تنفسی

درمان آسم شدید | پنج درمان طبیعی آسم شدید

این پست چقدر براتون مفید بود؟

ما در فروشگاه عطارچیان  به شما درمان‌‌‌های طبیعی و خانگی را آموزش می‌دهیم تا با آنها به راحتی بتوانید از پس مشکلات خود بر بیایید. در ادامه درمان خانگی آسم شدید را خواهید خواند. ما محصولاتی داریم که شما میتوانید با مراجعه به لینک آنها که در ادامه آورده شده است اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنید. با ما همراه باشید.

محصولات پیشنهادی مجموعه فروشگاه عطارچیان در این مقاله:

[button title=”زردچوبه” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b2%d8%b1%d8%af%da%86%d9%88%d8%a8%d9%87/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”سیر” link=”https://attarchian.com/product/%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%b3%db%8c%d8%b1/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”جینسینگ” link=”https://attarchian.com/product/%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%ac%db%8c%d9%86%d8%b3%d9%86%da%af/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”ریشه شیرین بیان” link=”https://attarchian.com/product/%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%b4%db%8c%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%db%8c%d8%a7%d9%86/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

[button title=”سیاهدانه” link=”https://attarchian.com/product/%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”green” font_color=”” size=”big” full_width=”” class=”” download=”” rel=””]

آيا از آسم شدید رنج می برید؟ برای تسکین درد آسم خود از مکمل های گیاهی استفاده کرده اید؟ طبق مطالعات انجام شده مکمل های گیاهی می توانند علت های آسم را کاهش دهند. این گیاهان بعضی از گیاهان طب سنتی هستند که همه آنها را تا حدودی می شناسند. درست است که برای درمان قطعی بیماری آسم مناسب نیست اما برای کنترل و کاهش علائم آسم می تواند گرینه مناسبی باشند.

درمان جایگزین درمانی است که از درمان گیاهی کمک گرفته می شود. مهم ترین مسله در مورد استفاده از درمان های مکمل و یا جایگزین این است که حتما با پزشک خود مشورت کنید.

به ترکیبی از روش‌های درمانی برای ‌کاهش و کنترل علائم شدید آسم مدیریت شدید آسم می گویند. برای این کار علاوه بر درمان های گیاهی از داروهای تجویزی نیز باید استفاده نمود. در این مطلب با پنج گیاه و مکمل گیاهی آشنا می شویم که برای تسکین علائم آسم مفید هستند. با ما ما همچنان همراه باشید.

درمان آسم شدید

آیا درمان های گیاهی برای این بیماری خطرناکند؟

تحقیقات در مورد گیاهان درمان کننده آسم هنوز ادامه دارد و به نتیجه کلی نرسیده است. استفاده از این گیاهان دارویی برای آسم بی خطر نیستند، پس همیشه برنامه درمانی آسم خود را دنبال کنید و هر تغییری در برنامه درمانی خود مشاهده نمودید به پزشک معالج خود اطلاع دهید.

مواردی که قبل از شروع مصرف هر نوع مکمل گیاهی باید بدانید:

  • هیچ درمان و گیاه دارویی پیدا نشده که به طور کلی بیماری آسم و عملکرد ریه را تسکین دهد.
  • مطالعات انجام شده بر روی حیوانات دلیلی بر اثر بخشی روی انسانها نمی تواند باشد.
  • تداخل استفاده از بعضی گیاهان با داروهای سنتی آسم باعث عوارض و یا بی اثری بودن می شود.
  • این مکمل ها توسط هیچ ارگانی بررسی نمی شوند و یا با اندازه های مصرفی بسته بندی نمی گردد.
  • این مکمل ها ممکن است بی کیفیت و یا آلوده باشند.
  • این گیاهان ممکن است در بعصی افراد آلرژی ایجاد کنند و مخصوصا کودکان واکنش برعکس نشان دهند. بدون هماهنگی با پزشک از گیاهان داروی برای کودکان استفاده نکنید. همچنین اگر باردار یا شیرده هستید احتیاط کنید.

[info_box title=”” image=”” animate=””] خرید سیر در عطاری انلاین[/info_box]

درمان و کاهش آسم

پنج گیاه داروی و مکمل برای آسم عبارتند از: زرد چوبه، جینسینگ و سیر، دانه سیاه، گیاهان سنتی چینی و عسل. با ما همراه باشید تا با این داروها بیشتر آشنا شویم.

زردچوبه:

زردچوبه را همه می شناشند و در آشپزی از آن استفاده فراوان می کنند و معمولا در همه خانه ها وجود دارد. کورکومین موجود در زردچوبه التهابات را کاهش می دهد و یک درمان مناسب برای آرتروز و حتی سرطان می تواند کمک‌ کند. کورکومین می تواند انسداد مجاری هوایی را کاهش و یک درمان مفید برای آسم باشد.

[info_box title=”” image=”” animate=””] خرید زردچوبه در عطاری انلاین[/info_box]

جینسینگ و سیر:

این ۲ گیاه به طور رایج در طب به کار می روند و انواع مختلف مکمل ها از آنها بدست می آيد.

جینسینگ یک گیاه آسیای است و در طب سنتی چینی جایگاه خاصی دارد. دارای مزیدهای زیادی از جمله: بهبودی شرایط تنفسی می باشد. سیر نیز به عنوان یک مکمل و گیاه داروی خاصیت های فراوانی دارد که می توان به کاهش کلسترول و فشار خون اشاره کرد.

یک تحقیق روی موش های صحرایی نشان می دهد جینسینگ و سیر به کاهش آسم کمک می کنند.

ترکیب گیاهان چینی:

در چند دهه گذشته محققان اثرات ترکیبات گیاهی در طب سنتی چینی برای آسم را بررسی کرده اند.

این ترکیبات عبارتند از: مداخلات داروی گیاهی ضد آسم که شامل: قارچ، ریشه شیرین بیان و ریشه سولفورافان است. این ترکیب برای کاهش انقباض مجاری هوایی و التهاب مناسب است و بر خلاف دارو های استروئیدی، سطح کوتیزول را بالا نگاه می دارد.

[info_box title=”” image=”” animate=””] خرید گیاه جینسنگ در عطاری انلاین[/info_box]

سیاه دانه:

سیاه دانه به عنوان یک گیاه داروی شناخته شده است و برای کاهش علائم آسم نیز مفید است.
سیاه دانه می تواند به علائم آسم، التهابات و عملکرد مجاری هوایی کمک کند و درد را کاهش دهد.

عسل برای درمان بیماری آسم شدید:
عسل یکی دگر از این مکمل ها است. عسل که با زحمت زنبور های عسل جمع آوری می شود. یک ماده شیرین و طبیعی ممکن است در بهبودی آسم کمک شایانی کند. از عسل می توان برای صاف کردن مجاری تنفسی کمک شایانی گرفت.

برای کاهش سرفه در بزرگسالان خوردن ۲ قاشق چای خوری عسل در شب پیشنهاد می شود. عسل را می توان با گیاهانی مثل زردچوبه ترکیب نمود تا علامت های آسم کاهش یابد. استفاده از عسل در خرگوش های که آسم داشتن نشان‌دهنده کاهش آسم در آنها شده است.

در آخر اشاره کنیم که توجه نمایید و قبل از استفاده از هر نوع گیاه داروی یا مکمل از پزشک خود کمک بگیرید و با او مشورت لازم را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *