زیبایی

نکات انتخاب سایه رژ لب قرمز

این پست چقدر براتون مفید بود؟

نکات انتخاب سایه رژ لب قرمز

رنگ قرمز یک رنگ بسیار قوی و بشاش است؛ چون باعث بالا رفتن شخصیت میشود و همچنین قوی بودن را مورد نمایش قرار می دهد. به راحتی می توان گفت که در تمامی فروشگاه های آرایشی و بهداشتی سایه رژ لب قرمز به وفور یافت می شود. باید این گونه گفت که مسئله مهم این است که انتخاب سایه ایی که مناسب با رنگ پوست باشد کمی سخت است.

چون همه سایه ها با هر پوستی هماهنگی ندارند. باید گفت انتخاب یک سایه مکمل با پوست باعث می شود که دیده شدن و جذابیت لب ها می شود. در اصل ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید سایه رژ لب قرمز مخصوص که به صورت و پوست شما بیاید انتخاب کنید.

قبل از انتخاب سایه و آرایش کردن اول باید بدانید دارای چه رنگ پوستی هستید. پس بدون آرایش پوست طبیعی خود را تشخیص دهید ببینید در چه سبک رنگی پوست شما قرار دارد: رنگ روشن، رنگ تیره، رنگ پریده و یا رنگ زیتونی یا همان سبزه. بعد از فهمیدن رنگ پوست بهتر است بدانید زمینه رنگ پوست شما چه رنگی است.

می تواند زمینه پوست: زرد، صورتی و یا آبی باشد. وقتی از جزئیات رنگ پوست خود اطلاع پیدا کردید، انتخاب کردن رنگ قرمز با پوست صورت خیلی راحت‌تر می شود. با آزمایش کردن به راحتی رنگ مورد علاقه را انتخاب کنید.

سایه رژ لب قرمز

انواع پوست ها و سایه رژ لب های مناسب آنها

۱_ پوست هایی به رنگ روشن

برای پوست های روشن اول بهتر است قبل از اینکه از سایه قرمز رژ لب استفاده شود، پوست لب را آماده سازی کنید. یعنی قبل از زدن رژ لب، لب های‌تان را لایه برداری کنید. بعد کرمی که دو پایه از رژ لب‌تان روشن تر است به لب های‌تان بمالید تا لب های‌تان صاف و نرم شود، با این کار نمای زیبایی از لب‌تان به رخ می کشید. حالا رژ لب قرمزی که انتخاب کرده اید را بر روی لب‌های‌تان بکشید بهتر است رژ لب قرمز این افراد گرایش به نارنجی بودن داشته باشد، به طور دیگر یعنی قرمز مایل به نارنجی انتخاب کنند و بزنند. به عبارت دیگر این رنگ یک مکمل خوب بین پوست و لب های‌تان ایجاد می کند. بعد از زدن رژ لب شما می توانید از یک سایه رژ لب تیره استفاده کنید.

هیچ وقت از سایه آبی بر روی رژ لب قرمز خود استفاده نکنید. چون چهره شما را خشن و ناهنجار نشان می دهد.

رژلب

۲_ سایه رژ لب قرمز پوست های به رنگ تیره

چهره های تیره نیز جذابیت های مختص به خود را دارند. برای اینکه بتوانید سایه لب مناسب با پوست خود پیدا کنید بهتر است، قبل از استفاده کردن و زدن بر روی لب های خود، حتمٱ بر روی پوست خود یک بار امتحان کنید. خانم های که پوستی تیره دارند، می توانند از سایه های تیره که به رنگ آبی و مخلوط شده اند با رنگ قرمز روشن (منظور از مخلوط شده، نوعی رنگ است و هدف ترکیب کردن دو سایه نیست. رنگی شبیه به سرخابی ولی روشن تر) مورد استفاده قرار دهند.

وقتی سایه آبی مایل به قرمز، را انتخاب کرده و میزنید، باعث می شود که لب ها شما به رنگ آلوی تیره شده باشد و برجسته تر از قبل دیده شود.

۳_ سایه رژ لب قرمز مناسب پوست های به رنگ پریده

افرادی که دارای پوست های رنگ پریده هستند، بهتر است از سایه هایی استفاده کنند که به رنگ های قرمز مرجانی، قرمز نارنجی، قرمز هولویی و از این دست قرمز ها هستند مورد استفاده قرار دهند. دوری کردن از سایه های تیره قرمز بسیار مهم است. چون دید کلی و کامل را از لب ها از بین می برد و لب ها را از دید توجه خارج می سازد. باید برایتان این نکته مهم باشد که همیشه این وضعیت را در ذهن خود مرور کرده و به یاد بسپارید؛ که رژ لب های قرمز مات، کرم ها و فرم های قرمز در دسترس، اثر واقعی که رنگ دارد را پس از قرار گرفتن بر روی لب باعث تغییرآن می شوند. تلاش خود را کنید تا بافت رنگ های قرمز را بتوانید به خوبی در ذهن خود حفظ کنید.

لب قرمز

۴_ سایه رژ لب قرمز مناسب پوست های رنگ زیتونی( تیره )

برای پوست هایی که به رنگ زیتونی هستند بهتر است که یک رژ لب قرمز با سایه ای روشن تر انتخاب کنند. اگر یک سایه ای تیره و مات به رنگ قرمز انتخای شود، باعث کسالت نگاه ها نسبت به شما می شود. آنهایی که دارای خط لب خوبی هستند، می توانند از مداد خط لب استفاده کنند که نزدیک به رنگ پوست آنها نیز باشد. این سایه لب بسیار متراکم است؛ پس خط لب باعث می شود تا رنگ ها بیرون از خط لب نروند و از این کار جلو گیری می کند.

حالا با گفته هایی که در بالا برایتان شرح دادیم می توانید به راحتی رژ لب و سایه رژ لب قرمز که به پوست شما همخوانی دارد را انتخاب کنید و مورد مصرف قرار دهید. و از زیبایی و جذابیت دو چندان بهره ببرید. اگر کمی به رنگ مو و رنگ چشم ‌ها‌یتان هم داشته باشید خالی از لطف نیست و شخصیت جالب تری را می توانید برای خود بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *