پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون شی باتر؛ رفع چین و چروک و درمان اگزما

5/5 - (1 امتیاز)

خواص صابون شی باتر چیست؟

صابون شی باتر برای رفع چین و چروک پوست موثر است و همچنین خواص دیگری نیز دارد که در ادامه به آن می پردازیم. این صابون از ترکیب شی باتر با دیگر روغن های گیاهی و طبیعی ساخته می شود. روغن آفتابگردان و روغن نارگیل ترکیب جدا ناشدنی برای ساخت صابون های فروشگاه صابونچی می باشد که خواص صابون را دو چندان می کند.

شی باتر که به آن کره شیا نیز می گویند از دانه های درخت روغن قلم گرفته می شود.‌ این محصول مصرف خوراکی دارد و بومی کشورهای آفریقایی می باشد. از جمله خواص شی باتر می توان به مرطوب شدن پوست، رفع چین و چروک، بهبود اگزما و پسوریازیس و … اشاره نمود.

برای خرید صابون شی باتر اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون شی باتر را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

روغن شی باتر از روغن های پرخواص برای پوست است و رنگ سفیدی دارد. این روغن به صورت خوراکی و موضعی قابل استفاده است. همچنین دارای خواصی مثل؛ بهبود سرماخوردگی، درمان سینوزیت، ضد جوش، کاهش کلسترول، نرم کننده مو و … می باشد.

صابون رفع چین و چروک

خواص صابون شی باتر

از خواص صابون شی باتر برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون شی باتر برای پوست

صابون رفع چین و چروک

ویتامین E در تمامی محصولات مراقبتی و آرایشی خصوصاً صابون شی باتر وجود دارد که برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک ها مفید است. این صابون به شما پوستی جوان و شاداب را هدیه می دهد.

درمان اگزما

اگزما از مشکلات پوستی است که قرمزی و خارش ایجاد می کند. این صابون با خواص ضد التهابی که دارد می تواند اگزما را درمان کند و قرمزی و خارش پوست را برطرف نماید.

لایه بردار پوست

صابون شی باتر یک لایه بردار است و سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد و پوست را روشن و شفاف خواهد کرد.

رفع خشکی پوست

خشکی و پوسته پوسته شدن پوست آزار دهنده است. شما با استفاده از این محصول که یک آبرسان است می توانید پوستتان را مرطوب نگه دارید.

طریقه مصرف صابون شی باتر

ابتدا پوستتان را خیس کرده و صابون را بر روی پوستتان بمالید. بعد از چند دقیقه فرآیند آبکشی را انجام دهید و با حوله نخی به صورت ضربه ای خشک کنید.

نکته

مصرف صابون شی باتر ممکن است برای برخی افراد ایجاد حساسیت کند.

لازم به ذکر است که نتیجه مصرف صابون های گیاهی در طی گذشت زمان صورت می گیرد و با یک بار استفاده اثر بخش نخواهد بود.

قیمت صابون شی باتر؛ صابون رفع چین و چروک

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل شی باتر که صابون رفع چین و چروک است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *