استایل

کاشت ناخن دخترانه متناسب با انگشت ها!

روغن طبیعی زیتون اصل
این پست چقدر براتون مفید بود؟

ناخن ها در زیباتر شدن دست ها نقش مهمی را ایفا می کنند. اما ممکن است به دلایلی این زیبایی وجود نداشته باشد. به همین دلیل برخی خانم ها یا به دلیل زیبایی انگشتان خود و یا به دلیل مشکلاتی که برای ناخن هایشان پیش می آید اقدام به کاشت ناخن می کنند. در این مقاله سعی داریم راجب کاشت ناخن دخترانه مطالبی را قرار دهیم و اگر شما هم مایل به دانستن نکات کاشت ناخن هستید پس با ما همراه باشید.

کاشت ناخن امروزه در بین خانم های جوان بیشتر رواج پیدا کرده است و باعث شده تا انواع کاشت ناخن وجود داشته باشد. به عنوان مثال می توانیم به کاشت ناخن پودری، ژله ایی، و… اشاره کنیم.

انواع کاشت ناخن

برای آشنایی بیشتر و داشتن یک انتخاب درست برای کاشت ناخن دخترانه چند نمونه از کاشت ها را برای شما بیان خواهیم نمود تا بتوانید راحت‌تر انتخاب خود را برای یک کاشت ناخن دخترانه داشته باشید.

کاشت قالب

در این کاشت سوهان کشی صورت نمی گیرد و هچنین از چسب ناخن هم استفاده نمی گردد.

به طور کلی این نوع کاشت راحت‌ترین روش برای کاشت ناخن به حساب می آید و زمان کمتری را برای کاشت می برد. اما نکته ایی که وجود دارد این است که بهتر است در صورت داشتن این نوع کاشت کمتر از آب استفاده شود. چون کاشت قالب مستعد قارچ می باشد. یعنی به اصطلاح هوا زیر ناخن می گیرد و باعث ایجاد قارچ در آن قسمت می گردد.  

این نوع کاشت اصلٱ برای خانم های خانه دار توصیه نمی شود. اما دختر خانم های جوان که زیاد با کارهای خانه سر و کار ندارند می توانند به کاشت آن فکر و اقدام نمایند.

کاشت پودری

یکی از بهترین روش ها به حساب می آید. اما خوب برای کاشت این نوع، باید زمان زیادی صرف شود. چرا که باید سوهان کشی دقیق برای تمام انگشتان، صورت بگیرد.

این کاشت برای کسانی که وقت و حوصله ندارند مناسب نیست. اما دوام بیشتری نسبت به سابر کاشت ها دارد.

کاشت ناخن دخترانه

کاشت ژل

در این کاشت هم باید از ژل که به صورت آماده وجود دارد استفاده گردد. این کاشت همچون کاشت پودری بوده با این تفاوت که موادشان با هم فرق می کند. این کاشت بسیار زیبا بوده و حتی در مناطق شرجی نیز قابل استفاده می باشد.

مزایا و معایب کاشت ناخن

کاشت ناخن برای افرادی که مدام در حال جویدن ناخن های خود هستند بسیار مناسب است. چون به دلیل اینکه این ناخن ها بدمزه بوده و کنده نمی شوند می توانند باعث شوند تا این عادت از سر فرد فروکش کند.

در این کاشتها هیچ آسیب مخربی به ناخن وارد نمی شود. اما خوب ممکن است به موادی که در کاشت استفاده می شود فرد حساسیت داشته باشد و دچار اگزما گردد. در این صورت هم بایستی هر چه سریع تر کار کاشت را متوقف کرده و آن را از انگشتان خود جدا نمود.

کدام کاشت مناسب کاشت ناخن دخترانه می باشد؟

در بین کاشت ها کاشت پودری بیشتر از بقیه توصیه می شود و به گونه ایی کاشت مادر به حساب می آید و می تواند در کاشت های دیگر نیز از ترکیب پودری نیز استفاده نمود. از نظر دوام هم باید بگوییم دوام بالایی دارد. اگر مایل به کاشت ناخن دخترانه هستید می توانید از این کاشت استفاده کنید.

اما این را هم اضافه کنیم که کاشت ژله ایی و یا قالب هم بسیار مناسب دختران می باشد.

امیدواریم توانسته باشیم مطالب ارزشمندی را برای شما عزیزان قرار دهیم. در ادامه از صابون های زیبایی صابونچی دیدن کنید و برای پوست و موی خود از مواد طبیعی بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *