زیبایی

چگونه چشمان ریز را درشت نشان دهیم؟

این پست چقدر براتون مفید بود؟

آرایش کردن باعث می شود تا چهره فرد تغییرات محسوسی داشته باشد و از آن چهره معمولی خارج گردد همچنین یک چهره زیباتر و حذاب‌تر را برای خود ترسیم کند. به طور کلی آرایش چهره در آرایش چشم، آرایش ابرو، آرایش پوست صورت و گونه تقسیم بندی می گردد. یکی از آرایش های چهره که بسیار اهمیئت دارد و باعث جذاب‌تر شدن و همچنین باعث ایجاد تغییرات در فرد می گردد آرایش چشم ریز است.

هر کسی می تواند با آرایش چشمان خود را آنگونه که می پسندد تبدیل کند. در این مطلب سعی داریم راجب آرایش چشم ریز بیشتر صحبت کنیم و ترفند هایی که باعث درشت دیده شدن چشمان ریز می گردد را بیشتر مورد بررسی قرار داده و آشنا شویم. با دکتر اویل همراه باشید.

آرایش چشم ریز

نکات مهم در آرایش چشم ریز

آرایش کردن چشم شاید ساده به نظر برسد اما دقت کافی را می طلبد به خصوص اگر بخواهید آرایش چشم ریز انجام دهید و چشمان خود را درشت تر نشان دهید.

برای این عمل هم باید به فرم و اندازه چشم دقت نمود و نسبت به آن رنگ سایه و نوع ریمل که مناسب برای چشم ریز است استفاده نمود.

با این عمل تضادهایی را در اطراف چشم ایجاد می کنیم و باعث درشت‌تر نشان دادن چشم ریز خود می شویم و چهره جذاب‌تری را کسب می نماییم.

آرایش چشم ریز

همانطور که در اطرافتان هم شاید مشاهده کرده باشید خیلی از افراد دارای چشمان ریز هستند و از اینکه چشمانشان ریز است زیاد راضی به نظر نمی رسند و علاقه دارند چشمان درشت و گیرایی را داشته باشند. برای این افراد یک راهکار وجود دارد و آن هم آرایش چشم است، با آرایش نمودن به طور موقت می توان چشمان درشتی برای خود داشته باشند.

۱_ بر طرف کردن پف زیر چشم

تیرگی و پف چشم باعث می شود تا چشم ها ریز‌تر به نظر برسند. پس بهتر است برای اولین راه حل برطرف کردن چشم ریز، سیاهی و پف چشم را بر طرف نماییم.

شما می توانید به وسیله یک قالب کوچک یخ پف چشم خود را برطرف نمایید.

۲_ محو کردن تیرگی چشم

برای محو نمودن تیرگی چشم بایستی از کانسیلر استفاده نمود.

۳_ مداد چشم سفید

برای چشم هایی که ریز هستند نباید از مداد مشکی آن هم در داخل چشم استفاده نمود چون این کار باعث کوچک‌تر دیده شدن چشم می شود. برای اینکه چشم درشت تر نمایش داده شود از مداد سفید برای داخل چشم و همچنین پلک پایین خود استفاده نمایید.

۴_ خط چشم نازک

اگر می خواهید چشمان درشتی داشته باشید بهتر است هنگام کشیدن خط چشم، یک لایه نازک در طول مژه های بالایی خود بکشید و از کشیدن خط چشم ضخیم پرهیز نمایید.

۴_ استفاده از فر مژه

با استفاده نمودن فر مژه باعث می شوید تا چشم ها بازتر نمایش داده شود. این کار به عنوان مهمترین مرحله آرایش چشم ریز به حساب می آید.

۵_ زدن ریمل

آخرین مرحله مربوط به ریمل زدن می باشد پس بهتر است با دقت ریمل بزنید تا چشمانتان زیباتر و جذابتر نمایش داده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *