پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون زوفا؛ ضد التهاب و ضد قارچ پوستی

این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون زوفا چیست؟

صابون زوفا که یک صابون ضد التهاب و قارچ پوستی می باشد و در دسته صابون های گیاهی پرخاصیت قرار دارد. این صابون از ترکیب عصاره زوفا، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی و آب مقطر ساخته می شود.

صابون های شیمیایی به مرور زمان مشکلاتی اعم از پیری پوست، چین و چروک، خشکی پوست و … را ایجاد خواهند کرد. استفاده از صابون های گیاهی بدون هیچ عوارضی هستند توصیه ما به شما استفاده از این محصولات است. صابون زوفا از صابون های گیاهی و طبیعی می باشد که مناسب برای انواع پوست می باشد و مشکلی برای پوستتان ایجاد نخواهد کرد.

زوفا گیاهی علفی و پایا از تیره نعناعیان است. ارتفاع آن تا ۶۰ سانتی متر می رسد و ریشه های محکمی دارد. ساقه های آن چوبی است و برگهای کوچک و متقابل دارد. این گیاه معطر است و گلهای آن به رنگ آبی یا سفید می باشد. همچنین گیاه زوفا به صورت خودرو می روید خصوصاً در جنوب اروپا، ایران، هند، ترکیه، قفقاز رشد قابل توجهی دارد.

از خواص گیاه زوفا می توان به بهبود سرفه، رفع گرفتگی بینی، ضد عفونی کنندگی، درمان ناراحتی های تنفسی و … اشاره کرد.

برای خرید صابون زوفا اصل اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون زوفا را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد از گیاه زوفا، روغن زوفا به روش بنماری تهیه می شود که طبع آن گرم و خشک می باشد. این روغن گیاهی را به صورت مالشی برای درمان بیماری هایی همچون بهبود درد قاعدگی، تسکین دردهای مفصلی، تقویت سیستم گوارشی، رفع خستگی و … استفاده می توان کرد

صابون ضد التهاب و قارچ پوستی

خواص صابون زوفا

از جمله خواص صابون زوفا برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون زوفا برای پوست

ضد باکتری

باکتری ها در اثر آلودگی هوا و همچنین وجود چربی بر روی پوست به وجود می آیند که شما با استفاده از صابون زوفا می توانید پوستتان را پاکسازی کنید و از خواص ضد باکتریایی آن بهره ببرید.

صابون ضد التهاب و قارچ های پوستی

وجود قارچ ها منجر به بروز التهاب بر روی پوست می شود. صابون زوفا می تواند قارچ ها را از سطح پوست از بین ببرد و همچنین با خواص ضد التهابی ای که دارد به رفع التهابات کمک می کند.

مناسب برای ماساژ

این صابون مناسب برای ماساژ است و پوست را نرم خواهد کرد. بهتر است برای ماساژ درمانی از این محصول استفاده نمایید.

طریقه مصرف صابون زوفا

بعد از خیس کردن محل مورد نظر با کف صابون شروع به ماساژ دادن آن ناحیه کنید‌. سپس بعد از چند دقیقه فرآیند آبکشی را انجام دهید.

نکته

برای پوست های خشک روزانه یک بار از صابون زوفا استفاده نمایید. همچنین برای پوست های چرب تا سه بار نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

قیمت صابون زوفا؛ صابون ضد التهاب و قارچ پوستی

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل زوفا می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *