پوست و مو

جادوی زیبایی و جذابیت مردان

3/5 - (4 امتیاز)

مردان جذاب و زیبا

چگونه می شود که یک مرد جذاب و زیبا بود؟ شاید این سوال بارها به ذهن شما خطور کرده باشد و همیشه یک نقطه از ذهن‌ شما بابت این موضوع در گیر باشد که بازیگران، مدلینگ ها و حتی خوانندگان چگونه جذاب و زیبا هستند؟! چرا ما نمی توانیم این جذابیت و زیبایی را داشته باشیم؟ اگر دنبال جواب این سوال و راهکاری برای این کار می باشید با ما همراه شوید. ما نیز توصیه هایی به شما خواهیم کرد که اگر آن را پیش بگیرید و انجام دهید، جذابیت آن افرادی که غبطه شان را می خوردید را، شما نیز بدست خواهید آورد. پس این مطلب را از دست ندهید.

شاید امکان داشته باشد زمانی که از اسرار زیبایی حرف می‎زنیم، شما یاد راه حل و راهکارهای سخت بیافتید یا فکر کنید که این موضوع فقط مربوط به خانم‎ها می باشد. اما در حقیقت باید گفت که این طور نیست و زیبایی و جذابیت حق مسلم آقایان هم می‎‏تواند باشد. مردان نیز می توانند از جذاب بودن لذت ببرند.

چگونه می توان یک مرد جذاب و زیبا بود؟

بهتر است اول این نکته را بدانید که زیبایی فقط مخصوص خانم‎ها نمی باشد! می توان گفت که جذابیت را همه دوست دارند و مرد و زن نیز نمی شناسد. اما این سوال پیش می آید که آقایان چطور می‎توانند ظاهری زیباتر داشته باشند؟ برای جواب این سوال می توان گفت رعایت کردن نکات بهداشتی در هنگام اصلاح صورت یا خارج شدن از منزل و استفاده کردن از مواد آرایشی- بهداشتی طبیعی و مناسب آقایان می‎تواند کمک بسیار زیادی به زیبایی و جذابیت آنها کند و آنها را تبدیل به یک مرد جذاب و زیبا سازد.

۱_ شستن و تمیز کردن صورت با پاک کننده های طبیعی

می توان گفت که اغلب مردان صورت‎ خود را پس از بیدار شدن از خواب شبانه خود، می‎شویند و در طول روز کاری با صورت خود انجام نمی دهند. بهتر است بدانید که در طول شب که در حال استراحت هستید، سلول‎های پوستی شروع به بازسازی پوست می‎کنند و باعث ایجاد سلول‎های مرده و چربی روی پوست می شوند و بر روی صورت این مواد را، باقی می گذارند. این را احتمالٱ می دانید که پوست برای نفس کشیدن احتیاج به فضای کافی و مناسب دارد، فضایی که عاری از هرگونه سلول‏‎های چرب و مرده باشد.

به همین خاطر زدودن این سلول‎های مزاحم برای تنفس پوست می تواند یک امر حیاتی تلقی شود. بهتر است برای شست و شو دادن پوست خود از پاک‎کننده‎‏های مرطوب استفاده کنید و بعد آن را با آب ولرم از روی صورت‎ خود پاک کنید و برای خشک کردن صورت هم می توانید از یک حوله نرم استفاده کنید و صورت را با آن خشک نمایید.

۲_ پاک و سالم نگه داشتن پوست، راز یک مرد جذاب و زیبا

می توان گفت که پوست مردان تقریبا” ۱۵ درصد چرب‎تر از پوست زنان می باشد و به طور مشخصی هم از منافذ بزرگ‎تری در پوست برخوردار می باشند. به طور دیگر اگر بخواهیم بگوییم، یعنی این که، سریع‎تر و بیشتر آلودگی را می توانند جذب پوست کنند. پس می توان گفت خیلی مهم نیست که یک آقا دارای چه نوع پوستی باشد. بلکه مهم آن است که بتواند پوست خود را تمیز نگه دارد که این امر دارای اهمیت به سزایی در جذابیت، شادابی و جوانی می باشد. و می تواند شما را تبدیل به یک مرد جذاب و زیبا کند.

درباره محصولات پاک‎کننده هم می توان گفت که بهتر است تا حد امکان مواد شوینده بدون مواد شیمیایی بوده و یا به قول معروف تا حد زیادی طبیعی استفاده شود. این نکته را بدانید که بهتر است از صابون‎های دئودورانت برای صورت خود استفاده نکنید. چرا که یک ساینده یا اسکرآب برای سلامتی پوست (به خصوص مردان) اساسی است. چون که این صابون سلول‎های مرده را بر داشته و سطح صورت را هم می تواند نرم ‎کند و البته این را هم بگوییم که این عمل سایندگی را، باید بدون آسیب رساندن به پوست انجام داد.

مرد جذاب و زیبا

بهتر است که همیشه بعد از اصلاح کردن و تمیز نمودن صورت از یک مرطوب‎کننده سبک، بخصوص در نواحی گردن استفاده شود. ویتامین E خالص یا روغن آلوئه‎ورا می توانند مرطوب ‎کننده‎های بسیار خوبی برای پوست شما باشند. که اینها را می توان به صورت مایع یا کپسول هم استفاده کرد، اینگونه که شما می‎توانید یک کپسول را بشکنید و روغن آن را مستقیما” روی پوست خود بمالید.

فقط به خاطر داشته باشید، رطوبت در نواحی حساس پوست (به خصوص در نواحی زیر چشم) می تواند خیلی مهم باشد. پس در این ناحیه به هیچ عنوان چربی ترشح نمی‎شود و جای می باشد که می تواند گذشت سن را نشان دهد.

۳_ بهتر است از ریش تراش معمولی استفاده نشود

اگر می خواهید یک مرد جذاب و زیبا به نظر برسید بهتر است با ریش تراش های معمولی خداحافظی کنید.
اکثر مردها هم به طور میانگین پنج بار در هفته اصلاح می‎کنند. بهتر است بدانید که تیغ با کیفیت علاوه بر اینکه طول عمر بیشتری را به شما هدیه می دهد، باعث می شود تا صورت شما خراشیده نشود. پس خوب است تیغی را برای اصلاح کردن صوت خود انتخاب کنید که متناسب با حساسیت پوستی و درشتی تارهای ریشتان باشد.

۴_ در هنگام اصلاح هیچ وقت ژل یا کف اصلاح را فراموش نکنید

بهتر است این نکته را قبل از اصلاح کردن بدانید که، پوست مردها برای اصلاح صورت به رطوب احتیاج دارد. و باید بدانید که پوست خشک به سرعت خراشیده و زخم می‎شود که این موضوع برای یک مرد جذاب و زیبا اصلٱ مناسب نیست.

۵_ هیچ گاه مراقبت های قبل از اصلاح را فراموش نکنید

خوب است بدانید که اصلاح صورت باعث از بین رفتن لایه رویی پوست صورت می‎شود. بهتر است بدانید که یک مرد جذاب و زیبا برای خودش یک کیف اصلاح مخصوص دارد. مثلا برای مرطوب کردن پوست و بازسازی این لایه‌ی پوستی، از افتر‎شیو می توانید استفاده کنید.

۷_ یک مرد جذاب هرگز بدون ضد آفتاب از خانه خارج نمی شود

مراقبت کردن از پوست و مو و در کل مراقبت زیبایی، آن هم در فصل تابستان زحمت دو چندانی دارد. یکی از دلایل مرد جذاب و زیبا شدن هم مراقبت از پوست و مو می باشد. مصرف کردن کرم‌ها یا لوسیون‌های ضد آفتاب را به خصوص در فصل تابستان به هیچ عنوان فراموش نکنید. چون که مهم‎ترین و بزرگترین محصولات درباره زیبایی پوست می باشند، به خصوص که بیشتر آقایان هم ساعات زیادی در طول روز را در معرض آفتاب و گرما قرار می‎گیرند.

از بهترین کرم ضد آفتاب برای آقایان، استفاده کردن از کرمی که دارای مرطوب‎کننده با اس پی اف ۳۰ درصد است می باشد. مردانی که از کرم های ضد آفتاب استفاده نمی‎کنند، بیشتر در معرض خطر صدمات ناشی از نور آفتاب و انواع سرطان‎های پوست قرار می‎گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *