پوست, صابون, مو

خواص صابون حلزون؛ جوانساز و ترمیم کننده پوست

سلامت مو
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون حلزون چیست؟

صابون حلزون از جمله صابون های گیاهی می باشد که یک صابون جوانسازی و ترمیم کننده پوست می باشد. همچنین می تواند دیگر مشکلات پوستی را نیز برطرف کند.
این صابون از ترکیب آب مقطر، روغن آفتابگردان، روغن حلزون، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی تهیه شده است و برای درمان پوست و مو بسیار موثر است.

حلزون یک نوع نرم تن است که در محیط های گوناگون زندگی می کند بعضی از آن ها در دریا و بعضی نیز در باغ ها یافت می شوند. این جانور هم نر و هم ماده است و در سال ۶مرتبه تخم ریزی می کند و غذای آن گیاه است. سوسک ها،مارها و قورباغه ها از دشمنان حلزون ها هستند. ماده چسبناکی که در حلزون وجود دارد می تواند الاستین و کلاژن تولید کند به همین خاطر یکی از فواید حلزون جوان سازی پوست می باشد. خزیدن حلزون بر روی پوست صورت باعث جوان ماندن و شاداب شدن پوست شده و زیبایی پوست صورت را چند برابر می کند. همچنین لک ها، آفتاب سوختگی و چین و چروک را از بین می برد.

برای خرید صابون حلزون اصل اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون حلزون را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم. تا بتوانید بنابر احتیاج و نیاز خود بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از حلزون روغن استخراج می شود این روغن بسیار کمیاب است و به همین دلیل قیمت بالایی دارد. دارای طبعی سرد و تر است و به روش بنماری تهیه می شود و بوی نسبتا تندی دارد. به روشی مالشی مورد استفاده قرار می گیرد و خواص مهمی دارد. از جمله این خواص می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سفت کننده پوست بوده و باعث درخشان شدن پوست می شود. ضد جوش و ضد چروک است. خشکی پوست را درمان می کند. ترک های پوستی را از بین می برد. جوش های سرسیاه را نابود می کند. مثل ضد آفتاب عمل کرده و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

جوانسازی و ترمیم کننده پوست

خواص صابون حلزون

صابون حلزون مثل روغن و خود حلزون دارای خواص بسیار زیادی برای پوست و مو می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

خواص صابون حلزون برای پوست

صابون جوانسازی و ترمیم کننده پوست

عصاره حلزونی که در این صابون وجود دارد دارای آلانتوئین، الاستین و آنتی اکسیدان زیادی است. باعث می شود تا چین و چروک به جود آمده در پوست صورت از بین برود و پوستی صاف و زیبا به دست آید. همچنین دارای ویتامین های E و C می باشد که روند پیری پوست را کم کرده و پوست را جوان و شاداب می سازد موجب ترمیم پوست خواهد شد.

درمان لک و جای جوش

داشتن پوستی شاداب، یکدست، بدون لک و جای جوش آرزوی هرکسی است که به زیبایی خود اهمیت می دهد.این صابون یک درمان کننده بسیار عالی برای لک و جای جوش است و با لایه برداری از پوست لک ها و جای جوش را محو می کند.

روشن کننده پوست

این صابون دارای ویتامین های C و E می باشد که پوست را در برابر آلودگی ها مقاوم می کند و باعث تمیز ماندن و روشن شدن پوست می شود.

درمان جای سوختگی و زخم

اگر به دنبال درمان جای سوختگی و یا بریدگی هستید از صابون حلزون غافل نشوید. این صابون خاصیت ترمیم کنندگی داشته و جای سوختگی، بریدگی پوست را به خوبی از بین می برد.

طریقه مصرف صابون حلزون برای پوست

پوست صورت خود را خیس کرده و صابون را به صورت خود بمالید تا کف کند. بعد از ۱ یا ۲ دقیقه ماساژ دادن صورت خود را با آب فراوان بشویید و با حوله نخی خشک کنید.

خواص صابون حلزون برای مو

تقویت کننده مو

برای تقویت موی سر بهترین راه استفاده از صابون های طبیعی است. صابون حلزون یک تقویت کننده طبیعی بسیار مفید می باشد که با داشتن کلاژن، پوست سر را تقویت کرده و ریشه مو را محکم می کند و مانع از ریزش مو می شود.

طریقه مصرف برای مو

ابتدا موی سر خود را با آب کافی خیس نموده و صابون حلزون را بر روی پوست سر خود به مدت ۱ دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب ولرم آبکشی نمایید.

نکــته

برای درمان کامل حتما به طور منظم و مداوم از این صابون استفاده نمایید.

قبل از استفاده از این صابون تست حساسیت انجام شود. اگر بعد از انجام تست پوستتان دچار خارش، سوزش، قرمزی و یا هر التهاب دیگری شد از استفاده از این صابون خودداری کنید.

قیمت صابون حلزون؛ صابون جوانساز و ترمیم کننده پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن ها نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل حلزون می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید و صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *