استایل

نکات قابل توجه برای داشتن استایل خاص

این پست چقدر براتون مفید بود؟

تا بحال شده جذب استایل خاص یک فرد شوید و برایتان طرز پوشش آن فرد جالب و جذاب باشد.

داشتن استایل خاص کار دشواری نیست فقط کافی است تا کمی خود را بشناسید و طرز پوشش خود را تغییر دهید. اگر با دقت این کار را انجام دهید شما هم دارای یک استایل زیبا و خاص می شوید.

برای این که خاص به نظر برسید این مطلب را از دست ندهید.

نکات قابل توجه برای داشتن استایل خاص

۱_ شناخت خود

برای اینکه استایل مختص و خاص خود را داشته باشید. باید توجه کنید که به چه چیزهایی علاقه دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید و طبق آن اقدام به پیدا کردن استایل شخصی خود نمایید. با اینکار هم یک سبک و استایل مختص به خود را پیدا می کنید و هم اعتماد به نفستان بالاتر می رود.

۲_ شناخت نوع اندام

بعد از اینکه فهمیدید به چه چیزهایی علاقه دارید نوبت به شناخت اندام خود می رسد. با این شناخت شما می توانید متناسب با اندام خود پوشش مناسبی را انتخاب کنید. و یا نقاط قوت خود را بیشتر از قبل نمایید. مثلٱ اگر بدانید دارای اندامی توپر هستید می دانید که نباید به سراغ لباس های چسبان و بسیار تنگ بروید چون باعث می شود استایل بد شکلی پیدا کنید.

۳_ بررسی لباس های داشته

توجه به لباس هایی که خرید نموده و پوشیده اید می تواند یک پوئن مثبت برای انتخاب استایل خاص شما باشد. به عنوان نمونه لباس هایی که بسیار پوشیده اید نشان می دهد که شما از این مدل استایل بیشتر خوشتان می آید و می توانید به آن استایل توجه بیشتری نشان دهید و آن سبک را حفظ نمایید.

۴_ توجه و بررسی ظاهرتان

یک راه حل مناسب دیگر برای اینکه بهتر بتوانید استایل خاص خود را پیدا و مورد استفاده قرار دهید رجوع کردن به عکس هایی که گرفته اید می باشد. اینکار باعث می شود تا ببینید کدام لباس ها برای شما زیبا هستند و کدام یک مناسب شما نیست. پس از اینکه متوجه شدید لباس هایی که مناسب نیستند را کناری بگذارید و برای انتخاب کردن لباس های خود کمی تجدید نظر کنید و با دید بهتری انتخاب مناسب داشته باشید.

۵_ تنوع را ایجاد کنید

اینکه از یک سبک پیروی کنید می تواند کسل کنندگی و دلمردگی را برای شما به ارمغان بیاورد. پس تنوع را در سبک پوشش خود ایجاد نموده و چند سبک مناسب اندام و استایل خود را انتخاب کنید.

۶_ داشتن یک الگو برای استایل خاص

الگو داشتن و تقلید نمودن از آن می تواند به داشتن استایل خاص شما کمک بسزایی کند. فردی را که الگوی خود قرار می دهید مهم نیست آدم معروف یا یک فرد عادی باشد. مهم این است که آن سبک و استایل به اندام شما بیاید و مورد پسند شما باشد.

۷_ انتخاب رنگ مورد علاقه

ببینید چه رنگ هایی را دوست دارید. رنگ های خنثی، رنگهای ترکیبی، طرح های رنگارنگ. هر فردی می تواند علاقه خاصی به رنگ ها داشته باشد. همچنین شناخت رنگ ها هم می تواند به طرز پوشش و جذابیت شما بسیار کمک نماید.

استایل خاص

۸_ الهام بخشی

ببینید از چه سبک و سیاقی خوشتان می آید. تیپ های رسمی و کلاسیک یا اسپرت؟

بهتر است بدانید هر فردی به طور ذاتی از یک نوع سبک بیشتر از سبک های دیگر خوشش می آید و علاقه دارد در آن سبک بیشتر جلب توجه کند. به همین دلیل بهتر است سبک مورد پسند خود را بشناسید و در همان راستا خود را تقویت نمایید. نه آن طوری که باقی سبک ها را از ذهن خود خارج کنید. سبک های رسمی و ساده را بایستی توأم با هم داشته باشید.

به عنوان مثال شما نمی توانید برای گردش در کنار ساحل تیپ خشک و رسمی داشته باشید یا شرکت در یک جلسه مهم با یک تیپ ساده و سبک، کاملٱ وجه بدی را نشان می دهد و ابهت فرد را از بین می برد.

پس حتمٱ برای انتخاب استایل خود به این مورد توجه داشته باشید.

۹_ استفاده از زیورآلات در استایل

ببینید از چه نوع زیورآلاتی خوشتان می آید. زیورآلات ظریف یا زیورآلات بزرگ و در چشم؟! استفاده از یک یا چند زیورآلات باعث نشان دادن شخصیت شما می شود.

پس به صندوق زیورآلات خود نگاه کنید و ببینید که کدام را بیشتر انتخاب می کردید و کدام ها را کنار می گذاشتید. این کار برای داشتن استایل خاص شما بسیار می تواند کارآمد باشد.

۱۰_ انتخاب کفش

هر کفشی مناسب استایل شما نیست و بایستی کفشی که به سبک لباستان می آید را انتخاب کنید. به عنوان نمونه وقتی کت و شلوار را برای استایل خود انتخاب می کنید نمی توانید از کتانی برای پوشش پاهای خود استفاده کنید. در این زمان چه کفشی مناسب است؟ معلوم است یک کفش مجلسی که مناسب استایل کت و شلواری شما باشد.

۱۱_ استایل بر اساس مد و برند

بهتر است در هنگام انتخاب استایل به این موردها هم فکر کنید که علاقه دارید از مد و داشتن یک برند خاص پیروی کنید یا خیر؟ این دو مورد کمک بسزایی به شما در انتخاب یک استایل خاص می کنند.

برای داشتن مو و پوستی زیبا به صابون های دست ساز صابونچی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *