طب سنتی, نسخه های گیاهی

روغن حجم دهنده باسن و سینه

روغن حجم دهنده باسن و سینه
3.3/5 - (44 امتیاز)

استفاده از داروهای طبیعی همچون روغن حجم دهنده باسن و سینه یا همان روغن خراطین بسیار مناسب تر از داروهای شیمیایی و عمل جراحی می باشد. روغن های طبیعی بهترین گزینه برای حجم دادن و افزایش سایز بدن می باشند و به دلیل ترکیبات طبیعی که در خود دارند هیچ گونه عوارضی را به همراه نخواهند داشت. اما چگونه می توان از روغن حجم دهنده استفاده نمود.

بهترین روغن حجم دهنده باسن و سینه

چه روغن خراطین و چه سایر روغن های طبیعی که در بازار موجود هستند تماماً اصل نیستند و برخی برای مال اندوزی روغن های بی کیفیت و تقلبی را جایگزین روغن های اصل می نمایند. استفاده از این روغن ها کمکی به فرد نمی کند و حتی اثرات منفی را نیز برای شخص بروز خواهد داد.
برای اینکه روغن اصل خراطین را خریداری کنید کافی است به این نکاتی که اشاره می کنیم توجه نمایید.

روغن خراطین اصل دارای رنگی تیره( قهوه ایی تیره) است و اگر آن را بو کنید بوی کمی تندی دارد، البته نه آنقدر که زننده باشد. حتماً به غلظت روغن توجه کنید روغن حجم دهنده باسن و سینه دارای غلظت بسیاری می باشد.

زن خوشحال

نحوه استفاده روغن حجم دهنده سینه و باسن

حجم دادن به باسن نسبت به سینه ها یا اندام خصوصی پر طرفدارتر می باشد.
بسیاری از خانم ها از اینکه باسن کوچکی دارند به هر دلیلی ناراضی هستند. اما روغن خراطین اصل این امکان را فراهم آورده تا بدون هیچ گونه درد و نارحتی و با چند دوره استفاده این مشکل را برطرف نمایند.

ابتدا باسن یا سینه را با آب و صابون شستشو دهید تا منافذ پوست باز شوند. سپس کمی آن را ماساژ دهید تا کمی متورم گردد. بعد از آن چند قطره روغن بر روی پوست ریخته و دوباره شروع به روش دورانی شروع به ماساژ دادن نمایید.

بعد از کمی ماساژ دادن دوباره کمی روغن خراطین را بر روی پوست بریزید و مجدد به صورت دورانی اقدام به ماساژ دادن کنید. فقط توجه کنید سرعت ماساژ مناسب باشد و فشار زیاد به پوست وارد نگردد.

بهترین زمان برای ماساژ دادن بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می باشد. بعد از آنکه کار ماساژ تمام شد یک تکه پارچه تمیز را برداشته مرطوب نموده و بر روی ناحیه مورد نظر خود قرار دهید و اجازه دهید یک ساعت کامل پوست و روغن استراحت کند. این روش را بایستی ۲ تا ۳ بار در روز انجام پذیرد و حدود ۶۰ تا ۷۰ روز زمان لازم است تا اثر بخش شود و نتیجه مطلوب نمایان گردد.

نکات قابل توجه برای روغن حجم دهنده سینه و باسن

شستشو قبل از ماساژ:

به این دلیل است تا منافذ پوست باز کردند و آلودگی و میکروب از روی پوست زودده شود. شما می توانید بعد از حمام نیز ماساژ روغن خراطین را انجام دهید.

پشتکار داشتن:

با ۳ تا ۴ روز به آن نتیجه ایی که دلخواهتان است نخواهید رسید. پس صبر و پشتکار را در انجام این روش مد نظر قرار دهید.

ماساژ دادن پوست قبل از استفاده از روغن: این عمل باعث می شود تا خون بهتر در آن ناحیه کردش پیدا کند و روغن به این وسیله راحت‌ترو بهتر به خورد پوست می رود.

زن خوش هیکل

دستور غذایی برای افزایش حجم سینه و باسن:

خوراکی با طبع سرد بسیار مناسب بوده و اثر بخشی استفاده از روغن حجم دهنده سینه و باسن را بیشتر می کند چرا که روغن خراطین طبع گرمی دارد. به همین دلیل است که از پارچه مرطوب با آب سرد در ناحیه ماساژ داده شده استفاده می شود.

شما می توانید لوسیون حجم دهنده باسن و سینه را بصورت انلاین از عطارچیان تهیه کنید. کلیک کنید

خرید لوسیون حجم دهنده خالص

منابع:

چگونه ناخن های قوی داشته باشیم؟ تقویت کننده طبیعی ناخن های شکننده!

این مطالب نیز برای شما مفید است :

4 دیدگاه در “روغن حجم دهنده باسن و سینه

  1. پروین حبیبی گفت:

    سلان روغن خراطین برای حجم باسن خوب هست

    1. دکتر اویل | پشتیبانی گفت:

      با سلام و ارادت
      بله، جواب میده اما انتظار معجزه نداشته باشید.
      بیشتر ورزش های مربوطه زیر نظر مربی توصیه میشه

  2. ممد گفت:

    سلام روغن خراطین باسن را تاچه حدی بزرگ میکنه .

    1. دکتر اویل | پشتیبانی گفت:

      سلام اگر با ورزش انجام بشه عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *