پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون رازیانه؛ ضد چین و چروک و کاهش خطر آفتاب سوختگی

نوشیدنی خانگی
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون رازیانه چیست؟

صابون طبیعی رازیانه از صابون های ضد چین و چروک پوست می باشد که برای پوست بسیار مفید است. ساختار این صابون شامل؛ روغن رازیانه، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، آب مقطر، هیدروکسید سدیم و گلیسیرین بهداشتی می باشد و بر روی پوست و مو تاثیر بسزایی دارد.

رازیانه گیاهی گلدار از تیره چتریان است که خوشمزه و خوش عطر و بو می باشد. برگهای آن شباهت زیادی به برگ های شوید دارد و گلهای زرد رنگی در انتها ساقه ها می رویند و دانه های آن کوچک می باشند. گیاه رازیانه دارای طبع گرم و خشکی است و ضد بلغم می باشد همچنین دارای ترکیبات مشابه هورمون زنانه استروژن می باشد.

خاستگاه اصلی این گیاه دارویی جنوب غربی آسیا و جنوب اروپا به ویژه بخش مدیترانه می باشد. در ایران نیز در برخی مناطق به صورت خودرو می روید و همچنین به خاطر خواصی که دارد کاشته می شود.

از خواص این گیاه می توان به بهبود اختلالات قاعدگی، سوء هاضمه، ادرار اور، ضد نفخ، بهبود سرفه، رفع التهابات روده و… اشاره کرد.

از رازیانه روغن و صابون نیز تهیه می شود که هر کدام خواص منحصر به فردی دارند و صابون رازیانه یک صابون ضد چین و چروک است.

برای خرید صابون رازیانه اصل اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون رازیانه را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم. شما بنابر احتیاج و نیاز خود می توانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون رازیانه از روغن رازیانه تهیه می شود. این روغن را از بذر رازیانه به روش کلدپرس می گیرند و دارای طبع گرم و خشک می باشد. روغن رازیانه را به صورت مالشی استفاده می کنند. همچنین دارای خواصی مثل؛ افزایش میل جنسی، رفع اختلالات قاعدگی، بهبود افسردگی، ‌التیام دهنده زخم، شیر افزا، بهبود یبوست و… می باشد.

صابون ضد چین و چروک

خواص صابون رازیانه

صابون رازیانه حاوی ترکیبات آنتول، متول، برکاپتن و همچنین ویتامین های B6، A و C می باشد و خواص زیادی برای پوست و مو دارد که به برخی از این خواص اشاره خواهیم کرد.

خواص صابون رازیانه برای پوست

صابون ضد چین و چروک

ویتامین C موجود در صابون رازیانه از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می کند و موجب کلاژن سازی پوست می شود و پوستی جوان را برایتان به ارمغان می آورد. همچنین پوست را شاداب و لطیف خواهد کرد.

رفع موهای زائد بدن

وجود بالای استروژن در این صابون کمک می کند تا موهای زائد بر روی پوست برطرف شوند و پوستی صاف و بدون مو داشته باشید.

رفع لک های پوستی

عوامل مختلفی بر روی پوست ایجاد لکه می کنند که شما می توانید با این صابون این لک ها را کاهش و یا حتی محو کنید.

التیام جای زخم

خواص ضدعفونی کنندگی این صابون، آلودگی ها و باکتری هایی که در بستر زخم تجمع کرده اند را از بین می برد و از بروز عفونت زخم جلوگیری می نماید. در نتیجه در کوتاه ترین زمان زخم ها التیام می یابند.

خواص صابون رازیانه برای مو

شوره سر

شوره سر از مشکلات رایج در خانم ها و آقایان می باشد. شما با استفاده از این محصول آلودگی ها و چربی های پوست سر را می توانید از بین ببرید و به درمان شوره سر کمک کنید.

ضد قارچ

قارچ ها بر روی پوست سر ایجاد عفونت می کنند. با استفاده از صابون رازیانه می توانید قارچ های پوستی را از بین ببرید و پوست سرتان را از عفونت ها پاک کنید.

طریقه مصرف صابون رازیانه

ابتدا صورت و پوستتان را مرطوب کنید و با کف صابون ماساژ دهید و بعد از یک دقیقه با آب شستشو دهید. سپس با یک حوله نخی به صورت ضربه ای پوستتان را خشک کنید. زیرا کشیدن حوله بر روی پوست موجب ایجاد چین و چروک پوست خواهد شد.

برای موها نیز چند دقیقه کف صابون را بر روی موها ماساژ دهید و سپس شستشو نمایید.

نکته

صابون رازیانه برای انواع پوست ها مناسب می باشد و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

قیمت صابون رازیانه؛ صابون ضد چین و چروک

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل رازیانه که یک صابون ضد چین و چروک می باشد می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *