پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون فلفل سیاه

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون فلفل سیاه چیست؟

شوره سر باعث ناراحتی است و ظاهر نازیبایی به موها می دهد. دوست دارید موهایی تمیز و زیبا داشته باشید؟ دنبال درمان طبیعی شوره سرتان هستید؟ با استفاده از صابون فلفل سیاه که یک صابون ضد شوره قوی است از شر شوره سرتان خلاص شوید.

این صابون از آب مقطر، روغن آفتابگردان، روغن فلفل سیاه، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم و گلیسیرین بهداشتی تشکیل شده است. صابون فلفل سیاه خواص زیادی برای پوست و مو دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

فلفل سیاه میوه های خشک شده گیاهی به نام فلفل است که ریشه ای کوتاه دارد. یک ادویه تیره رنگ پرکاربرد محسوب شده و در بیشتر غذاها و خوراکی ها از آن استفاده می شودو این ادویه دارای طبعی گرم است. فلفل سیاه برای درمان آرتروز، مشکلات گوارشی و کم کردن درد عضلات استفاده می شود. همچنین این ادویه گرفتگی بینی را باز کرده و بوی بد دهان را از بین می برد.

برای خرید صابون فلفل سیاه اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون فلفل سیاه را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر درمورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم تا بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

از این ادویه به روش بنماری روغن نیز تهیه می شود این روغن خواص آنتی اکسیدانی زیادی دارد و برای درمان مشکلات کبدی، بیماری های قلبی عروقی و سرطان این روغن مورد استفاده قرار می گیرد. روغن فلفل سیاه اسهال و یبوست را درمان می کند و سم های بدن را از بین می برد. اگر دچار سینوزیت هستید با استفاده از این روغن عفونت سینوزیتی خود را کم کنید. از این روغن برای درمان بیماری های رماتیسم، نقرس و ورم مفصل ها استفاده می شود و تاثیر زیادی دارد.

خواص صابون فلفل سیاه

صابون فلفل سیاه همچون دانه های فلفل و روغن آن دارای خواص بی شماری برای پوست و مو می باشد.

صابون طبیعی درمان شوره سر

خواص صابون فلفل سیاه برای پوست

درمان چین و چروک پوست

با بالا رفتن سن و عوامل دیگر بر روی پوست چین و چروک به وجود می آید. برای پیشگیری و از بین بردن چین و چروک ها استفاده از این صابون به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و فیبر بالا توصیه می شود.

روشن کننده پوست

اگر پوستی شاداب و شفاف می خواهید داشته باشید به صورت مداوم از این صابون استفاده کنید. این صابون به دلیل داشتن ویتامین های زیاد و خواص آنتی اکسیدانی سلول های مرده پوست را از بین می برد. در نتیجه پوستی روشن و شاداب به شما هدیه می دهد.

مرطوب کننده پوست

این صابون به دلیل داشتن منیزیم فراوان یک مرطوب کننده قوی برای پوست به حساب می آید. صابون فلفل سیاه می تواند لایه های زیرین پوست را نیز آبرسانی نماید.

طریقه مصرف صابون فلفل سیاه برای پوست

برای استفاده از این صابون ابتدا پوستتان را با آب ولرم خیس کرده و صابون را بر روی پوست خود ماساژ دهید. بعد از ۱ دقیقه پوست خود را با آب فراوان بشویید و با حوله نخی خشک کنید.

خواص صابون فلفل سیاه برای مو

صابون درمان شوره سر

شوره سر یک اختلال پوستی است که زیبایی موها را به خطر انداخته و باعث از بین رفتن اعتماد به نفس فرد می شود. این صابون به دلیل داشتن خاصیت ضدعفونی کنندگی بالا و ویتامین های زیاد شوره سر را از بین می برد.

تقویت و رشد مو

این صابون دارای ویتامین k فراوان می باشد. این ویتامین فولیکول های مو را تقویت کرده و باعث می شود تا رشد آن ها زیاد شود.

طریقه مصرف صابون فلفل سیاه برای مو

ابتدا موهای سر خود را با آب خیس کنید و صابون را بر روی پوست سر خود بمالید تا کف کند. سپس با کف حاصل موهایتان را ماساژ دهید و بعد از ۲ دقیقه ماساژ دادن با آب بشویید.

قیمت صابون فلفل سیاه؛ صابون طبیعی درمان شوره سر

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت، قیمت آن ها نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاهایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل فلفل سیاه که صابون طبیعی درمان شوره سر است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *