زیبایی

کاربردی ساده برای آب کردن شکم در خواب

این پست چقدر براتون مفید بود؟

کاربردی ساده برای آب کردن شکم در خواب

امروزه اضافه وزن و چربی دور شکم یک معضل بزرگ برای همه افراد به حساب می آید. به طوری که می توان گفت میانگین بیشتر افراد را کم کم افراد چاق در حال بدست گرفتن می باشند.

یک قانونی وجود دارد و می توان گفت امروزه همه ما نیز آن را پذیرفته ایم، این می باشد که قبل از خواب هر چیز کوچکی نیز خورده شود باعث ایجاد چاقی می شود.

اما ما می خواهیم چیزی به شما معرفی کنیم که اگر در شب نیز از آن میل کنید، متوجه می شوید که عملا در خواب نیز در حال سوزاندن چربی شکم خود می شوید. و به جای چاق شدن در حال لاغر شدن می باشید.

با داشتن این رژیم لاغری به راحتی در خواب وزن کم کنید

وقتی ما تنقلاتی را استفاده می کنیم که دارای کربوهیدرات های اصلاح شده و گروهای غذایی، مثل :نان و برنج و چیپس سیب زمینی و پرتزل(نوعی چوب برنج) که در خود دارای فیبر کم و برعکس دارای قند بالا هستند. این تنقلات و مواد سریعا تبدیل به انرژی می شوند و شما نیز نمی توانید از این کالری های دریافت شده در خواب استفاده کنید. پس چه می شود؟ این مواد به صورت چربی در بدن شما ذخیره خواهند شد! و خبر بدی که برای شما به همراه می آورد بوجود آمدن چربی دور شکم و اضافه وزن می باشد. البته این موضوع را هم بگوییم که هنوز هم کارشناسان می گویند که بهتر است که گرسنه به رختخواب نرفته و حتمٱ کمی قبل خواب، غذا میل کنید.

(دلیلش اینجاست!) هنگامی که شکم شما، وقتی برای خوابیدن آماده می شوید و چراغها را خاموش می کنید شروع می کند به قار و قور کردن، پس بهتر است در این موقع به سراغ خوراکی ای رفته که دارای کربوهیدرات کم و همچنین دارای پروتئین بالا باشد.

آب کردن سریع چربی دور شکم

شما برای آب شدن و همچنین کوچک کردن شکم خود بهتر است در خوابی که در آخر شب دارید از پنیر موزارلا، بادام و همچنین گردو استفاده کرده و میل کنید.

اگر شما بسیار احساس گرسنگی می کنید، یک انتخاب خوب و درست برای شما اینحا بوجود می آید و وجود خواهد داشت. استفاده از رشته های خشک شده پنیز موزارلا. که در هر پاپ آن حدود ۱۰۰ کالری وجود دارد.

این خوراکی لاغر اما بسیار قوی، به طرز نیرومندانه و فوق العاده ایی دارای ۶ گرم پروتئین در خود می باشد. اما این را هم بگوییم که فقط دارای یک گرم کربوهیدرات نیز می یاشد!

همانطور که دارای مواد مغذی دیگری همچون کلسیم و ویتامین D در خود دارد. علاوه بر آن، به لطف پروتیئن های بسته بندی شده اش نیز، نیازی نیست که نگران خوردن بیش از حد آن باشید. و به این ترس بی افتید که دچار اضافه وزن و همچنین دچار چربی دور شکم خواهید شد.

چربی دور شکم

شما فقط کافی است برای لاکتوز غیر قابل تحمل آن ( برای کسانی که به لبنیات اهمیت نمی دهند و حتی نمی توانند آن‌را بخورند)، به تعداد انگشت شماری از خشکبار ها همچون: بادام و گردو ،نیز در مصرف غذایی خود استفاده کنید. می توان گفت این ترفند را بخاطر این انجام دهید که، خشکبار ها دارای چربی و کالری بسیار زیادی هستند. همچنین دارای مقدار فراوانی از پروتئین ها، ویتامین e, سلنیوم، منیزیم و سایر مواد مغذی سالم دیگر نیز می باشند.

فقط به این نکته هم توجه کنید که اگر قرار بر خوردن خشکبار ها باشد، مقدار استفاده کمی از آن، می تواند کل نیاز شما را برطرف کند. و اصلٱ ترس اضافه وزن پیدا کردن را نداشته باشید.

شما با رعایت اصول درست و دقیق می توانید چربی دور شکم را از بین برده و هم از مواد مغذی که بدنتان به آنها احتیاج دارند نیز بهره ببرید.

درمان های خانگی چربی دور شکم

درمان های خانگی نیز وجود دارند که می توانند باعث کاهش وزن و همچنین باعث از بین رفتن چربی دور شکم نیز شود. از مصرف های خانگی که برای این منظور می توان استفاده کرد به طور مختصر نام خواهیم برد:

_ استفاده از یک لیوان آب گرم مخلوط با عسل بعد از بیدار شدن از خواب صبحگاهی.

_ میل کردن حدود یک لیتر آب گرم با شکم خالی که باعث پاکسازی شکم می شود.

_ خوردن سیب زمینی خام باعث آب شدن چربی دور شکم می شود.

_ سیر: استفاده ۳ یا ۴ حبه سیر خام به صورت جویدن و یا خوردن و خوردن آبلیمو پس از آن.

_ استفاده از جوشانده ترکیب زنجبیل، آب، عسل و فلفل.

_ میل کردن سرکه سیب به همراه غذا

استفاده کردن از روغن ماهی.

_ میل کردن سالاد کرفس یا نوشیدن آب کرفس.

_ میل کردن موز.

نکات انتهایی

برای جلوگیری از چربی دور شکم و همچنین کاهش وزن بهتر است از خوردن برنج و مواد قندی پرهیز کنید و پیاده روی کردن به میزان ۱کیلومتر بسیار مفید می باشد. از همه مهمتر استفاده از میوه ها و سبزیجات بسیار موثر می باشد.

اگر علاقه به کاهش وزن دارید بهتر است از استرس و تنشج ها دوری کنید.

بهترین راه خلاصی از چربی دور شکم مشاوره رژیم مخصوص هر فرد از پزشکان مجرب می باشد. چون عواقب کمتری برای شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *