نسخه های گیاهی

خواص روغن خراطین اصل

خواص روغن خراطین اصل
این پست چقدر براتون مفید بود؟

روغن های جنسی و مقاربتی از آن دسته مواردی هستند که به تازگی محبوبیت زیادی به دست آورده اند. این محصولات طبیعی و بی ضرر در روابط زناشویی موثر عمل کرده و هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

روغن هایی برای بهبود روابط جنسی وجود دارند یا روغن هایی برای تغیر سایز جنسی! مثلا روغن خراطین از آن دسته مواردی است که می تواند تاثیر بسزایی در روابط جنسی بگذارد. به همین علت ما بر آن شدیم تا در این مطلب در مورد چگونگی کار این روغن برای شما صحبت کنیم.

در انتهای مطلب لیست کاملی از روغن های جنسی و مقاربتی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام توضیح مفصلی دارند و با کلیک بر روی آنها شما قادر به شما این توضیحات خواهید بود. با ما همراه باشید.

روغن خراطین چیست؟

خرید روغن خراطین اصل روغنی بسیاری موثری است که برای حجم دهی و فرم  دهی اندام های بدن مناسب می باشد.

این روغن مخصوص فقط خانم ها و یا آقایان نیست بلکه استفاده کردن  از این روغن فوق العده و جادویی برای عموم چه مرد و چه زن توصیه می شود.

روغن خراطین اصل از یک کرم به نام ایزنفتیدا گرفته می شود و این کرم از خواص زیادی برخوردار است.

تحقیقاتی که بر روی روغن خراطین انجام شده نشان می دهد که ۳۱ نوع اسید آمینه و ۱۸ اسید آمینه در این روغن خارق العاده وجود دارد.

از این روغن فوق العده عالی می توان برای افزایش دادن طول آلت تناسلی در آقایان، حجم دهی و سفت کننده گی سینه ها در خانم ها، برطرف کننده چین و چروک هایی که دور چشم بوجود می آیند، خط لبخند استفاده کرد. به جز این ها برای افزایش دادن و فرم دادن لب هم می توان از این روغن استفاده کرد.

فرمولاسیون :

این روغن پرکاربرد  از ۹۶ درصد روغن کرم ایزینفتیدا تشکیل شده است که این روغن حاوی ۹۶.۲ درصد الانتئین نیز می باشد و آخرین درصد باقی مانده هم از این روغن به کلاژن ساز و پروتئین ها اختصاص داده شده است.

خاصیت های معجزه آسای خراطین اصل

افزایش دادن طول آلت تناسلی در آقایان

۱-  افزایش دادن طول آلت تناسلی در آقایان

اگر دوست دارید اندام های مردانه خود را افزایش دهید و بزرگ تر کنیدشان  بهترین گزینه برای این کار برای شما می تواند استفاده از روغن خراطین اصل باشد این روغن به دلیل آنکه مقدار زیادی الانتئین در خود دارد می تواند حداقل باعث افزایش ۱ تا ۲ سایز اندام مردانه گردد.

۲-  سفت کننده و بزرگ کننده سینه ها در خانم ها

۲-  سفت کننده و بزرگ کننده سینه ها در خانم ها

یکی از الویت هایی که خانم ها  به آن اهمیئت می دهند، داشتن اندامی مناسب و خوش فرم می باشد.

اگر سینه های کوچک و یا بزرگ دارید بدانید که بدون داشتن فرم هیچ وقت نمی توانید خود را فردی با تناسب اندام و زیبا نشان دهید، برای فرم دادن، حجیم ساختن و سفت کردن سینه، بهترین گزینه برای شما می تواند روغن خراطین باشد.

شما با استفاده کردن یک دوره از روغن خراطین به راحتی می توانید به تناسب اندامی که مورد نظرتان بوده است برسید. و خوب است این نکته را به یاد داشته باشید این روغن بر خلاف عمل های جراحی بدون هیچ عوارضی می باشد.

۳- چین و چروک های صورت را ازبین می برد

۳- چین و چروک های صورت را ازبین می برد

چین و چروک های صورت که با بالا رفتن سن نمایان می شود. این چین و چروک ها باعث تحلیل رفتن اعتماد به نفس در فرد می شود. برای جلوگیری و بر طرف کردن این چین و چروک ها می توانید از روغن های خراطین استفاده کنید. این روغن با داشن خواص معرکه آسایی که در خود دارد باعث می شود پوست تان دوباره احیا گردد.

۴- درمان زود انزالی در آقایان

یکی از مهمترین خاصیتی که روغن خراطین می تواند داشته باشد این است که می تواند زود انزالی در مردان را درمان کند. زود انزالی مشکلی است که درمان آن بسیار مشکل و زمان بر است. اما با استفاده کردن مدام از روغن خراطین باعث افزایش گرفتن گردش خون در بدن شما شده و زود انزالی را در شما درمان می کند.

۵- فرم دهنده قوی برای افتاده گی های پوستی

افتاده گی پوست همیشه باعث آزار افراد بوده است علت افتاده گی پوست بالا رفتن سن می باشد. با افزایش پیدا کردن سن، پوست هم از کمبود کلاژن رنج می برد و کلاژن در پوست کم می شود. روغن خراطین به دلیل آن که دارای کلاژن و پروتئین ها می باشد می تواند به افتادگی پوست کمک کند و این مشکل را کاملا بر طرف نماید.

۶-  عضله سازی بسیار قوی برای ورزشکاران

افرادی که در رشته های بدن سازی فعالیت می کنند بجای اینکه از مکمل ها برای پرورش عضلات تشان استفاده کنند که هیچ تاثیری به جز تاثیرات منفی بر روی قلب و کلیه ها برجای نمی گذارد، می توانند از روغن خراطین استفاده کنن. بدون این که برای آنها عوارض جانبی داشته باشد و یا بر جای بگذارد.

۷-  حجم دهی و فرم دهی باسن در خانم ها

در کزینه های بالا هم برایتان گفتیم که روغن خراطین برای تناسب اندام بسیار مناسب می باشد. یکی از موادی که تاثیر زیادی بر روی تناسب اندام در خانم ها می تواند داشته باشد، داشتن باسن خوش فرم است. داشتن باسن خوش فرم در صدر اولویت های خانم ها قرار می گیرد. برای این حجیم سازی و فرم دهی باسن کافی است از این روغن یک دوره کامل استفاده شود. تاثیرات این روغن به قدری زیاد است که بعد از یک مدت می توان، آن تغییر چشم گیر را در وجود خود احساس کرده و نمایان سازد.

از دیگر خاصیت ها می توان به:

  • برطرف کننده خط لبخند
  • دادن اعتماد به نفس بالا به شخص
  • زیاد کردن گردش خون در بدن
  • داشتن اندامی متناسب

اشاره کرد.

قیمت روغن خراطین اصل

قیمت روغن خراطین به دلیل کمیاب بودن نوع کرم و همچنین سختی استخراج آن بسیار بالا است، پس اگر از روغن های ارزان قیمت استفاده کنید هیچ خواصی برای شما ندارند.

شما می توانید روغن خراطین خالص را بصورت انلاین از عطارچیان تهیه کنید. کلیک کنید

خرید روغن خراطین خالص

منابع:

این مطالب نیز برای شما مفید است :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *