پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون پوست گردو چیست؟

روغن بومادران 60 میلی لیتر
این پست چقدر براتون مفید بود؟

صابون پوست گردو چیست؟

اگر به دنبال زیبایی و محافظت از پوست در برابر نور خورشید هستید و به دنبال راه حل برای سلامت پوستتان می گردید پیشنهاد می کنیم صابون پوست گردو را حتما امتحان کنید.
این صابون ویژگی های مهمی برای سلامت پوست و مو شما دارد. برای ساخت این صابون از ترکیباتی همچون، روغن نارگیل، آب مقطر، روغن آفتابگردان، عصاره پوست گردو، هیدروکسید سدیم و گلیسیرین بهداشتی استفاده شده است.

درخت گردو در کشورهای چین،ژاپن،آمریکا، فرانسه و ایران کشت می شود و ایران بهترین گردوی دنیا را دارد. برگ این درخت سبز رنگ و مرکب شانه ای و تنه آن بسیار بزرگ است. گردو دو پوسته دارد که یکی سخت، محکم و چوبی است و دیگری سبز رنگ و نازک تر است. مغز آن شبیه به مغز انسان به دو قسمت تشکیل شده است و بسیار مغذی می باشد.

زمان کاشت این درخت فصل بهار می باشد و اوایل فصل پاییز نیز برداشت می شود و به طور کلی این درخت ۳تا ۳۰ سال می تواند باروری داشته باشد.
از گردو می توان به صورت خام در آجیل و کنار صبحانه و هم در غذاها به صورت پخته شده استفاده نمود.
از برگ گردو روغن گرفته می شود و در موارد پزشکی و طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که گفته شد گردو دو پوسته داشت که یکی نازک و به رنگ سبز بود و خواص زیادی برای پوست و مو دارد. از پوست گردو روغن و صابون تهیه می شود که به نام صابون محافظت از پوست در برابر نور خورشید در بین مردم شناخته شده است.

خواص پوست گردو

پوست سبز گردو فایده های بسیار زیادی دارد.لایه بردار قوی برای پوست می باشد می توانید پوست گردو را آسیاب کنید وقتی به صورت پودر در آمد آن را با کرم های لایه بردار مخلوط کنید و از آن استفاده کنید این ماسک پوست را روشن می کند و باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود.
پودر پوست گردو یک رنگ موی طبیعی برای از بین بردن موهای سفید سر می باشد.
لثه و دهان را ضدعفونی می کند و بوی بد دهان را از بین می برد.

خواص صابون تره کوهی چیست؟ کلاژن ساز قوی و رفع درد آرتروز

روغن پوست گردو

روغن پوست گردو از روغن های پر خاصیت است و خواص دارویی و درمانی بسیار بالایی دارد. این روغن از پوست سبز گردو تهیه می شود.طبع این روغن گرم است.هم به صورت مالشی و هم خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد.
برای جوان ساز پوست مناسب می باشد. و از ایجاد چروک های پوستی جلوگیری می کند. به کاهش وزن کمک می کند و درمان کننده ناباروری در مردان می باشد.
این روغن رنگدانه های مو را تقویت می کند به همین دلیل به رفع سفیدی مو بسیار کمک می کند. همچنین از این روغن برای سفیدی دندان ها در بیشتر خمیر دندان ها نیز استفاده می شود.

برای خرید صابون پوست گردو که برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید مفید می باشد اینجا کلیک کنید.

بهترین و با کیفیت ترین صابون پوست گردو را می توانید از فروشگاه اینترنتی صابونچی خریداری کنید. متخصصین صابونچی بدون هیچ افزودنی مضر این صابون را ساخته و به دست مشتریان عزیز می رساند.

خواص صابون پوست گردو

صابون پوست گردو همانند دیگر محصولات فروشگاه صابونچی از خواص بی شماری همراه است با ما در ادامه همراه باشید.

محافظت از پوست در برابر نور خورشید

شما روزانه کارهای زیادی انجام می دهید که ممکن است پوستتان در معرض تابش نور خورشید و یا آلودگی قرار بگیرد که نور خورشید بسیار برای پوست مضر است. این صابون به شما کمک می کند تا پوستی سالم و عاری از هرگونه آلودگی داشته باشید و محافظت پوست شما در برابر نور خورشید را تضمین می کند‌.

رفع آلودگی ها و درخشان شدن پوست

این صابون سرشار از چربی های اُمگا ۳ می باشد اُمگا۳ برای پوست بسیار مفید است غشاهای سلول های پوست را تقویت می کند و سموم و آلودگی روی پوست را برطرف می کند و موجب درخشان شدن پوستتان می شود.

رفع پف زیر چشم

اگر در بسیاری از مواقع صورتتان پف دارد یا احساس خستگی یا خواب آلودگی می کنید این صابون به شما کمک خواهد کرد. زیرا دارای پتاسیم زیادی است پتاسیم بر عملکرد سلول های عصبی تاثیر مثبت می گذارد و مانع از شل شدن و پف کردن پوستتان می شود.

خواص صابون پوست گردو؛ شادابی و طراوت پوست

فیبر زیادی که در این صابون وجود دارد باعث شادابی و طراوت پوست می شود.

تقویت مو

ویتامین B و بیوتین موجود در این صابون مو را تقویت می کندو همچنین اسید های چرب امگا۳ برای تقویت ریشه مو بسیار موثر است اگر دوست دارید موی سالمی داشته باشید و موی خود را تقویت کنید از صابون پوست گردو غافل نشوید.

طریقه مصرف صابون پوست گردو

برای استفاده از این صابون ابتدا صورت یا بدن خود را خیس کرده و آن را روی بدن یا صورتتان ماساژ دهید بعداز ۲ الی ۳ دقیقه با آب فراوان بشویید و با حوله نخی خشک کنید.

نکته

این صابون برای موهای خشک،موهای نازک و پوست های خشک، مختلط و پوست های چرب مناسب است.

قبل از استفاده از این صابون حتما تست حساسیت انجام دهید.به این صورت که بازوی خود را خیس کنید و صابون را بر روی بازوی خود بمالید و بعد از ۲ دقیقه با آب فراوان بشوید. در صورت بروز التهاب، سوزش و خارش از مصرف آن خودداری نمایید.

صابون پوست گردو که برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید مفید می باشد را می توانید از فروشگاه صابونچی خریداری کنید. در این فروشگاه محصولات اصل به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *