پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون خاک رس؛ کوچک کننده منافذ پوست و لایه بردار ملایم پوست

کرم تارتار
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون خاک رس چیست؟

صابون خاک رس یکی از صابون های بهداشتی است که برای پوست و مو کاربرد زیادی دارد. این صابون یک صابون لایه بردار ملایم پوست می باشد. اگر سلامت پوست و موهایتان برای شما مهم است از استفاده از این صابون غافل نشوید. این صابون از آب مقطر، خاک رس، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی تشکیل شده است.

به یکی از فعال ترین قسمت خاک، خاک رس می گویند. خاک رس در یک عملیات تشکیل خاک به وجود می آید و در طبیعت بسیار کم است. خاک رس بیشتر در سفال سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این خاک حاوی عناصر زیادی مثل هیدروژن، آلومینیوم، سیلیس و نیتروژن می باشد و دارای خواص فراوانی همچون کمک به بهبود گردش خون، ضدعفونی کننده، درمان کننده نیش حشرات، کم کردن چربی پوست، درمان درد های قاعدگی و … می باشد.

برای خرید صابون خاک رس اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های گیاهی و طبیعی می باشد. شما می توانید صابون خاک رس را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم تا بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

لایه بردار ملایم پوست

خواص صابون خاک رس

صابون خاک رس همچون خاک رس دارای خواص زیادی برای پوست و مو می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

خواص صابون خاک رس برای پوست

صابون لایه بردار ملایم پوست

پوست برای سالم و شاداب ماندن به لایه برداری نیاز دارد. این صابون یک لایه بردار قوی محسوب شده و سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث شادابی و شفافیت پوست می شود.

درمان آفتاب سوختگی

قرار گرفتن بیش از حد در برابر نور خورشید باعث آفتاب سوختگی و سوزش پوست می شود. برای درمان آفتاب سوختگی و رفع سوزش آن، استفاده مرتب از این صابون بسیار موثر است و مانند یک ضد آفتاب عمل می کند.

از بین بردن جوش و جای جوش

این صابون لایه بردار ملایم پوست است. همچنین ضد باکتری است و برای از بین بردن جوش و جای جوش تاثیر فوق العاده ای دارد و به آسانی جوشهای پوستی را از بین می برد. همچنین با بستن منافذ باز پوست می تواند چربی اضافه پوست را پاکسازی کند.

درمان کننده آلرژی

اگر آلرژی و عفونت های پوستی شما را آزار می دهد و به دنبال راه درمان هستید این صابون درمان کننده مشکل شماست. زیرا ضدعفونی کننده می باشد و استفاده مرتب از این صابون آلرژی و عفونت پوستتان را درمان کنید.

درمان تیرگی پوست

اگر پوستتان به هر دلیلی تیره شده و از تیرگی آن رنج می برید بهترین راه حل برای برطرف کردن تیرگی استفاده از این صابون است. صابون خاک رس یک لایه بردار ملایم پوست است که سلول های مرده پوست را از سطح پوست پاک می کند.

طریقه استفاده صابون خاک رس برای پوست

برای استفاده از این صابون ابتدا پوست را با آب ولرم خیس کنید. سپس صابون را به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید تا کف کند. بعد از چند دقیقه کوتاه با آب کافی بشویید و با حوله نخی تمیز خوب خشک کنید.

خواص صابون خاک رس برای مو

درمان کننده شوره سر

پوست سر به دلیل خشکی بیش از حد پوسته پوسته می شود این پوسته ها را شوره می گویند. صابون خاک رس با خاصیت آبرسانی که دارد خشکی پوست سر را برطرف کرده و باعث از بین رفتن و درمان شوره سر می شود.

تقویت کننده مو

اگر موهایتان نازک و شکننده شده است باید به آن ها برسید و موهایتان را تقویت کنید. استفاده از این صابون موها را تقویت کرده و باعث زخیم شدن تار موها می شود.

نرم کننده مو

همه ی ما دوست داریم موهایی براق، نرم و صاف داشته باشیم این صابون مثل یک نرم کننده عمل کرده و زیبایی به موها می بخشد. جایگزین مناسبی برای نرم کننده های شیمیایی می باشد.

طریقه مصرف صابون خاک رس برای مو

ابتدا موهایتان را با آب فراوان خیس کنید. صابون را به مدت ۲ دقیقه روی موهای خود ماساژ دهید تا ساقه و ریشه مو آغشته به کف شود. سپس با آب کافی بشویید و خشک کنید.

قیمت صابون خاک رس؛ صابون لایه بردار ملایم پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل خاک رس که صابون لایه بردار ملایم پوست است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *