پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون بهار نارنج؛ درمان قارچ های پوستی و ضد خارش

روغن حلزون
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون بهار نارنج چیست؟

صابون های گیاهی و طبیعی خواص زیادی برای پوست و مو دارند. صابون بهار نارنج که در دسته صابون های طبیعی قرار دارد یک صابون ضد خارش می باشد و بسیار پرکاربرد است. این صابون از ترکیب روغن بهار نارنج و عصاره آن ،روغن آفتابگردان، روغن نارگیل و دیگر مواد صابونی تهیه می شود.

بهار نارنج شکوفه درخت نارنج است که سفید رنگ و متشکل از ۴ تا ۵ گلبرگ است. درخت نارنج در فصل بهار شروع به شکوفه دادن می کند. بوی بسیار خوشی دارد و طبع آن گرم و خشک است. همچنین در تهیه اسانس، عطر، عرقیجات و برخی نوشیدنی ها استفاده می شود.

بهار نارنج حاوی ویتامین B و ویتامین C است و از خواص بهار نارنج می توان به بهبود ضعف اعصاب، درمان تپش قلب، اشتها آور، دفع سنگ کلیه و … اشاره کرد.

برای خرید صابون بهار نارنج اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون بهار نارنج را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

در ترکیبات صابون بهار نارنج روغن بهار نارنج نیز وجود دارد که به روش بنماری تهیه می شود. این روغن طبع گرم و خشکی دارد و به صورت موضعی و خوراکی می توان آن را مصرف نمود. همچنین دارای خواصی مثل: بهبود اختلالات عصبی، آرامش بخش، التیام زخم، درمان مشکلات گوارشی، رفع ترک های پوستی و … می باشد.

صابون ضد خارش

خواص صابون بهارنارنج

از جمله خواص صابون بهار نارنج برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون بهار نارنج برای پوست

از بین برنده جوش و آکنه

این محصول تنظیم کننده چربی پوست و آنتی باکتریال است و می توان برای جلوگیری از پیدایش جوش و آکنه از آن استفاده نمود. همچنین باکتری ها و قارچ های پوستی را نیز از بین می برد و یک ضد قارچ و باکتری قوی است.

صابون ضد خارش

برای رفع قرمزی، التهاب و خارش پوستی مفید است. زیرا یک ضد التهاب و ضد خارش است و به عنوان صابون ضد خارش شناخته شده است.

جوانسازی پوست

وجود ویتامین C به کلاژن سازی پوست کمک می کند و با خاصیت کشسانی که به پوست می دهد از پیری پوست جلوگیری می کند. در نتیجه پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.

سفید کننده پوست

صابون بهار نارنج همچون هیدروکینون کارآیی دارد و برای سفید کردن پوست و روشن شدن پوست گزینه مناسبی است. همچنین پوست را پاکسازی می کند و با مرطوب کردن پوست، موجب نرم شدن آن خواهد شد.

خواص صابون بهار نارنج برای مو

رفع ریزش مو

آلوپسی یا ریزش مو از مشکلات شایع در آقایان و همچنین خانم ها می باشد که دلایل مختلفی دارد. شما با استفاده از صابون بهار نارنج می توانید ریزش موی خود را درمان کنید.

تقویت ریشه و پیاز مو

آبرسان و مرطوب کننده است و دارای ویتامین هایی است که موجب تقویت ریشه و پیاز مو می شود.

طریقه مصرف صابون بهار نارنج

پوستتان را با این صابون بشویید. به این صورت که صابون را بر روی پوست بکشید و صبر کنید تا املاح و ویتامین های صابون بهار نارنج به پوستتان نفوذ کند. سپس آبکشی را انجام دهید.

نکته

استفاده از محصولات طبیعی بهتر از مصرف محصولات شیمیایی است. محصولات شیمیایی در مدت کمی اثر بخش هستند ولی مضرات زیادی را برای پوست و مو ایجاد می کنند.

قیمت صابون بهار نارنج؛ صابون ضد خارش

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل بهار نارنج که صابون ضد خارش است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *