پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون پسته؛ نرم کننده عالی؛ و پاکسازی پوست

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون پسته چیست؟

صابون پسته از صابون های مرغوب فروشگاه صابونچی است که صابون پاکسازی پوست و همچنین نرم کننده پوست و مو است. این صابون از ترکیب روغن پسته، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی و آب مقطر تهیه می شود.

پسته میوه پرخاصیت درخت کوچک پسته است که جزو مغزیجات مقوی است. درخت پسته از تیره پسته ایان و جزو گیاهان گلدار دو لپه ای است. خاستگاه اصلی آن خاورمیانه و آسیای میانه است و کشور ایران اولین کشور تولید کننده پسته در جهان است. پسته حاوی فیبر، چربی، اسیدهای چرب، پروتئین، ویتامین E، ویتامین C، سلنیوم می باشد. خواص زیادی دارد که شامل سلامت چشم، بهبود دیابت، کنترل کننده وزن، کاهش مشکلات قلبی و … می باشد.

برای خرید صابون پسته اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون پسته را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

صابون پسته از روغن پسته تهیه می شود و این روغن را از مغز پسته به روش کلدپرس می گیرند. طبع آن گرم و خشک است و مصرف خوراکی و موضعی دارد. روغن پسته دارای خواصی مثل؛ تقویت موها، بهبود ریزش مو، لاغری، کاهش کلسترول بد خون، ضد التهاب، ضد درد و … می باشد.

صابون پاکسازی پوست

خواص صابون پسته

از جمله خواص صابون پسته برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون پسته برای پوست

صابون پاکسازی پوست

از خواص مهم صابون پسته، پاکسازی پوست است که می تواند پوست را تمیز کند و موجب شفاف شدن و روشن شدن پوست شود.

نرم کننده پوست

داشتن پوست نرم و لطیف ملزم استفاده از محصولات با کیفیت است. صابون پسته صابونچی با بهترین کیفیت و با خواص نرم کنندگی که دارد می تواند پوستتان را نرم و لطیف کند.

ضد پیری

این صابون سرشار از آنتی اکسیدان است که می توانند پوست را از پیری حفظ کنند و از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری نمایند.

محافظت پوست در برابر اشعه UV

صابون پسته حاوی کاروتنوئید است که می تواند پوست را در برابر اشعه UV حفظ کند. در نتیجه از آفتاب سوختگی پوست جلوگیری می نماید.

خواص صابون پسته برای مو

افزایش رشد مو

برای رشد بیشتر موها مناسب است و با تقویت ریشه و پیاز مو و همچنین تغذیه موها موجب افزایش رشد موها می شود.

جلوگیری از ریزش مو

ریزش مو دلایل مختلفی دارد. برای درمان این مشکل بعد از پیدا کردن دلیل آن بهتر است از این محصول استفاده کنید تا ریزش مو شما را درمان کند.

نرم کننده مو

خواص نرم کنندگی بالایی دارد و جایگزین خوبی برای محصولات شیمیایی است. محصولات شیمیایی در کوتاه مدت موها را نرم می کنند ولی ممکن است مشکلات دیگری را ایجاد کنند.

طریقه مصرف صابون پسته

همانند دیگر صابون ها می توان از این محصول استفاده کرد. فقط توجه داشته باشید حتماً چند دقیقه کوتاه بگذارید کف صابون بر روی پوست و موهایتان بماند و سپس آبکشی را انجام دهید.

نکته

صابون های گیاهی و طبیعی مدت زمان زیادی برای درمان باید استفاده شوند و قطع مصرف آن چاره ساز نیست.

قیمت صابون پسته؛ صابون پاکسازی پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل پسته که صابون پاکسازی پوست است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *