پوست, زیبایی و بهداشتی, سلامت مو, صابون

خواص صابون قهوه سبز_درمان موخوره_تیرگی دور چشم

روغن ترب 60 میلی لیتر
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون قهوه سبز چیست؟

صابون درمان موخوره را می شناسید؟ آیا موهایتان دچاره موخوره شده است و دنبال راه درمان آن هستید؟ ما برای درمان موهایتان صابون قهوه سبز را پیشنهاد می کنیم. این صابون با خواص زیادی که دارد می تواند موخوره موهایتان را درمان کند.

صابون قهوه سبز از ترکیب آب مقطر، روغن آفتابگردان، روغن قهوه سبز، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم و گلیسرین بهداشتی ساخته می شود و برای درمان مشکلات پوست و مو بسیار مفید است.در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد این محصول بیشتر برایتان صحبت کنیم.

به دانه های ریزی که مزه ی تلخی دارند قهوه می گویند که این گیاه در آب و هوای معتدل رشد می کند. رنگ اصلی قهوه سبز می باشد که آن را برای فروش در بازار برشته می کنند و رنگ اصلی خود را از دست داده و به رنگ قهوه ای سوخته تبدیل می شود. بیشتر مردم قهوه سبز را برای کاهش وزن استفاده می کنند و بسیار شناخته شده است.

برای خرید صابـون قهوه سبز اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون قهوه سبز را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم تا بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون قهوه سبز از روغن قهوه سبز به دست می آید. این روغن طبعی سرد و خشک دارد و به روش بنماری تهیه می شود. به صورت مالشی و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای خواص زیادی مثل؛ درمان کننده عفونت، افزایش اشتها،درمان گزیدگی حشرات و… می باشد.

صابون درمان موخوره

خواص صابون قهوه سبز

صابون قهوه سبز همانند روغن آن دارای خواص بی شماری است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خواص صابون قهوه سبز برای مو

صابون درمان موخوره

موخوره برای بسیاری از افراد به خصوص بانوان دردسر ایجاد می کند که مجبور به کوتاه کردن مو می شوند. این صابون به دلیل داشتن آنتی اکسیدان صابون درمان موخوره می باشد و از برگشت دوباره آن جلوگیری می کند.

تقویت مو

اگر رشد موهایتان کم شده و هر روز شاهد ریزش موهایتان هستید از صابون قهوه سبز استفاده کنید. این صابون موهایتان را تغذیه می کند و موجب تقویت فولیکول های مو می شود.

طریقه مصرف قهوه سبز برای مو

ابتدا موهای سر خود را خیس نموده و با کف حاصل از صابون قهوه سبز سر خود را شسته و ماساژ دهید. سپس بعد از ۲تا ۳ دقیقه با آب کافی بشویید.

خواص صابون قهوه سبز برای پوست

جلوگیری از پیری پوست

این صابون با خواص آنتی اکسیدانی که دارد باعث هیدراته شدن پوست شده و از پیری زود رس پوست و افتادگی پوست جلوگیری می کند.

مرطوب کننده پوست

معمولاً در فصل پاییز و زمستان پوست دست و صورت خشک و زبر می شود. این صابون آبرسان پوست است و به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و پوست را هیدراته می کند و نرمی و لطافت را به پوست هدیه می دهد.

درمان تیرگی دور چشم

تیرگی دور چشم دلایل مختلفی مثل کمبود خواب، کم شدن آب بدن،زیاد شدن سن و… دارد. صابون قهوه سبز سلول های مرده زیر چشم را پاکسازی می کند و همانند یک لایه بردار عمل خواهد کرد. مصرف این صابون باعث روشن شدن دور چشم و از بین رفتن تیرگی آن می شود.

درمان چین و چروک

بالا رفتن سن باعث ایجاد شدن خط های عمیقی در صورت شده که موجب کم شدن زیبایی ظاهری فرد می شود. این صابون به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی چین و چروک را کم کرده و پوستتان را صاف و شاداب می سازد.

کاهش خارش های پوستی

خارش پوست دلایل زیادی دارد یکی از علت های آن می تواند استفاده زیاد از محصولات بهداشتی باشد که موجب خشکی پوست می شون. صابون قهوه سبز دارای خواص مرطوب کنندگی است و خارش پوست را از بین می برد.

طریقه مصرف صابون قهوه سبز برای پوست

ابتدا پوستتان را مرطوب کنید و کف صابون را بر روی محل مورد نظر ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه پوست خود را به آرامی بشویید.

قیمت صابون قهوه سبز؛ صابون درمان موخوره

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل قهوه سبز که یک صابون درمان موخوره است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *