پوست و مو, روغن های طبیعی, زیبایی

چگونه از روغن خراطین برای چروک صورت استفاده شود؟

چگونه از روغن خراطین برای چروک صورت استفاده شود؟
1.7/5 - (8 امتیاز)

هستند افرادی که از: لاغر، باریک و کشیده بودن صورت خود ناراضی هستند و دوست دارند صورتشان پر به نظر برسد و از آن فرمی که چهره شان دارد خارج شده و تغییر محسوسی نمایند. لازم نیست برای داشتن چنین صورت و چهره ایی دست به انجام عمل جراحی و تزریق زد کافی است یک محصول طبیعی را که بهنتان پیشنهاد می کنیم را تهیه و برای زیبایی چهره خود استفاده نمایید. آن محصول هم روغن خراطین می باشد. چرا روغن طبیعی خراطین؟

استفاده درست روغن خراطین برای صورت

طریقه درست استفاده کردن از روغن خراطین برای پوست صورت و در نتیجه، پایانی اثربخش از این روغن، تاثیر بسزایی در افراد دارد. شما می توانید بعد از استفاده مناسب و مکرر، صورتتان را پرتر و جذاب تر کنید. هر چند امروزه داشتن ظاهری زیبا با جزئیات برای افراد، بسیار جالب است. چهره زیبا و امروزی به جز چشم و ابرو، به فرم لب ها، گونه های پر و متناسب با فرم صورت خلاصه می شود.

در دنیای امروزی، اولین راهی که به ذهن هر کس می رسد این است که از تزریق ژل و اعمال تهاجمی استفاده کند. اما اینگونه عمل ها، عوارض و خطراتی هم دارد. از طرفی با مصرف قرص های شیمیایی با انواع برندهای تجاری شناخته و ناشناخته بر روی سلامت انسان و عملکرد عمومی بدن می تواند تاثیراتی ایجاد کند.

چگونه است که می گویند روغن خراطین بدون عوارض است؟

روغن خراطین با اثر گذاری بر روی پوست بدن، باعث شفافیت پوست می شود. علاوه بر خواص گفته شده، خاصیت دیگر اين روغن از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم است. با استفاده های مستمر شما بر روی پوست بدن، درخشان شدن پوست را در پی خواهد داشت بطوری که اصطلاحاً می گویند، آب زیر پوست تان رفته است. هر چند بکارگیری روغن خراطین اصل و باکیفیت هم اصل مهم این امر است.

مزیت های روغن خراطین بسیار است، دیگر ویژگی مهم روغن خراطین کاهش چین و چروک نواحی پوست صورت و گردن می باشد، گویی که معجزه ای اتفاق افتاده و جوان شده اید. افراد بسیاری هستند که علاوه بر لاغر بودن و داشتن صورتی کشیده، چین و چروک هایی هم بر صورت خود، مثل خط لبخند دارند.

یا چروک های ریز در قسمت‌های زیر چشم که آنها را ناراحت می کند. چروک های صورت به سن و سال ارتباطی ندارد چون افرادی هم هستند که در سنین جوانی چروک بسیار دارند و یا افراد مسن که اصلا چروک ندارند را بسیار دیده ایم. استعمال روغن خراطین برای اين افراد که بدنبال راهی برای خلاص شدن از این مشکل هستند، سریعترین درمان است.

طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت

قدم اول برای آموزش درست، شستن پوست صورت با آب و صابون است تا کاملاً خشک شود. با اینکار پوستی تمیز و یکدست پیدا می کنیم؛ از بین بردن هر نوع آلودگی و بسته بودن منافذ صورت با کرمهای آرایشی را خوب پاک کنید. حتی بهتر است بعد از حمام، به صورت خود بخور بدهید و بعد از این روغن استفاده کنید.

در قدم بعدی، قسمت مورد نظر را ماساژ دهید تا خون در آن نقاط، بیشتر جریان‌ پیدا کند. انجام این ماساژ، شاید نهایتاً ۵ دقیقه زمان ببرد، اما دقت کنید که با فشار ملایم انجام بگیرد. در مرحله بعدی است که دیگر می توانيد چند قطره از روغن خراطین را روی بخش‌های مورد نظر بزنید و ماساژ صورت را شروع کنید. با انجام ماساژهای دایره ای در پوست این کار را انجام دهید.

با انجام این کارها به روغن اجازه می دهید به پوست شما نفوذ بیشتری داشته باشد. با پایین و بالا بردن انگشتان بر پوست هم تاثیر مناسبی بر پوست خواهید گذاشت، پس از انجام این عمل غافل نشوید. با ماساژ روغن خراطین به مدت ۳ الی ۵ دقیقه و به طور متوالی به جذب روغن در پوست خود کمک کنید. پس از انجام این کار نوبت به استفاده از یک پارچه ی مرطوب با آب سرد است تا روغن زیر پوستتان تثبیت شود.

با انجام این روشها و طرز استفاده درست از روغن خراطین، علاوه بر اینکه تاثیر مناسبی روی پوستتان می گذارید، طبع گرم این روغن را هم متعادل می کنید. شما می توانيد به تنظیم شرایط پوستتان بیشتر کمک کنید، یعنی غذاها با طبع سرد  مانند: عرق کاسنی، خیار و … را بیشتر میل کنید.

دلیل این است که بر روغن خراطین هیچ گونه عوارضی منفی بر پوست تأیید نشده و برعکس بسیار کاربردهای فراوان و پر سودی در افراد داشته است. چنانچه روغن خراطین مرغوبی را تهیه کرده اید اما هنوز اطلاع کافی برای طرز استفاده درست روغن خراطین برای صورت ندارید، این مطالب یک راهنما کامل و جامع برای شما خواهد بود. پس این مطلب را در دکتر اویل از دست ندهید.

روغن خراطین چیست؟

یکی از بکرترین روغن‌ها برای افزایش حجم صورت و یا تغییر سایز یک عضو از بدن روغن خراطین است. روشی کاملاً غیر تهاجمی و پر سود در بین خانم‌ها، معمولاً در مصارفی چون: افزایش حجم سینه، گونه، باسن و از بین بردن خط لب بکار برده می شود. از طرفی آقایان هم برای افزایش سایز آلت تناسلی خود می توانند از این روغن فوق العاده استفاده نمایند. لازم است به شما این اطمینان را بدهیم برخلاف خیلی‌ موارد، ویژگی‌ها و صفات غیر علمی و تخیلی که به بعضی از روغن‌ ها نسبت می‌دهند، خواص حجم دهی این روغن برای بدن شایعه و تبلیغ نیست و تاثیرات عجیب این روغن در بسیاری از یافته‌های علمی ثابت شده است.

خرید روغن خراطین اصل در دکتر اویل

چگونه این روغن بدست می آید؟

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی بومی کشور هند به نام «ایزینفتیدا» (Eisenia fetida) تهیه می کنند. ماده‌ای به نام الانتئین در این‌ کرم وجود دارد که در بدنش می‌تواند موجبات افزایش سایز و حجم اعضای بدن انسان را فراهم نماید. از طرفی هم به اثبات رسیده است که حدود ۳۰ گونه اسید آمینه در بدن کرم ایزنفتیدا وجود دارد، در حالی اسید آمینه شناخته شده در جهان فقط حدود ۳۰ مورد است. این مطلب خود، گویای منحصر بفرد بودن ویژگیهای کرم ایزینفتیدا است.

نتیجه گیری استفاده درست روغن خراطین

به هر شکلی که بررسی می کنیم، بهترین گزینه برای شما را روغن خراطین می توانیم معرفی کنیم. شیوه بکار بردن روغن خراطین، بر روی بخش‌های دلخواه بدن آسان است اما فقط ممکن است بوی تندی که از آن ساطع می شود، کمی شما را آزار دهد. اما در هر صورت نسبت به‌ شیوه هاي دیگر، ارزشش را دارد که امتحان کنید و زیبایی  وجذابیت را به خودتان هدیه دهید.

بیشتر بخوانید

طریقه مصرف و طرز استفاده از روغن خراطین

منابع

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4278179/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *