پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون بذر خربزه؛ درمان سوختگی و تضمین سلامت مو

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون بذر خربزه چیست؟

آیا تاکنون از صابون بذر خربزه استفاده کرده اید؟ اگر دچار سوختگی شده اید و دنبال درمان آن هستید این صابون به دلیل داشتن خواص فراوان، سوختگی شما را بهبود می بخشد. زیرا صابون بذر خربزه یک صابون درمان سوختگی است. این صابون از ترکیب آب مقطر، روغن آفتابگردان، روغن بذر خربزه، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی تشکیل شده است. این محصول برای پوست و مو اهمیت بالایی دارد.

خربزه یک نوع میوه تابستانی خوشمزه است که برای رفع تشنگی در تابستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی دارد. این میوه دانه ریزی دارد که به صورت خوراکی مصرف می شود و گونه های مختلفی در دنیا دارد. خربزه از خانواده کدو محسوب می شود و رنگی زرد تا نارنجی دارد. بافت آن نرم، گوشتی و آبدار است که گیاه آن به صورت خزنده رشد می کند.

میوه خربزه دارای ویتامین های A، B، C، کلسیم، پتاسیم و فسفر است. از جمله خواص این محصول می توان به تقویت اشتها، جلوگیری از بروز سرطان، درمان بیماری سل، بهبود بی خوابی، کاهش استرس و… اشاره کرد.

برای خرید صابون بذر خربزه اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون بذر خربزه را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم تا بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از بذر این میوه روغن بذر خربزه به روش کلدپرس تهیه می شود و به صورت خوراکی و مالشی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این روغن مناسب پخت و پز نمی باشد. این روغن طبعی معتدل داشته و دارای خواص بسیار فراوانی همچون کاهش تب، افزایش میل جنسی، دفع سنگ کلیه، ضد سرطان و … می باشد.

صابون درمان سوختگی

خواص صابون بذر خربزه

صابون بذر خربزه همچون بذر خربزه و روغن بذر خربزه دارای خواص بی شماری برای پوست و مو می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

خواص صابون خربزه برای پوست

جوان سازی پوست

این صابون به دلیل داشتن پتاسیم بالا موجب جوانسازی پوست می شود و همچنین شادابی، طراوت و جوانی را به پوست هدیه می دهد.

صابون درمان سوختگی

سوختگی یک نوع آسیب به بافت پوست است که در اثر گرما، نور خورشید و… به جود می آید و فرد را دچار مشکل می کند. ما برای درمان این مشکل صابون بذر خربزه را پیشنهاد می کنیم این صابون به دلیل داشتن ویتامین A بافت های آسیب دیده پوست را ترمیم کرده و آفتاب سوختگی را درمان می کند.

درخشان کننده پوست

اگر پوست صورتتان به هر دلیلی کدر شده و شفافیت و زیبایی خود را از دست داده است. با استفاده از این صابون سلول های مرده پوست را از سطح پوست پاکسازی کنید تا شفاف و درخشان شود.

آبرسانی پوست

ویتامین های موجود در این صابون باعث هیدراته شدن پوست شده و خشکی پوست را از بین می برد و پوست را آبرسانی می کنند.

طریقه مصرف صابون خربزه برای پوست

برای استفاده از این صابون ابتدا پوستتان را با آب ولرم خیس کنید. سپس صابون را بر روی صورتتان به آرامی ماساژ دهید و بعد از ۱ دقیقه با آب کافی بشویید و با حوله نخی تمیز خشک کنید.

خواص صابون بذر خربزه برای مو

درمان ریزش مو

این صابون به دلیل داشتن ویتامین B از ریزش مو جلوگیری می کند و منجربه افزایش سرعت رشد مو می شود.

نرم کننده مو

ویتامین های k و E موجود در صابون بذر خربزه باعث نرمی و لطافت مو شده و یک نرم کننده قوی به حساب می آید.

سلامت نگه داشتن مو

اگر به دنبال داشتن موهای سالم و بدون موخوره و آسیب هستید این صابون راه حل مشکل شماست. این محصول با داشتن خواص بی نظیری که دارد باعث می شود تا موهایی سالم، محکم و بدون شکنندگی داشته باشید.

ضد موخوره

تاکنون دچار موخوره شده اید؟ این مشکل بسیار ناراحت کننده است و درمان آن سخت می باشد. برای اینکه به این مشکل دچار نشوید و موهای خود را از شر موخوره در امان نگهدارید صابون بذر خربزه را فراموش نکنید.

طریقه مصرف صابون بذر خربزه برای مو

ابتدا موهای خود را با آب خیس کنید و کف صابون را به روی موهای سر خود بمالید و بعد از ۲دقیقه ماساژ دادن با آب فراوان بشویید.

نکـته

برای نتیجه بهتر این صابون حتماً به صورت مرتب و مداوم استفاده شود.

قیمت صابون بذر خربزه؛ صابون درمان سوختگی

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون باکیفیت بالا و اصل بذر خربزه که صابون درمان سوختگی پوست است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست ومو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *