پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون زنبق؛ نرم کننده طبیعی و ضد شوره سر

عرق مورد
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون زنبق چیست؟

صابون زنبق یک صابون نرم کننده طبیعی مو می باشد و همچنین بر روی پوست نیز تاثیرات بسزایی دارد. این صابون از ترکیب روغن زنبق، روغن آفتابگردان، آب مقطر، هیدروکسید سدیم، روغن نارگیل و گلیسیرین بهداشتی تهیه می شود. صابون زنبق سرشار از خاصیت برای پوست و مو می باشد.

زنبق گیاهی تک لپه ای از تیره زنبقیان است. این گیاه جزو گیاهان زینتی و دارویی می باشد که در خانه های ویلایی کاشته می شود. این گیاه چند ساله ریشه در زیر خاک دارد و بسیار حجیم و بزرگ می باشد همچنین بوی تندی نیز دارد. برگ های آن باریک و نوک تیز می باشد. گلهای آن در رنگ هایی همچون کبود یا تلفیقی از ارغوانی، کبود و زرد می باشد که دارای خط های تیره ای نیز است.

از گیاه زنبق جوشانده، روغن و صابون تهیه می شود و هر کدام خواص درمانی بالایی دارند. از خواص گیاه زنبق می توان به بهبود سیاه سرفه و آسم، رفع مشکلات ادراری، بهبود مشکلات پوستی و … اشاره کرد.

برای خرید صابون زنبق اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون زنبق را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون زنبق از روغن زنبق تهیه می شود. این روغن را از ریشه گیاه زنبق به روش بنماری استخراج می کنند و به صورت خوراکی و مالشی قابل استفاده است. همچنین دارای خواصی مثل؛ رفع خستگی، درمان دردهای رماتیسمی، لاغری، التیام زخم، درمان درد معده و … می باشد.

نرم کننده طبیعی مو

خواص صابون زنبق

از جمله خواص بی شمار صابون زنبق برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون زنبق برای پوست

ضد قارچ

خاصیت ضد قارچی دارد و از تجمع قارچ بر روی پوست جلوگیری می کند. خصوصا برای افراد ورزشکار که دچار عارضه های قارچی در بین انگشتان پای خود می شوند مفید می باشد.

ضد ویروس

صابون زنبق یک ضد ویروس قوی است و برای جلوگیری از ویروس ها به داخل بدن مفید می باشد و ویروس ها را از بین می برد.

رفع خشکی پوست

افراد دارای پوست های خشک و پوسته پوسته شده بهتر است از این صابون گیاهی استفاده کنند. زیرا خاصیت نرم کنندگی بالایی دارد و همچون کرم های نرم کننده عمل خواهد کرد.

رفع جوش و آکنه

این محصول حاوی ویتامین C و اسید سیلیس است که با باز کردن منافذ پوست و از بین بردن باکتری های سطح پوست به رفع جوش و آکنه کمک می کند. همچنین دارای خواص ترمیم کنندگی و پاکسازی پوست را نیز دارا می باشد‌.

خواص صابون زنبق برای مو

صابون نرم کننده طبیعی مو

خواص نرم کنندگی بالایی دارد و می تواند جایگزین مناسبی برای شامپوهای نرم کننده شیمیایی شود و خشکی موها را برطرف کند. زیرا خشکی مو موجب آسیب رسیدن به مو و شکنندگی آنها خواهد شد.

رفع شوره سر

همانطور که گفته شد خواص ضد باکتری و ضد ویروسی دارد که پوست سر را از آلودگی ها پاک می کند و از بروز شوره سر جلوگیری می نماید.

طریقه مصرف صابون زنبق

در هنگام استحمام بعد از خیس کردن موهایتان از این صابون استفاده کنید تا مثمر به ثمر باشد.

نکته

گیاهان دارویی و فرآورده های آن ممکن است باعث بروز حساسیت شود. پس بهتر است قبل از مصرف تست حساسیت انجام دهید.

قیمت صابون زنبق؛ صابون نرم کننده طبیعی مو

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل زنبق که صابون نرم کننده طبیعی مو است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *