پوست, زیبایی و بهداشتی, سلامت مو, صابون

خواص صابون بابونه؛ ضد خارش و سوزش، درمان شوره سر

فلفل قرمز کشمیر
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون بابونه چیست؟

صابون بابونه یک صابون طبیعی است که صابون درمان شوره سر می باشد. از ترکیب آب مقطر، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، روغن و اسانس بابونه، هیدروکسید سدیم، پودر بابونه و گلیسیرین بهداشتی تشکیل شده و دارای خواص زیادی برای پوست و مو است.

بابونه گیاهی کوچک با بویی خوب می باشد که ارتفاعی حدود ۳۰ سانتی متر دارد. دارای ساقه هایی سبز نزدیک به سفید و برگ های کوچک پر از کرک می باشد. این گل در تابستان رشد کرده و گل های سفید با گلبرگ های زرد با بوی فوق العاده دارد. همچنین دارای ترکیبات مهم فیتوسترول، اسید آنته میک و تانن است که برای از بین بردن و مبارزه با ویروس ها و باکتری های خطرناک موثر می باشد. این گیاه دارای خواص بسیار زیادی مانند کاهش استرس و اضطراب، تسکین دردهای مفصلی، تقویت مو، درمان اسهال، بهبود نفغ معده، اشتها آور و … می باشد.

برای خرید صابون بابونه اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های گیاهی و طبیعی می باشد. شما می توانید صابون بابونه را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم تا بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از این گیاه به روش بنماری روغن نیز تهیه می شود که طبعی گرم و خشک دارد و به روش خوراکی و مالشی مورد استفاده قرار می گیرد.این روغن دارای خواص بسیار فراوانی همچون: درمان نفخ، کاهش فشار عصبی، بهبود فشار خون، درمان کم خوابی، تسکین دندان درد و… است.

صابون درمان شوره سر

خواص صابون بابونه

صابون بابونه همچون گیاه و روغن بابونه دارای خواص بی شماری برای پوست و مو می باشد. از مهم ترین آن درمان شوره سر می باشد با ما در ادامه با دیگر خواص این صابون همراه باشید

خواص صابون بابونه برای پوست

هیدراته کردن پوست

هیدراته کردن و آبرسانی پوست یکی از مهم ترین کار هایی است که می توان برای پوست انجام داد. این عمل باعث شادابی و جوانی پوست می شود. صابون بابونه با خاصیت آبرسانی بالایی که دارد پوست را به خوبی مرطوب کرده و باعث هیدراته شدن آن می شود.

شفاف کننده پوست

این صابون با داشتن خاصیت آبرسانی و آنتی اکسیدان بالا باعث شفاف و روشن شدن پوست می شود.

درمان کننده اگزما

به خارش شدید، پوسته پوسته شدن پوست، قرمز شدن پوست و جوش های ریز روی پوست اگزما می گویند. معمولاً کم آب بودن و خشکی پوست باعث به وجود آمدن اگزما می شود و برای درمان این عارضه صابون بابونه بسیار مفید است. این صابون گیاهی به دلیل داشتن خاصیت آبرسانی پوست را از خشکی نجات داده و اگزما پوستی را درمان می کند.

درمان چین و چروک

برای از بین رفتن چین و چروک، پوست نیاز به آبرسانی و مواد مغذی دارد.همه ی مواد مغذی مورد نیاز پوست در این صابون وجود دارد و موجب از بین رفتن چین و چروک پوستی می شود.

طریقه مصرف صابون بابونه برای پوست

برای استفاده از این صابون ابتدا پوست خود را با آب فراوان خیس کنید. سپس صابون را بر روی محل مورد نظر ماساژ دهید تا کف کند. بعد از چند دقیقه با آب فراوان کف ها را بشویید و با حوله نخی خشک کنید.

خواص صابون بابونه برای مو

صابون درمان شوره سر

این صابون لایه های پوست مرده در کف سر را از بین می برد و باعث از بین رفتن شوره سر می شود.

درمان کننده شپش سر

وجود آلودگی موجب ایجاد شپش در سر می شود. اگر دچار شپش سر هستید و راهی برای درمان آن ندارید از صابون بابونه استفاده کنید. این صابون آلودگی های پوست سر را از بین می برد و شپش سر را برطرف می کند.

طریقه مصرف صابون بابونه برای مو

در هنگام استحمام از صابون بابونه استفاده کنید. بدین صورت که موهای سر خود را با آب ولرم خیس کنید. سپس صابون را بر روی سر خود بمالید و تمام سر را آغشته به کف کنید و بعد از ۲ دقیقه با آب کافی بشویید.

قیمت صابون بابونه، صابون درمان شوره سر

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل بابونه که یک صابون درمان شوره سر می باشد می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *