پوست, صابون

خواص صابون دارچین؛ چربی سوزی پوست و درمان پوست چرب

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون دارچین چیست؟

صابون دارچین را از روغن دارچین که جزو بهترین روغن ها می باشد تهیه می کنند که یک صابون چربی سوزی پوست است. از جمله ترکیبات دیگر این صابون می توان به روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، آب مقطر، هیدروکسید سدیم و گلیسیرین بهداشتی اشاره کرد که برای پوست های چرب جزو بهترین صابون ها می باشد.

دارچین جزو ادویه جات خوشبو می باشد که طعم و عطر بی نظیری به غذا می دهد. گیاه دارچین گیاهی همیشه سبز و دو لپه ای می باشد. گلهای آن سفید مایل به زرد است و پوست قهوه ای دارد. این گیاه بومی سریلانکا است و در چین و هند نیز می روید.

دارچین حاوی منگنز، آهن، کلسیم، فیبر و آنتی اکسیدان‌ می باشد. از خواص های دارچین می توان به تقویت قوای جنسی، جلوگیری از آلزایمر، بهبود برفک دهان، جلوگیری از بروز بیماری های قلبی، درمان عفونت های پوستی و … اشاره کرد.

برای خرید صابون دارچین اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون دارچین را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون دارچین از روغن دارچین تهیه می شود. این روغن از چوب دارچین به روش بن ماری گرفته می شود و طبع گرم و خشکی دارد. همچنین دارای خواصی مثل؛ رفع مشکلات تنفسی، درمان اختلالات هاضمه، تسکین دهنده درد و ورم مفصلی، ضد التهاب، چربی سوز و… می باشد.

این روغن خاصیت چربی سوزی خود را به صابون آن نیز انتقال داده است و به عنوان صابون چربی سوزی پوست از آن یاد می شود.

صابون چربی سوزی پوست

خواص صابون دارچین

از جمله خواص صابون دارچین برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون دارچین برای پوست

رفع آکنه و جوش

استفاده از صابون صابون منجربه خشکی پوست و در نتیجه رساندن خون و اکسیژن به سطح بیرونی پوست می شود و به رفع جوش و آکنه کمک به سزایی خواهد کرد.

صابون چربی سوزی پوست

این صابون با در هم شکستن بافت سلولیت می تواند چربی های پوست را از بین ببرد و چربی پوست را کنترل کند‌. برای آب کردن چربی های شکم، پهلو و ران از این صابون استفاده نمایید‌.

شفافیت پوست

خواص ضد التهابی دارد و همچنین با پاکسازی سلول های مرده پوست موجب شفافیت پوست خواهد شد.

محافظ پوست در برابر اشعه آفتاب

صابون دارچین یک محافظ قوی پوست در برابر اشعه های نور خورشید است و همانند یک ضد آفتاب عمل خواهد کرد.

رفع خشکی پوست

آنتی اکسیدان های موجود در این محصول و همچنین خواص آبرسانی که دارد منجربه رطوبت سطح پوست و لایه های زیرین پوست می شود و برای نرمی پوست نیز مفید می باشد.

رفع اگزما پوستی

همانطور که گفته شد خواص ضد التهابی دارد و اگزما یک بیماری پوستی التهابی است که به بهبود اگزما پوستی کمک شایانی خواهد کرد.

بهبود زخم

صابون دارچین یک ضد عفونی کننده و ضد میکروب است که می تواند منجربه التیام و بهبود زخم شود.

طریقه مصرف صابون دارچین

کف حاصل از صابون دارچین را به صورت دورانی بر روی پوست ماساژ دهید. سپس با یک حوله نرم به صورت ضربه ای خشک نمایید.

نکته

مواظب باشید تا کف صابون وارد چشم ها نشود و در صورت تماس با چشم سریعا با آب سرد چشم ها را بشویید.

ممکن است برای برخی افراد ایجاد حساسیت کند. پس بهتر است قبل از مصرف تست حساسیت انجام دهید.

قیمت صابون دارچین؛ صابون چربی سوزی پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل دارچین که صابون چربی سوزی پوست است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید و صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *