زیبایی

قوانین مخصوص زدن رژ لب!

این پست چقدر براتون مفید بود؟

روش صحیح استفاده از رژ لب

می توان به جرات گفت که رژ لب یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی در بین خانم ها و همچنین یک عضو جدایی ناپذیر در آرایش به حساب می آید. این را هم گوشزد کنیم که اگر به درستی زده شود، می تواند باعث جذابیت ظاهری فرد نیز شود.

اما این را هم بدانید که رژ لب زدن به همین راحتی ها هم که فکر می کنید نیست و برای خود دارای قوانین و اصول خاصی می باشد. که حتمٱ اگر به زیبا شدن علاقه دارید باید رعایت کنید.

برای داشتن یک آرایش لب زیبا به چه وسایلی احتیاج است؟

۱_ ابتدا لب هایتان را با بالم لب آماده سازی کنید. چرا که استفاده از بالم باعث می شود تا ترک های لبهایتان از بین برود.
شما با زدن بالم لب بر روی لب های خود باعث هیدارته شدن آن می شوید، و به راحتی چین و چروک های آن را از بین می برید و آماده زدن رژ لب می شوید.

۲_ از بین لوازم آرایشی خود کانسیلر به رنگ لبهای خود را برداشته و به وسیله شت روی لب هایتان بمالید. چرا که کانسیلر می تواند به عنوان پایه بر روی لبهای شما باشد و با اینکار رژ لب به خوبی بر روی لبهایتان می نشیند.

۳_ برای این که کانسیلر روی لب هایتان ثابت بماند و جذابیت ظاهری خود را نیز حفظ کنید می توانید، از کمی کرم پودر بر روی آن استفاده کنید تا تثبیت شود. با این کار باعث می شوید تا رژ لب مدت بیشتری روی لب هایتان باقی بماند.
۴_ برای این که رژ لب از لب‌هایتان خارج نشود و چهره نازیبا پیدا نکنید، بهتر است از بین لوازم آرایشی خود یک خط لب برداشته و دور لب هایتان بکشید با اینکار هم رژ لبتان خارج نمی شود و هم جذابیت بیشتری به ظاهر خود می دهید.

لوازم آرایشی

نکته ایی که در هنگام کشیدن خط لب، بایستی به آن توجه کنید این می باشد که بهتر است سعی کنید که خط را دقیقا از روی خط طبیعی لبتان بکشید، نه بالاتر از خط لبتان باشد و نه پایین تر از آن! دقیقا روی خط لب طبیعی خود. بهتر می باشد از یک گوشه لبتان آغاز کرده و به سمت دیگر لبتان بروید. رنگ خط لبتان هم بهتر است خیلی با رنگ رژی که زده اید فرق نداشته باشد. پیشهادی که ما به شما می کنیم استفاده از خط لب همرنگ رژ‌تان یا یکی، دو درجه از آن تیره تر می باشد.

حتمٱ لازم نمی باشد خیلی روی خط درونی لبتان حساس شوید، چون که رژ لب روی آن قرار می گیرد اما خط بالایی لبتان اهمیت بسیار زیادی دارد که بهتر است با دقت بالایی آن را بکشید.

نکته‌ی قابل توجه ایی که در مورد خط لب باید بسیار به آن دقت کنید، جنس انتخابی خط لبتان می باشد. هر چه جنس آن نرم تر باشد، بهتر و راحت‌تر کشیده می شود. پس هنگام خرید آن دقت بیشتری خرج بدهید.

۵_ بعد از اینکه تمامی مراحل بالا را به خوبی اجرا کردید حال نوبت به زدن رژ لب بر روی لب‌هایتان می رسد. فقط کافی است رژ لب مورد علاقه خود را از لوازم آرایشی خود برداشته و آن را داخل خط لبی که از قبل کشیده اید، بمالید.

نکته هایی که باید حتمٱ در هنگام استفاده از رژ لب به آن توجه کنید اینگونه است که:

_ اگر لب های خشکی دارید، بهتر است از رژ لب های مات پرهیز کنید. چون باعث خشکی بیشتر لب تان می شود. رژ لب هایی که دارای مرطوب کننده می باشند بهترین انتخاب هستند.

_ اگر دارای لب های باریکی هستید، از زدن رژ لب های تیره جدٱ خودداری کنید چرا که باریکی لب های شما را بیشتر به رخ می دهد و از جذابیت ظاهری شما می کاهد.

_ شما که همه کارهای بالا را انجام دادید، در آخر یک رژ لب مایع یا برق لب را برداشته و به لب های خود بزنید تا با برقی که به لب هایتان می دهید، بر جذابیت ظاهری تان هر چه بیشتر افزوده شود.

پاک سازی رژ لب

امروزه برای پاک کردن رژ لب مواد بسیاری وجود دارد که شما می توانید به کمک آنها رژ لب تان را پاک به راحتی پاک کنید.

_ شما می توانید با کمی وازلین رژ لب را از روی لب هایتان پاک کنید کافیست دو دقیقه وازلین بر روی لباهیتان باقی بماند و سپس با دستمال کاغذی رژ را پاک کنید.

_ به وسیله روغن هایی چون نارگیل و زیتون به راحتی می توانید رژ خود را پاک کرده و به عنوان یک مرطوب کننده برای لبتان نیز استفاده کنید.

_ اگر مواد بالا در دسترس شما نبود، می توانید از لوسیون صورت یا بدن استفاده کنید. اینگونه که لوسیون را بر روی لب ها زده و پس از گذشت دو دقیقه، با دستمالی لب هایتان را پاک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *