زیبایی

ماندگاری آرایش و دوام رژ لب با راهکارهای دکتر اویل!

ماندگاری آرایش و دوام رژ لب
این پست چقدر براتون مفید بود؟

ماندگاری آرايش بر چهره

شاید برای شما ماندگاری آرایش بر روی صورت، به نظرتان نكته بی اهمیتی باشد، ولی اگر جزو آن دسته ای می باشید كه همیشه نگران ظاهر خودشان هستند و ظاهر حرف اول را در تیپ و قیافه شان می زند و نگران مالندگاری آریشتان هستید، خصوصا دوام رژ لب که بسیار کار سختی است، می توانید با عمل کردن به یک سری نكات كوچك این مشکل را حل کنید.

آیا می توان کاری برای ماندگاری آرایش انجام داد؟

می توان گفت استفاده کردن از رژ لب قطعاً تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و اهمیت لبهای شما خواهد گذاشت. اما این را هم باید قبول داشت که اول بتوانید سایه و همچنین مارك مناسب خود را با هوشیاری انتخاب كنید. حال اگر رژ لب مخصوص بخود را پیدا کرده اید، مسئله ی بعدی که باقی می ماند این است كه چگونه باید دوام آن را بدون اینکه از رژ لب به طور مكرر استفاده کرد، افزایش دهیم. شما دوست دارید تمام روز لبهایتان تازه به نظر برسد، اما فرصت این کار را ندارید تا در هر لحظه رژ لب خود را تمدید کنید.

به همین خاطر هم خیلی از كارخانجات ها رژلب‌هایی را ساخته اند كه دارای ماندگاری بیشتری است، اما اگر رژ لب شما عادی می باشد، می توانید به وسیله این نكات که برایتان ذکر خواهیم کرد دوام رژ لب‌تان را بیشتر می کنید. پس با ما همراه باشید.

نکات قبل از آرایش لب برای ماندگاری آرایش

۱_ جدا سازی پوسته های لب:

خوب است بدانید که لب نیز همانند سایر قسمتهای بدن دارای یک سری سلول‌های مرده می باشد و بهتر است، قبل از کشیدن رژ لب ابتدا آن پوسته ها را جدا سازید تا ماندگاری آرایش حفظ شود. در نتیجه با این کار خواهید دید که لایه نهایی بدست آمده بسیار صاف تر خواهد بود و دوام رژ را نیز افزایش می دهید. برای اینكار، کافی است شما لب های خود را با مسواك نرم یا اسفنج به طور آرام بسابید.

۲_ استفاده کردن از پودر:

راه دیگری که می توانید برای دوام آریش خود انجام دهید. استفاده کردن از لایه بسیار نازكی از پودر پنكیك آن هم قبل از مالیدن رژ می باشد. زیرا پودر از جابجایی ماده رژ پیشگیری می کند و آن را سرجای خود حفظ می کند و اجازه پاک شدن را نمی دهد. فقط کافی است كمی پنكیك را با اسفنج مخصوص آن بر روی لب و خط لب خود بمالید. و بعد پودر های اضافی را به وسیله دستمال كاغذی از روی لب ها‌یتان پاک كنید.

۳_ استفاده کردن از خط لب:

شما با استفاده از خط لب باعث می شوید تا لب‌هایتان برجسته شود و به شاخص شدن لب های خود می افزاید. حتی به طولانی تر شدن رژ بر روی لب ها كمك می كنید، خط لب معمولٱ از ماده ای خشك تر از رژ ساخته می شود و از لكه لكه شدن آن پیشگیری می كند. باید حتمٱ به این نکته دقت كنید كه رژ و خط لب شما با هم فرقی نکنند و خیلی بهتر است که از همان مارك رژ خود استفاده كنید. شما می توانید از خط لبهای رنگ پوست و بی رنگ نیز که در بازار وجود دارد نیز استفاده کنید. خط لبهای بی رنگ با هر رژی قابل استفاده می باشد. برای ماندگاری آرایش بهتر است حتما از خط لب استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید به راحتی رژ لب اضافی را پاک کنید، می توانید از یك دستمال درشت بافت استفاده کرده و بین لبهای خود بگذارید. حالا نوبت به لایه دوم رژ است که آن را بمالید. این لایه را ایجاد كردن به دوام رژ لب كمك بسزایی می كند.

ماندگاری آرایش و دوام رژ لب

۴_ استفاده از برند معتبر:

استفاده کردن از مارک معتبر تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و همچنین ماندگاری آرایش شما خواهد داشت. ماركی كه هم دارای كیفیت خوب بوده و هم درخشندگی داشته باشد و همچنین از نظر ماندگاری دوام بالایی داشته باشد و به لب‌ها آسیب نزند، امکان دارد قیمت بالایی داشته باشد. اما خوب در طول زمان، شما در اصل هزینه كمتری پرداخت می کنید چون مدت بیشتری برای‌تان می ماند و مجبور نیستید مدام رژ لب خود را تجدید كنید، كاری كه اجناس ارزان تر مجبور‌تان می کند انجام دهید.

جایی که از رژ لبتان، نگهداری می کنید در طول عمر و سالم ماندن رژ اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر این قصد را دارید باید مطمئن شوید كه محل نگهداری آن در دمای معتدلی باشد، یعنی زیاد گرم و یا زیاد سرد نباشد. همچنین برای دوام رژ لب، بهتر است آن را از تابش مستقیم نور خورشید، دمای زیاد و یا رطوبت زیاد دور نگه دارید.

استفاده کردن پشت سر هم از رژ بسیار آزار دهنده می باشد. بخصوص اگر سر شما در هنگام كار کردن شلوغ نیز باشد. شاید دوام رژ لب به نظرتان یک نكته بسیار بی اهمیتی باشد، ولی این را هم در نظر داشته باشید، اگر رژ لب کم رنگ شود جلوه و جذابیت خود را از دست می دهید. حال اگر از آن دسته آدم هایی هستید که این مشکل برایتان فاجعه می باشد با استفاده کردن و انجام این روش ها شما می توانید جذابیت و شخصیت خود را باز گردانید و ماندگاری آرایش خود را بیشتر می کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *