زیبایی

جوانی پوست با حلزون تراپی

این پست چقدر براتون مفید بود؟

با حلزون تراپی پوست خود را جوان بسازید

حلزون درمانی پوست، یکی از شیوه های حلزون تراپی به وسیله یک موجود زنده به نام snail می باشد. از تاریخچه بوجود آمده این درمان می توان گفت که بقراط از نخستین کسانی می باشد که استفاده از حلزون را برای مراقبت از پوست سفارش کرده بود.

با تحقیقات انجام شده بر روی حلزون زنده می توان گفت که این روش فواید زیادی برای پوست دارد، پس شما می توانید با خیال راحت تر و همچنین مطمئن تری از آن استفاده کنید.

فواید حلزون تراپی

تاثیر کلاژن:

با استفاده از حلزون تراپی می توانید بین کلاژن و الاستین و هالورانیک تعادل ایجاد کنید. چرا که این مواد موجود در پوست حلزون تقریبا مشابه پوست انسان می باشد. یعنی پوست انسان و حلزون اوکراینی تقریبا دارای عناصر یکسانی می باشند.

خوب است بدانید که کلاژن، پروتئین اساسی نگهدارنده ساختمان پوست می باشد. و اینگونه نیز می توان گفت که کیفیت و کمیت کلاژن پوست نقش بسیار زیادی در ظاهر آن دارد.

با تحقیقات به عمل آمده دریافتند که مقادیر متعادل کلاژن باعث بروز آثار جوانی پوست نیز می شود. این را هم بدانید که الاستین پروتئینی می باشد که در تمام بافت های پیوند دهنده به وفور یافت می شود.

الاستین پروتئین است که برای حفظ جوانی و حالت کشسانی و ارتجاعی پوست بسیار ضروری می باشد. یعنی می تواند بعد از کشیدگی به حالت خود پوست را برگرداند.

حلزون تراپی

می توان گفت که پوست حلزون می تواند تعادل را بین کلاژن و الاستین را حفظ کند. چرا که حلزون به طور طبیعی توانایی این را دارد که ماده ایی تولید کند که باعث تجدید پوست و حفظ سلامتی آن شود.

به طور ساده تر بخواهیم بگوییم اینگونه است که وقتی پوسته حلزون آسیب پیدا می کند. به طور طبیعی باعث تولید ماده ای می شود که باعث ترمیم آسیب دیدگی می شود. این ماده دارای آنتی اکسیدان ها، مواد ضد التهاب، تقویت کننده ها، پروتئین ها، کوآنزیم ها و مواد ارتباط دهنده سلولی می باشد.

پس با ترشحات حلزون، می توان سلول های آسیب دیده پوست را به راحتی درمان کرد و باعث بوجود آمدن سلول های سالم و جدید می شود. در اصل باعث بوجود آمدن پوست جدید می شود.

بهتر است بدانید که حلزون ها به دلیل دارا بودن این ماده، هرگز دچار عفونت یا التهاب پوستی نمی شوند. وقتی حلزون را بر روی پوست قرار می دهید و شروع به حرکت می کند ترشحاتی که در هنگام راه رفتن بر روی پوست باقی می گذارد، به مرور زمان باعث ایجاد نرمی، شفافیت و کاهش قرمزی و التهابات پوستی می شود.

طریقه استفاده کردن از حلزون بر روی پوست خود

قبل از حلزون درمانی پوست، ابتدا بایستی صورت را کاملٱ تمیز کنید. سپس چند حلزون تازه ای که بیرون آمده از صدف را روی پوست صورت خود یا گردن یا هر جای دیگر بدن خود قرار دهید. قیمت حلزونهای طبی می توان گفت ارزان بوده و در حال حرکت حدودا ۳۵ دقیقه روی تمام قسمتهای مورد نظر رفته و ژل مخصوص را به پوست میمالند و یک ماسک طبیعی از ژل حلزون زنده را روی پوست شما بوجود می آورند که دارای پروتئین مخصوصی بوده و با جذب شدن در پوست، انواع چین و چروک ها را برطرف کرده و باعث جوانی پوست شما خواهد شد.

فواید استفاده از حلزون تراپی در پوست:

۱_ در فرآیند درمان طبیعی باعث می شود تا آسیب های پوستی تحریک شوند.

۲_  باعث می شود تا التهابات پوستی کاهش پیدا کند.

۳_ باعث می شود تا سلول های آسیب دیده پوست به راحتی حل شوند و باعث بوجود آمدن سلول های جدید و سالم نیز می شود. در اصل کلاژن حلزون باعث ایجاد پوست تازه می شود.

۴_ باعث ترمیم سلول های آسیب دیده پوستی که توسط اشعه ماورای بنفش نور خورشید بوجود آمده، می شود.

۵_  باعث رشد و تکامل مولکول های کربوهیدراتی نگهدارنده آب در پوست می شود. همچنین باعث ایجاد و حفظ رطوبت و نرمی پوست شما می گردد.

۶_ حلزون درمانی باعث می شود تا پوست توانایی داشته باشد مواد ضد میکروبی را تولید کرده و بهبود بخشد، در نتیجه با عفونت های پوستی نیز مبارزه خواهد کرد.

۷_ باعث می شود تا تیرگی پوست از بین برود، همچنین کدورت و لکه های پوست را کاهش می دهد.

۸_ باعث ایجاد سلولدهای پوستی شده و این حالت را نیز افزایش می دهد.

۹_ بهترین درمان کننده برای جای جوش و زخم های پوستی و کاهش ترک های پوستی به حساب می آید.

۱۰_  با استفاده کردن به طور مداوم از حلزون تراپی، باعث می شوید تا سطح پوست شفاف و درخشان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *