پوست, زیبایی و بهداشتی, سلامت مو, صابون

خواص صابون حنظل

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون حنظل چیست؟

صابون حنظل یک صابون گیاهی و بهداشتی می باشد و از جمله خواص آن می توان به صابون سیاهی مو اشاره کرد. این صابون از ترکیب روغن آفتابگردان، روغن حنظل، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی و آب مقطر تهیه می شود و دارای خواص زیادی برای پوست و خصوصاً مو می باشد.

حنظل از گیاهان مفید و درمانی می باشد که در طب سنتی از آن استفاده های فراوانی می شود. این گیاه بسیار شبیه به هندوانه می باشد و با نام هندوانه ابوجهل نیز شناخته شده است. همچنین از دیگر نام های این گیاه می توان به خربزه روباه، تیره کدو و سیب تلخ نیز اشاره کرد.

گیاه حنظل گیاهی علفی و یک ساله می باشد که ساقه خزنده ای دارد و کوچکتر از هندوانه می باشد. همچنین دارای طعم تلخی نیز هست‌. در مناطق گرمسیر به صورت خودرو می روید و همچنین به خاطر خواصی که دارد کشت نیز می شود.
این گیاه در مناطقی همچون جزیره قشم، بلوچستان، جهرم و … به صورت خودرو می روید. از جمله خواص حنظل می توان به درمان اسهال عفونی، بهبود درد دندان، رفع انگل های بدن و … اشاره کرد.

گیاه حنظل نیمه سمی می باشد و از مصرف بیش از اندازه آن باید پرهیز کرد.

از این محصول طبیعی روغن و صابون نیز تهیه می شود که صابون بدست آمده از آن به عنوان صابون رفع سیاهی مو شناخته شده است.

برای خرید صابون حنظل اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون حنظل را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون حنظل از روغن حنظل تهیه می شود. این روغن از گوشت و بذر حنظل بدست می آید و دارای طبع گرم و خشکی است. می توان از این روغن به صورت خوراکی و مالشی استفاده کرد و باید اعتدال را در مصرف آن رعایت نمود.

روغن حنظل دارای خواصی مثل؛ تسکین درد دندان، بهبود دیابت، رفع یبوست، ضدعفونی کننده سیستم گوارش، سردرد، بهبود بیماری صرع و… می باشد.

صابون رفع سیاهی مو

خواص صابون حنظل

از جمله خواص صابون حنظل برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون حنظل برای پوست

پاکسازی پوست

خواص ضد باکتریایی دارد و می تواند باکتری ها و آلودگی های پوست را پاکسازی کند و پوستی شفاف را به شما هدیه بدهد.

جلوگیری از بروز جوش های پوستی

جوش ها در اثر وجود باکتری و چربی بر روی پوست ایجاد می شود. این صابون به خاطر خواص ضد باکتری که دارد باکتری ها و چربی ها پوست را از بین می برد و منافذ پوست را باز می کند.

رفع خارش های بدن

خواص ضد التهابی دارد و برای رفع خارش های پوستی بدن مناسب است و از سوزش و قرمزی پوست جلوگیری می کند.

خواص صابون حنظل برای مو

صابون سیاهی مو

سفیدی مو در اثر عوامل مختلفی رخ می دهد شما با استفاده از صابون حنظل می توانید به سیاه شدن رنگدانه های مو کمک کنید و از سفیدی موها جلوگیری نمایید.

کاهش چربی مو

این صابون با خواصی که دارد می تواند چربی موها را کنترل کند و منافذ پوست سر را باز کند. همچنین برای موهای آسیب دیده بسیار مناسب می باشد.

طریقه مصرف صابون حنظل

در هنگام شستشو موها، صابون را خیس کرده و با کف حاصل از صابون موهای خود را به آرامی ماساژ دهید و بعد از دو تا سه دقیقه موهایتان را آبکشی کنید.

نکته

از مصرف زیاد این صابون بپرهیزید. زیرا ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

قیمت صابون حنظل؛ صابون رفع سیاهی مو

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل حنظل که یک صابون سیاهی مو است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کرده و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *