پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون فرفیون

آنتی اکسیدان
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون فرفیون چیست؟

صابون فرفیون از صابون های طبیعی و گیاهی می باشد که برای کنترل چربی پوست مناسب است. همچنین این صابون خواص های دیگری نیز برای پوست و مو دارد. با ما در ادامه همراه باشید.

ساختار این صابون شامل عصاره فرفیون، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی و آب مقطر می باشد و برای پوست های نرمال مناسب است.

فرفیون گیاهی سبز رنگ می باشد که متشکل از برگ بزرگی می باشد که روی آن را برگهای کوچکی به صورت طبقه بندی پر کرده است همچنین دارای گلهای ریزی در رنگ های سفید، زرد و بنفش می باشد. دانه های آن شبیه به عدس می باشند و ریشه های آن قرمز رنگ است. در ساقه گیاه شیره ای وجود دارد که خواص درمانی فراوانی دارد طبیعت این گیاه گرم و خشک می باشد و گیاهی سمی می باشد.

گیاه فرفیون بومی کشور هند می باشد و در حبشه، سودان، مصر و مناطق مدیترانه رشد می کند. در کشور ایران نیز رشد قابل توجهی در باغ ها دارد. همچنین از خواص فرفیون می توان به بهبود دردهای مفصلی، رفع لک های پوستی، پادزهر برای دفع زهر از بدن، بهبود میخچه و زگیل و … می باشد. از شیره فرفیون روغن نیز تهیه می شود که کارآیی بالایی دارد و در ادامه مبحث در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

برای خرید صابون فرفیون اصل اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون فرفیون را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد از فرفیون، روغن فرفیون به روش بنماری تهیه می شود که طبع گرم و خشکی دارد و به صورت مالشی قابل استفاده است. همچنین دارای خواصی مثل؛ بهبود دردهای آرتروزی، تسکین دردهای عضلانی، درمان نقرس، ضد رماتیسم و… می باشد.

صابون کنترل چربی پوست

خواص صابون فرفیون

از جمله خواص صابون فرفیون برای سلامتی، پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون فرفیون برای سلامتی

رفع دردهای عضلانی

خواص تسکین دهندگی درد دارد و برای کاهش دردهای عضلانی مفید است. کافیست محل مورد نظر را با این صابون چند دقیقه ماساژ دهید و سپس شستشو نمایید.

خواص صابون فرفیون برای پوست

رفع خشکی پوست

پوسته پوسته شدن و خشکی پوست ناراحت کننده می باشد. شما با استفاده از صابون فرفیون می توانید این مشکل را برطرف سازید. زیرا دارای خواص مرطوب کنندگی بالایی است و لایه های زیرین پوست را نیز آبرسانی می کند. در نتیجه پوست شما خشک نخواهد بود.

صابون کنترل چربی پوست

این صابون برای کنترل چربی پوست مناسب است و چربی های سطح پوست را از بین می برد و موجب باز شدن منافذ پوست می شود و در نتیجه پوستتان عاری از هر گونه جوش و آکنه خواهد شد.

همچنین دارای خواص ضد التهابی است که جوش ها را در سریع ترین زمان درمان می کند.

آنتی باکتریال

خواص آنتی باکتریالی صابون فرفیون به از بین بردن باکتریهای پوستی کمک می کند و پوست را شاداب و درخشان خواهد کرد.

طریقه مصرف صابون فرفیون

ابتدا پوستتان را خیس کنید و سپس با کف حاصل از صابون پوستتان را به آرامی ماساژ دهید. ۲ تا ۳ دقیقه بعد زمان مناسبی برای شستشو پوست می باشد.

قیمت صابون فرفیون؛ صابون کنترل چربی پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون فرفیون با کیفیت بالا و اصل که یک صابون کنترل چربی پوست است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *