پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون قهوه بو داده؛ شفاف کننده پوست و تقویت ریشه مو

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون قهوه بو داده چیست؟

صابون قهوه بو داده در دسته صابون های بهداشتی و زیبایی قرار دارد. و یک صابون تقویت ریشه مو و همچنين شفاف کننده پوست است. این صابون از ترکیب روغن قهوه بو داده، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان و دیگر مواد صابونی تهیه می شود و خواص بسیار زیادی برای پوست و مو دارد.

قهوه از نوشیدنی های پر مصرف است و این نوشیدنی طبع سرد و خشک دارد. این محصول خواص زیادی دارد و سرشار از ویتامین های B1, B9 ,B5 و مواد معدنی مثل: فسفر، منگنز‌، منیزیم، پتاسیم می باشد. قهوه بو داده خواص بیشتری نسبت به قهوه دارد و از جمله خواص بی شمار آن می توان به رفع شوره سر، تقویت ریشه مو، درمان آلرژی و حساسیت های فصلی، بهبود مشکلات دندان و لثه، بهبود هضم غذا، درمان سر درد و … اشاره نمود.

برای خرید صابون قهوه بو داده اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون قهوه بو داده را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون قهوه بو داده از روغن قهوه بو داده تهیه می شود. این روغن به روش بنماری گرفته می شود و طبع آن گرم و خشک است. هم می توان به صورت خوراکی از استفاده نمود و هم مالشی. همچنین دارای خواصی مثل؛ بهبود مشکلات تنفسی، تسکین درد سر، بهبود بیماری نقرس، درمان یبوست، رفع حالت تهوع و … می باشد.

صابون تقویت ریشه مو

خواص صابون قهوه بو داده

از خواص صابون قهوه بو داده برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون قهوه بو داده برای پوست

شفاف کننده پوست

برای روشن شدن و پاکسازی پوست مفید است‌ و همانند یک لایه بردار عمل می کند و سلول های مرده پوست را می زداید.

جلوگیری از بروز جوش های پوستی

در این صابون ویتامین هایی وجود دارد که پوست را از خطر بروز جوش حفظ می کنند. همچنین برای رفع لک های پوستی و آکنه مفید می باشد.

ضد پیری پوست

صابون قهوه بو داده از پیر شدن سلول های پوستی جلوگیری می کند و در نتیجه از ایجاد چین و چروک جلوگیری و روند پیری پوست را کاهش می دهد.

خواص صابون قهوه بو داده برای مو

صابون تقویت ریشه مو

ویتامین ها و مواد مغذی ای که این محصول طبیعی دارد کمک زیادی به تقویت ریشه مو می کند و مو را تغذیه خواهد کرد.

ریزش مو

برای درمان و کاهش ریزش مو موثر می باشد. فقط ابتدا باید علت ریزش مو را دریابید تا با استفاده از این صابون آن را درمان کنید‌

طریقه مصرف صابون قهوه بو داده

مثل دیگر صابون های طبیعی مورد مصرف قرار می گیرد. به این صورت که صابون را بر روی پوست یا مو خیس خود بکشید تا کف کند. چند دقیقه صبر کنید و سپس فرآیند آبکشی را انجام دهید.

نکته

صابون های گیاهی باید به صورت مداوم مصرف شوند و با یکبار استفاده نتیجه مطلوبی نخواهند داشت.

قیمت صابون قهوه بو داده؛ صابون تقویت ریشه مو

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون های گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل قهوه بو داده که صابون تقویت ریشه مو است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *