پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون خرفه؛ درمان زگیل

عسل و لیمو
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون خرفه چیست؟

آیا تاکنون دچار زگیل شده اید؟ صابون درمان زگیل را می شناسید و از خواص دیگر آن باخبرید؟ با ما همراه باشید تا یک صابون گیاهی و پرخواص را به شما معرفی کنیم.

صابون خرفه که از ترکیب روغن خرفه، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی و آب مقطر تشکیل شده است. این صابون، صابون درمان زگیل می باشد.

خرفه گیاهی علفی می باشد که به صورت خام و پخته قابل مصرف است. این گیاه ساقه های کوچک قرمز رنگ دارد و برگهای آن سبز و گوشتی هستند. همچنین طعم آن ترش و نمکی است و از دانه، برگ ها، ساقه و گلهای خرفه می توان به صورت خوراکی استفاده کرد. این گیاه به صورت خودرو در باغ ها و پیاده روها می روید و همچنین می توان به خاطر خواص درمانی که دارد آن را کشت کرد.

خاستگاه اصلی گیاه خرفه مناطق مدیترانه ای بوده اند و همچنین امروزه در اروپا‌، آسیا، آفریقا و خاورمیانه از آن استفاده های فراوانی می کنند.

گیاه خرفه حاوی ویتامین A، ویتامین C، منگنز، منیزیم، پتاسیم، آهن، کلسیم، فسفر، مس و … است. همچنین حاوی امگا ۳ نیز می باشد که بدن قادر به ساخت آن نیز نمی باشد و می توان با استفاده از این گیاه این چربی را تامین نمود.
از خواص این گیاه می توان به سلامت چشم، جلوگیری از پوکی استخوان، کاهش کلسترول بد خون، جلوگیری از حملات قلبی و … اشاره کرد.

از خرفه روغن و صابون تهیه می شود که هر کدام سرشار از خواص هستند.

 

برای خرید صابون خرفه اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون خرفه را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون خرفه از روغن خرفه تهیه می شود. از بذر این گیاه به روش کلدپرس روغن گرفته می شود و طبع آن سرد و تر می باشد. روغن خرفه را به صورت خوراکی و مالشی برای مواردی همچون رفع تشنگی و عطش، تصفیه خون، رفع التهابات دستگاه گوارش، بهبود سرفه، التیام زخم و …بکار می توان برد.

صابون درمان زگیل

خواص صابون خرفه

از جمله خواص صابون خرفه برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون خرفه برای پوست

جلوگیری از بروز چین و چروک

ویتامین E در این صابون برای جوانسازی پوست مفید می باشد و از بروز چین و چروک های پوستی جلوگیری می نماید.

صابون درمان زگیل

زگیل از بیماری های شایع است که در اثر وجود ویروس ها به وجود می آید‌. شما با استفاده از صابون خرفه که به عنوان صابون درمان زگیل شناخته شده است می توانید این مشکل را برطرف نمایید.

رفع التهابات پوستی

خواص ضد التهابی این صابون به بهبود و رفع التهابات پوستی کمک می کند و آنها را تسکین می دهد. همچنین برای تسکین نیش حشرات و رفع التهابات آن موثر می باشد.

جلوگیری از آفتاب سوختگی

این صابون همانند یک ضد آفتاب عمل می کند و از پوست در برابر آسیب اشعه های خورشید حافظت می کند‌.

طریقه مصرف صابون خرفه

ابتدا ناحیه مورد نظر را خیس کنید و با کف صابون محل را به آرامی شستشو دهید و بعد از یک دقیقه با آب بشویید.

در هنگام خشک کردن صورت بهتر است از حوله نخی استفاده کنید و به صورت ضربه ای پوستتان را خشک کنید. زیرا کشیدن حوله بر روی پوست موجب ایجاد چین و چروک های پوستی می شود.

قیمت صابون خرفه؛ صابون درمان زگیل

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل خرفه می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید و صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *