آرایشی و زیبایی, محصولات بهداشتی

روغن طبیعی آرگان معجزه طبیعت

روغن طبیعی آرگان
این پست چقدر براتون مفید بود؟

اگر کمی به چهره برخی از بازیگران معروف دقت نمایید می بینید که با اینکه سن بالایی دارند اما همچنان پوستشان زیبا و شاداب می باشد و چهرشان هیچ فرقی با جوان بیست ساله ندارد. بهتر است بدانید این افراد از روغن ها و شوینده های طبیعی برای مراقبت و سلامت پوست و موی خود استفاده می نمایند. و به غیر از اینکه مشکلات پوستی خود را با این مواد طبیعی برطرف می نمایند باعث زیبایی بیشتر چهره خود نیز می گردند. در این مطلب می خواهیم راجب یکی از روغن های طبیعی صحبت کنیم و ببینیم چه خواص ارزشمندی برای سلامت پوست و موی ما دارند. روغن مد نظر ما روغن طبیعی آرگان می باشد.

اگر شما هم می خواهید پوستی زیبا و شاداب داشته باشید پس این مواد طبیعی را از دست ندهید و برای سلامت پوست و موی خود مورد استفاده قرار دهید. با عطاری همراه باشید.

روغن طبیعی آرگان

درباره روغن طبیعی آرگان

این روغن از هسته‌ی میوه درخت آرگان بدست می آید و از سالهای پیش توسط زنان مراکشی مورد استفاده قرار می گرفته، تا جایی که امروزه برخی از افراد مشهور همچون بازیگران جهان برای شاداب نمودن و همچنین محافظت از پوست و موی خود از این روغن و محصولات مشابه آن همچون صابون آرگان استفاده می نمایند.

جالب است این را هم بدانید که این روغن معجزه گر از. نظر قیمتی گران بوده و به طلای مایع نیز معروف می باشد. با همچنین تشبیه‌ایی بی شک نمی توان به این روغن معجزه گر شک کرد.

خواص برای پوست و مو

روغن آرگان دارای اسید های چرب ضروری و آنتی اکسیدانی می باشد و همچنین به مقدار فراوان هم دارای ویتامین E است.

به همین دلیل بهتر است اگر دسترسی به روغن آرگان را دارید آن را در برنامه مراقبت از پوست و موی خود قرار دهید و خواص بی نظیرش نهایت استفاده را ببرید.روغن طبیعی آرگان

از خواص این روغن هر چه بگوییم کم است اما به طور خلاصه می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

۱_ استفاده مرتب از این روغن باعث درخشندگی و سلامت نگاه داشتن پوست می گردد.

۲_ به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان فراوان و اسید های چرب ضروری بسیار برای ترمیم و پاکسازی پوست موثر و مفید می باشند.

۳_ از پیری زود راس پوست جلوگیری می نماید و جوانی را به پوست می بخشد.

۵_ ویتامین E موجود در روغن آرگان برای سلامت پوست مفید بوده و  صدمات ناشی از رادیکال های آزاد را برطرف و خنثی می نماید.

۶_ برای پوست های خشک و حساس مناسب بوده و باعث لطافت پوست می گردد.

۶_ قبل از اینکه به رختخواب بروید، مقدار کمی از روغن را روی پوست خود بزنید. سپس، به آهستگی آن را ماساژ دهید تا پوستی درخشان، سالم و لطیف داشته باشید.

۷_ به دلیل دارا بودن ساپونین باعث افزایش رطوبت در پوست شده و کشسانی، درخشندگی و همچنین سفتی پوست را برای شما به ارمغان می آورد.

۸_ همانطور که در گزینه های بالا هم گفتیم مناسب پوست های حساس بوده و مواد مغذی را به این نوع از پوست ها می رساند.

۹_ استفاده مرتب از روغن طبیعی آرگان بر روی لب ها باعث داشتن لب های نرم و زیبا می گردد.

۱۰_ به درمان و پیشگیری از ابتلا به آکنه جلوگیری می نماید و همچنین یک برطرف کننده برای ترک های پوستی و ترمیم زخم به شمار می رود.

محصولات دیگر روغن طبیعی آرگان

از روغن آرگان یک محصول دیگر بهداشتی تولید می گردد به نام صابون آرگان، این صابون به دلیل دارا بودن عصاره روغن طبیعی آرگان بسیار برای سلامت پوست کارساز و مهم می باشد و تمام خواص گفته شده را به صورت صابون در خود جای داده است.

پاک کننده های حاوی روغن آرگان هم همچون صابون خواص روغن آرگان را دارا می باشند.

خواص و محصولات فراوان دیگری نیز وجود دارند که دارای روغن آرگان هستند. اما خوب جای دادن همه آنها در این مطلب کاری بس دشوار و ناشدنی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *