روابط جنسی, روغن های طبیعی, زیبایی

بهترین فواید روغن خراطین برای واژن + طرز استفاده

بهترین فواید روغن خراطین برای واژن + طرز استفاده
4.1/5 - (25 امتیاز)

با انجام ماساژ روغن خراطین اصل بر موضع های مشخص از عضلات، به افزایش خون رسانی بیشتر کمک می کند و در نتیجه مواد مغذی بهتر به اندام می‌ رسد و عضلات با سرعت بیشتر، حجیم‌ می‌شوند.

چگونگی خواص روغن خراطین برای واژن و بانوان

بهره گیری از خواص روغن خراطین اصل بر اندام داخلی چون واژن، علاوه بر اینکه موجب رفع تیرگی این نقاط می گردد و باعث سلامت پوست می شود، موجب احساس خوشایند در زنان می گردد.

نکته مهم برای طریقه استفاده از تاثیر روغن خراطین برای واژن این است که زمان مصرف، بدن کاملاً تمیز باشد و با ریختن چند قطره از روغن  بر روی نقطه مورد نظر از پوست، برای جذب کامل ماساژ داده شود.

هنگام ماساژ دادن، کاملاً مراقب باشید تا که به هیچ عنوان روغن وارد واژن نشود.

بسیاری از افراد به اشتباه، از تاثیر روغن خراطین در داخل واژن برای تنگ کردن واژن استفاده می کنند.

باید بدانید که استفاده از روغن های حجم دهنده ای مانند روغن خراطین و زالو در واژن می تواند برای بدن بسیار زیان آور و خطرناک باشد.

از آنجا که روغن خراطین دارای خاصیت حجم دهندگی بالا است،  میتواند موجب انسداد مجرای ادراری در بانوان شود و یا مشکلات دیگری به وجود بیاورد. توصيه می کنيم که به هیچ وجه از روغن های حجم دهنده برای تنگ کردن واژن مصرف نکنید.

روغن خراطین برای واژن

به منظور تنگ کردن واژن، بهترین راهکار استفاده از روغن مازو می باشد.

برای بهره بردن روغن حجم دهنده خراطین،  برای افزایش حجم سایز باسن و سینه زنان استفاده کنید. اما  باید به چند نکته توجه کنید:

حتماً اول باید موضع مورد نظر را با آب و صابون به خوبی تمیز کنید تا منافذ پوست کاملاً تمیز و باز شود.

پس از شستن پوست، به مدت ۱۰ دقیقه و به آرامی ماساژ نقطه مورد نظر را شروع کنید تا به حدی که رنگ پوست بدن قرمز شود.

با استفاده از چند قطره روغن خراطین برروی نقاط مورد نظر، شروع به ماساژ کنید این کار به منظور جذب کامل روغن در پوست انجام می شود.

مدت زمان مود نیاز برای ماساژ دادن، حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه و روزی دو بار باشد.

زمان تقریبی مصرف روغن خراطین

مدت زمان ۶۰ تا ۷۰ روز برای تاثیر گذاری روغن بر روی پوست هر فرد، زمان ممکن است متفاوت باشد. برای آگاهی از تاثیر روغن خراطین اصل بر روی واژن این است که از خواص رفع تیرگی آن و سلامت پوست بدانيد و از آن بهرمند شوید، چون موجب احساس خوب و اعتماد بنفس در بانوان می شود.

آشنایی با روغن خراطین اصل

تهیه روغن خراطین از نوعی کرم خاکی انجام می گیرد که یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب می شود. در دنیای امروزی این روغن راهکاری طبیعی است که نتایج شگفت انگیزی بر افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان می گذارد.

مصرف روغن خراطین در مورد خانمها و آقایان کارایی مفیدی دارد و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود بهره می برند.

واقعیت این است که تأثیر روغن خراطین اصل، تنها راه بهتر و مطمئن‌، برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده است و نکته مهم، ماندگاری طولانی این تاثیرات بر بدن است.

ترکیبات شیمیایی که در این روغن وجود دارد، سرشار از سید آمینه های ضروری و امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و پروتئین‌های فراوان است.

برای تهیه این روغن از کرم خاکی ( Eisenia fetida )بهره می گیرند طبیعی ترین روغن، برای مصارف زیبایی و درمانی می باشد.

در دورانی که بیشتر مردم گرایش به ایجاد تغییر ظاهری و زیبایی چهره یا افزایش حجم و سایز اندام خود دارند، استفاده از روغن خراطین می تواند از عمل‌های جراحی سنگین و… ممانعت کند.

تاثیر روغن خراطین بر واژن

آشنایی با دیگر خواص روغن خراطین

بسته به ماهیت و سیستم ایمنی بدن هر فرد، تاثیر داروهای شیمیایی یا داروهای گیاهی، عوارض جانبی در پی خواهد داشت. روش طبیعی مزیت اش بخاطر تاثیر مناسب و عوارض جانبی کمتر از درمان های شیمیایی و تحمل بیشتری دارند است. تاثیر روغن خراطین نیز عوارض و فواید خاص خود را دارد.

عوارض جانبی روغن خراطین

ایجاد جوش در سراسر پوست از عوارض اساسی روغن می باشد. ولی با بکار گیری این روغن بر سطح پوست هیچ عارضه ای تا کنون گزارش نشده است.

عیب دیگر این روغن بوی نامطلوبی است که دارد و روغن اصل بویی بدی از خود منتشر می کند که معمولا خوشایند نیست.

مدت زمان درمان و تاثیر گذاری این روغن مشخص نیست و به ساختار بدن بستگی دارد و ممکن است در بدن هر کس متفاوت باشد.

بهره مندی از خواص روغن فقط منوط به اصل بودن روغن خراطین است، وجود مواد نگهدارنده یا مواد دیگر از اثر آن می کاهد. پس تاکید ما ابتدا، اطمینان داشتن به اصل بودن روغن خراطین است.

یکی از تاثیر گذارترین تاثیرات روغن خراطین استفاده از روغن های اساسی در این محصولات است. در بیشتر محصولات موجود در بازار از روغن زیتون به عنوان روغن پایه استفاده می شود که تأثیر عجیبی دارد. روغن تولید شده توسط این روش در مرحله اول حجم را افزایش و به مرور زمان کاهش می یابد.

باید بدانید که روغن خراطین اصل رنگ قهوه ای تیره دارد. روغن های خراطینی که در بازار به رنگ های دیگری مانند بی رنگ، روشن یا زرد و شرابی وجود دارند اصل نیستند.

نتیجه گیری

چنانچه گفته شد نتیجه تاثیرات روغن خراطین به طور عملی اثبات شده و تاثیر آن بر هیچ کس پوشیده نیست. چه مردان و چه زنان از این روغن برای زیبایی و البته، برای درمان استفاده کرده اند.

استفاده از این روغن معروف، از بسیاری روش‌های تهاجمی بر بدن ممانعت می کند، چون علاوه بر جراحی و عوارض آن، روش‌های تزریقی و عوارض شیمیایی داروها در دراز مدت بر افراد اثر خواهد گذاشت.

تنها نکته اینکه، توجه کنید تا از استعمال داخلی در اندامها ممانعت شود، زیرا اثر حجم دهندگی آن ممکن است عوارض شدید در فرد ایجاد کند. در مواردی هم موجب جوشهای پوستی می شود که در افراد مختلف تاثیرات مختلف و اثرگذاری متفاوت است. مهم اصل بودن این روغن است که چنانچه ذکر شد با توجه به رنگ و بوی روغن، چنانچه که ذکر شد قابل شناسایی است.

شما می توانید روغن خراطین خالص را بصورت انلاین از عطارچیان تهیه کنید. کلیک کنید

خرید روغن خراطین خالص

منابع:

این مطالب نیز برای شما مفید است :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *