پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

صابون سفیداب چیست؟

این پست چقدر براتون مفید بود؟

صابون سفیداب چیست؟

صابون سفیداب از صابون های پاکسازی پوست که برای رفع جوش های پوستی مناسب می باشد و همچنین موجب روشن شدن و نرم شدن پوست ها می شود.

سفیداب چیست؟

سفیداب از بهترین لایه بردار های طبیعی است که در زمان های قدیم بیشتر از آن استفاده می شد. در هنگام استحمام با استفاده از سفیداب و لیف پوست های مرده را پاکسازی می کردند‌.
سفیداب را بیشتر در عطاری ها می بینید که به رنگ سفید و گرد می باشد‌. در زمان های گذشته از سفیداب برای آرایش کردن استفاده می کردند و امروز به عنوان یک لایه بردار قوی مورد استفاده قرار می گیرد.
سفیداب قلع و سفیداب سرب از انواع سفیداب می باشند که از سوزاندن فلزات قلع و همچنین فلز سرب تهیه می شوند‌.

صابون سفیداب یکی از فرآورده های سفیداب است که به آن صابون زینک اکسید نیز گفته می شود و برای پوست بسیار مفید است.

این صابون از ترکیب آب مقطر، پودر زینک اکسید، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم و گلیسیرین بهداشتی ساخته می شود. که موجب پاکسازی پوست و رفع جوش های پوستی می شود.

این صابون برای انواع پوست های خشک، چرب، حساس و مختلط مناسب می باشد. هیچ گونه محدودیت استفاده ای ندارد و یک ضد جوش قوی است.

برای خرید صابون سفیداب اینجا کلیک کنید.

صابونچی عرضه کننده صابون بهداشتی و طبیعی است. صابون سفیداب نیز جزو محصولات این فروشگاه می باشد که می توانید با قیمتی ارزان خریداری کنید.

خواص صابون سفیداب

صابون سفیداب تمامی خواص سفیداب را دارا می باشد با خواص صابون سفیداب با ما همراه باشید.

جوانسازی پوست

چین و چروک از عوامل پیری پوست است. صابون سفیداب با لایه برداری و پاکسازی پوست از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و موجب شادابی پوست خواهد شد.

صابون ضد جوش

لک ها همان سلول های مرده پوست هستند که نیاز به لایه برداری دارند با استفاده از این صابون این عمل انجام خواهد شد. همچنین پوست را از هر گونه آلودگی پاک خواهد کرد. خصوصاً برای آقایان این صابون بسیار مناسب می باشد. زیرا همچون یک افترشیو عمل می کند و بعد از اصلاح از بروز جوش جلوگیری می نماید.

شفافیت پوست

این محصول PH مناسبی دارد که با پاکسازی پوست موجب شفافیت و زیباتر شدن پوست صورت می شود و چهره را بازتر و زیباتر می کند.

ضد تعریق

از خواص صابون سفیداب می توان به ضد تعریق بودن آن اشاره کرد که منافذ پوست را باز می کند و بوی بد بدن را از بین می برد.

همچنین از دیگر خواص این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

برای رفع تیرگی زیر چشم مناسب می باشد‌.
یک ضد آفتاب طبیعی است زیرا اکسید روی در آن وجود دارد.
تیرگی های بدن را روشن تر می کند.

افرادی که پوست های حساس دارند و به شامپوها و بدن شوهای شیمیایی حساسیت دارند می توانند از این صابون بدون ایجاد حساسیت استفاده کنند.

طریقه مصرف صابون سفیداب

ابتدا پوستتان را مرطوب کنید. سپس کف صابون را به مدت یک دقیقه بر روی پوست ماساژ دهید تا لایه برداری و پاکسازی پوست انجام شود.در آخر با آب فراوان پوستتان را بشویید. هفته ای دو تا سه بار می توان از صابون سفیداب استفاده کرد.

نکته

وجود روغن های گیاهی در این صابون از خشک شدن پوست بعد از مصرف جلوگیری می کند.

عوارض صابون ضد جوش سفیداب

همانطور که گفته شد این صابون یک لایه بردار است که استفاده مداوم آن باعث نازک شدن و تیره شدن پوست خواهد شد. پس بهتر است از مصرف مداوم آن خودداری کنید.

صابون سفیداب که به عنوان صابون ضد جوش و پاکسازی پوست از آن یاد می شود. این صابون را می توانید از فروشگاه صابونچی بدون هیچ مواد مضر خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *