پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون کندر؛ درمان ضعف اعصاب و محافظ پوست و مو

روغن زعفران 250 میلی لیتر
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون کندر چیست؟

صابون ها در دسته لوازم بهداشتی قرار می گیرند و صابون های گیاهی در کنار تمیزی پوست و مو خواص زیاد دیگری نیز دارند. صابون کندر که صابون محافظ پوست و مو و درمان ضعف اعصاب می باشد سرشار از خواص است. با ما در ادامه با این صابون شگفت انگیز همراه باشید.

صابون کندر از ترکیب روغن کندر، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان و دیگر مواد صابونی تهیه می شود و برای انواع پوست و مو مناسب است.

کندر از راسته افراسانان می باشد و گیاه دارویی و پرخواص است و طعم تلخی دارد. کندر سفید نوعی از کندر می باشد که بهترین آن است و مصرف خوراکی و دارویی دارد. این گیاه بومی کشور هندوستان است و در علم پزشکی جایگاه ویژه ای دارد. از خواص گیاه کندر می توان به تقویت حافظه، تقویت سیستم ایمنی بدن، خوشبو کننده دهان، بهبود ضعف اعصاب، چربی سوز و … اشاره کرد.

برای خرید صابون کندر اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون کندر را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون کندر از روغن کندر تهیه می شود. این روغن را از صمغ این گیاه به روش بنماری استخراج می کنند و طبع گرم و خشک دارد. به صورت خوراکی و مالشی می توان از روغن کندر استفاده کرد. همچنین دارای خواصی مثل؛ بهبود مشکلات بینایی، تسکین درد، درخشان کننده مو، کاهش وزن، درمان بیماری سرطان و … می باشد.

صابون محافظ پوست و مو

خواص صابون کندر

از جمله خواص صابون کندر برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون کندر برای پوست

صابون محافظ پوست و مو

برای حفاظت از پوست و موهایتان بهتر است از محصولات طبیعی همچون صابون کندر استفاده کنید. این صابون موجب تغذیه و سلامت پوست و مو می شود. پاکسازی پوست نیز برای محافظت از پوست و مو مفید است و می تواند با خواص ضد میکروبی و ضد عفونی کنندگی که دارد پوست را عاری از هرگونه آلودگی کند.

آبرسان پوست

رطوبت و آبرسانی پوست موجب نرم و لطیف شدن آن می شود و به جوان ماندن پوست کمک می کند.

رفع جای جوش و زخم

خواص ترمیم کنندگی صابون کندر برای رفع جای جوش و زخم مفید است و با خواص ضد عفونی کنندگی که دارد پوست را پاکسازی می کند.

خواص صابون کندر برای مو

صابون محافظ پوست و مو

همانطور که در قسمت قبل گفته شد صابون کندر، صابون محافظ پوست و مو می باشد. که می تواند با ترمیم موها و رفع مشکلات مو به رشد آنها کمک کند.

درمان شوره سر

صابون کندر خواص ضد میکروبی و ضد عفونی کنندگی دارد که آلودگی های کف سر را از بین می برد و به بهبود شوره سر کمک می کند.

طریقه مصرف صابون کندر

محل مورد نظر را خیس کنید و صابون را بر روی پوست و مو ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه کوتاه محل آغشته به صابون را بشویید و با حوله نخی به صورت ضربه ای خشک کنید.

نکته

صابون کندر برای رفع کاهش گرفتگی عضلات مناسب می باشد. ورزشکاران و بدنسازان برای تقویت ماهیچه های خود می توانند از این صابون استفاده کنند.

قیمت صابون کندر؛ صابون محافظ پوست و مو

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل کندر که صابون محافظ پوست و مو است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *