تناسب اندام و تغذیه, مراقبت و سلامتی

لاغری پایین تنه با ورزش فقط در منزل

کاهش وزن پایین تنه
این پست چقدر براتون مفید بود؟

امروزه با کم شدن تحرکات و همچنین خوردن غذاهای فست فودی باعث شده تا خیلی از افراد دچار مشکل چاقی و اضافه وزن شوند. این مشکل به غیر از اینکه باعث ایجاد اندام نازیبا در فرد می گردد بلکه باعث بیماریهایی جبران ناپذیری همچون: ناراحتی قلبی، دیابت و… نیز می شود. اگر شما هم مایل به لاغر کردن و کاهش وزن هستید می توانید در این مطلب همراه عطاری باشید. ما در این مطلب می خواهیم راجب لاغری پایین تنه با ورزش صحبت نماییم.

 چرا لاغری پایین تنه با ورزش نمودن بهتر است؟

وقتی پایین تنه ناموزون و چاقی داشته باشیددچار مشکلات عدیده ایی می گردید و حتی از نظر زیبایی هم دچار مشکل می شوید و اندام نازیبایی خواهید داشت.

افراد بسیاری هستند که برای اینکه زودتر به اندام ایده آل خود برسند دست به هر کار و روشی می زنند. و مهم نیست آن روش مطمئن است یا خیر مهم برایشان فقط رسیدن به تناسب اندام ایده آل است. که این طرز تفکر بدترین ضربه را می تواند به فرد وارد کند.

کلٱ ورزش کردن به غیر از اینکه باعث تناسب اندام و لاغری می گردد. باعث استحکام و قوی تر شدن استخوان های بدن به خصوص استخوان پاها می گردد. یعنی شکستگی، در رفتگی و سستی در زمان پیری را کاهش می دهد.

این را هم اضافه کنیم که داشتن تغذیه مناسب و پرهیز غذایی داشتن هم می تواند در کنار ورزش نمودن به داشتن اندام ایده آل و لاغری پایین تنه کمک نماید.

لاغری پایین تنه با چند روش ورزشی

شما هم می توانید در منزل لاغری پایین تنه با ورزش را داشته باشید و لازم نیست حتمٱ وقت و هزینه خود را برای رفتن به باشگاه هدر بدهید.

با چند روش ساده هم می توانید در منزل پایین تنه ایده آل داشته باشید و داشتن یک زیبایی اندام را به خود هدیه دهید.

اینکه بگوییم فقط ورزش برای لاغری مناسب می باشد یک حرف کاملٱ اشتباه است به طور کلی برای اینکه اندام متناسب داشته باشیم بایستی ورزش و تغذیه درست در کنار هم قرار بگیرد. چرا که به تنهایی و فقط با انجام یک کار امکان لاغری وجود ندارد.

کاهش وزن پایین تنه

۱_ نوشیدن آب و هر نوع نوشیدنی که به سوخت و ساز بدن کمک می کند کمک گرفته شود.

نوشیدنی هایی همچون: قهوه، چای سبز، چای ماچا و… نوشیدنی های کم کالیری بسیار در تناسب اندام موفق عمل می نمایند.

۲_ تمرین ساق پا به صورت ایستاده

برای لاغری پایین تنه با ورزش شما می توانید تمریناتی که با ساق پا می توان انجام داد را در منزل به صورت ایستاده انجام دهید. این یک تمرین بسیار ساده است که وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت.

شما می توانید این تمرین را در هنگامی که ایستاده اید و در حال انحام کاری هستید انجام دهید. مثلٱ در هنگام مسواک زدن، شستن ظرف ها، سشوار کشیدن و…

شما با این کار باعث تقویت ماهیچه های پا می شوید و چربی اضافه را می سوزانید.

کافی است به طور مداوم عضلات پا را منقبض کرده و بر روی پنجه پا بمانید. برای انجام اینکار بهتر است کمی پاها از هم فاصله داشته باشند تا تاثیر بهتری را بگیرید.

 

۳_ افزایش میزان کلسیم

با افزایش دادن میزان کلسیم مصرفی شما می توانید پایین تنه خود را اصلاح نمایید. با اینکار باعث بالا رفتن سلامت و تقویت عضلات و استخوان های بدن می شوید. به طور کلی کلسیم بسیار در تناسب اندام و تقویت استخوان ها نقش مهمی دارد.

۴_ اسکوات

انجام اسکوات در خانه به عنوان لاغری پایین تنه با ورزش می تواند یک روش بسیار موثر و مفید برای ما به حساب بیاید.

اسکوات به عنوان یکی از مهمترین و بهترین حرکت ورزشی برای لاغری پایین تنه در جهان شناخته شده می باشد. چرا که می تواند به راحتی چربی های جمع شده را ازبین ببرد.

بهتر و مهم است که این حرکت در برنامه و فعالیت های روزانه ما وجود داشته باشد پس دقت کنید این روش ورزشی را در برنامه خود بگنجانید. با انجام دادن روش اسکوات به مرور زانو ها قدرتمند تر شده و در زمانی که سن بالا می رود و به سن پیری نزدیک می گردیم عضلات پاها قدرتمند شده و از ایجاد آسیب پاها جلوگیری می نماید.

کاهش وزن پایین تنه

آموزش انجام اسکوات

_ پاها را به عرض شانه باز نموده و دست ها را در جلوی سینه خود گره بزنید. اگر دمبل سبک هم در منزل دارید چه بهتر  می توانید از آن استفاده نمایید.

_ همانگونه به سمت پایین رفته و به صورت چمپاته قرار بگیرید.

توجه کنید که زانوهایتان از پنجه پا جلوتر نرود چون ممکن است به بدنتان آسیبی وارد شود.

_ به صورت ملایم( نه سریع نه آرام) به حالت اولیه خود باز گردید.

_ این حرکت بایستی در ۲ مرحله ۱۰  انجام پذیرد تا به مرور فرم پایین تنه اصلاح گردد.

لاغری پایین تنه با ورزش گزینه مناسب و عالی برای کسانی که دنبال یک اندام ایده آل هستند می باشد. یک سری روش ساده که حتی در منزل نیز می توان آن را انجام داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *