پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون گوجه فرنگی؛ انعطاف و حفظ تعادل HP پوست

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون گوجه فرنگی چیست؟

صابون گوجه فرنگی دارای خواص زیادی است و به عنوان صابون ضد جوش صورت و بدن شناخته شده است. این صابون از ترکیب روغن بذر گوجه فرنگی، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان، آب مقطر، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی تهیه می شود.

گوجه فرنگی را در علم باغبانی جزو سبزیجات دسته بندی می کنند و در علم گیاه شناسی بر این باورند که گوجه فرنگی یک میوه است. این گیاه بوته ای دارای برگهای سبز است که بریدگی های ریز و درشت دارد. میوه آن در ابتدا نارس و سبز می باشد و به مرور  و بعد از رسیدن به رنگ قرمز در می آید. از این محصول در مصارف خوراکی بسیار استفاده می شود و همچنین مصرف دارویی نیز دارد.

گوجه فرنگی بومی آمریکا جنوبی و آمریکا مرکزی است و امروزه در همه جهان کاشته می شود. سرشار از ویتامین C، ویتامین A، ویتامین K، ویتامین B، فیبر، کربوهیدرات و… می باشد که برای سلامتی، پوست و مو مفید است.از جمله خواص گوجه فرنگی می توان به تنظیم قند خون، رفع بیماری های عفونی، ضد سرطان، سلامت قلب، ضد استرس، رفع مشکلات پوستی و … اشاره کرد.

برای خرید صابون گوجه فرنگی اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون گوجه فرنگی را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون گوجه فرنگی از روغن گوجه فرنگی تهیه می شود. این روغن را از بذر گوجه فرنگی به روش کلدپرس تهیه می کنند و دارای طبع سرد و تر می باشد. به صورت خوراکی، مالشی و استنشاق قابل استفاده است. همچنین دارای خواصی مثل؛ تقویت رحم،بهبود چشم درد، رفع شوره سر، ضد افسردگی، بهبود بواسیر، تقویت قوای جنسی و … می باشد.

صابون ضد جوش صورت و بدن

خواص صابون گوجه فرنگی

از جمله خواص صابون گوجه فرنگی برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون گوجه فرنگی برای پوست

جوانسازی پوست

وجود ویتامین C از پوست در برابر چین و چروک جلوگیری می کند. همچنین خواص کلاژن سازی که دارد منجربه جوانسازی و جلوگیری از پیری پوست می شود.

روشن تر شدن پوست

آنتی اکسیدان و آنتی تیروسیناس موجود در این صابون طبیعی از پوست محافظت می کنند. همانند یک لایه بردار می توانند پوست را پا‌کسازی کنند و سلول های مرده پوست را از بین ببرند.

صابون ضد جوش صورت و بدن

صابون گوجه فرنگی، صابون ضد جوش صورت و بدن می باشد. زیرا دارای خواص ضد التهابی می باشد و همچنین با پاک کردن آلودگی ها و چربی پوست منافذ پوست را باز می کند و از بروز جوش جلوگیری می نماید.

خواص صابون گوجه فرنگی برای مو

تقویت موها

این صابون دارای مواد مغذی می باشد که می تواند فولیکول های مو را تغذیه کند و منجربه تقویت موها شود.

بهبود شکنندگی و آسیب های مو

خواص ترمیم کنندگی و مرطوب کنندگی صابون گوجه فرنگی به بهبود شکنندگی موها کمک می کند و آسیب های مو را برطرف می کند.

طریقه مصرف صابون گوجه فرنگی

در هنگام استحمام، لیف حاوی کف صابون را بر روی پوستتان بکشید تا از هر گونه آلودگی پاک شود‌.

همچنین به جای شامپو های شیمیایی می توانید با این صابون موهای خود را نیز بشویید‌.

نکته

صابون گوجه فرنگی برای هر نوع پوستی مناسب است و همه ی اعضا یک خانواده با هر نوع پوستی می توانند از آن استفاده کنند.

قیمت صابون گوجه فرنگی؛ صابون ضد جوش صورت و بدن

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون گوجه فرنگی با کیفیت بالا و اصل که به عنوان صابون ضد جوش صورت و بدن شناخته شده است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *