پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون نسترن؛ شادابی پوست و درمان لک و جوش

شروع روز
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون نسترن چیست؟

صابون نسترن یک صابون مراقبتی و درمانی است که یک صابون درمان لک و جوش است. همچنین به خاطر وجود روغن های طبیعی دیگر قدرت اثر زیادی دارد. این صابون از ترکیب روغن نسترن، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان و دیگر مواد صابونی ساخته می شود و برای پوست مفید می باشد.

گیاه نسترن از خانواده رز می باشد و درختچه ای کوتاه به ارتفاع سه متر است. برگ های آن از ۵ تا ۷ برگچه تشکیل شده است و به صورت بیضی و نوک تیز می باشند. گل های آن نیز در رنگ های صورتی و قرمز می روید. گل نسترن مصرف خوراکی دارد و برای ساخت دارو و روغن و صابون مصرف می شود. خوشبو است و در آب و هوای معتدل رشد خوبی دارد. خاستگاه اصلی گیاه نسترن اروپا، آسیای غربی و شمال شرقی آفریقا می باشد.

گیاه نسترن سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و برای درمان سرماخوردگی، سلامت استخوان ها، بهبود رماتیسم و آرتروز، رفع مشکلات پوستی و مو مناسب می باشد.

برای خرید صابون نسترن اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون نسترن را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون نسترن از روغن نسترن تهیه می شود. این روغن از گلهای این گیاه به روش بنماری استخراج می شود و طبع گرمی دارد. روغن نسترن مصرف خوراکی ندارد و به صورت موضعی مصرف می شود. دارای خواصی مثل؛ التیام زخم، درمان ریزش مو، تقویت کننده مو، آرام بخش، درمان عفونت ادراری و … می باشد.

صابون درمان لک و جوش

خواص صابون نسترن

از جمله خواص صابون نسترن برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون نسترن برای پوست

صابون درمان لک و جوش

لک ها و جوش ها ظاهر نازیبایی در پوست ایجاد می کنند. شما با استفاده از صابون نسترن می توانید پوستتان را پاکسازی کنید و پوست را از عوامل ایجاد لک و جوش حفظ کنید.

رفع خشکی پوست

آبرسان قوی است و پوست را هیدراته می کند. در نتیجه از خشکی و زبری پوست جلوگیری می نماید.

جوانساز پوست

ویتامین A و ویتامینC در کلاژن سازی و جوان ماندن پوست نقش بسزایی دارند.‌ این دو ویتامین پوست را از ایجاد چین و چروک و سلول های مخرب حفظ می کنند و موجب لطیف ماندن پوست می شوند.

درمان اگزما پوستی

اگزما پوستی نوعی بیماری شایع پوستی است که موجب خارش و قرمزی در آن ناحیه می شود. صابون نسترن ویتامین هایی دارد که می تواند این بیماری پوستی را درمان کند.

طریقه مصرف صابون نسترن

در اولین مرحله باید پوستتان را خیس کنید و بعد از آن صابون را بر روی پوستتان بمالید. چند دقیقه بگذارید کف صابون بر روی پوست بماند و سپس آبکشی کنید.

نکته

صابون های گیاهی در برخی افراد ممکن است ایجاد حساسیت کنند.

به صورت مداوم از صابون نسترن استفاده کنید تا از خواص شگفت انگیز آن بهره ببرید.

قیمت صابون نسترن؛ صابون درمان لک و جوش

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل نسترن که صابون درمان لک و جوش است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *