استایل

کاشت ناخن پودری بهتر است یا سایر کاشت های ناخن ؟!

پودر نمک و گل محمدی
2.7/5 - (6 امتیاز)

کاشت ناخن امروزه پیر و جوان نمی شناسد و بیشتر افراد برای زیباتر کردن انگشتان دست خود و یا حتی پای خود اقدام به کاشت ناخن می نمایند. امروزه تنوع این کار به حدی زیاد شده است که متخصصان این حرفه انواع کاشت ناخن را به مراجعه کنندگان خود معرفی می کنند. یکی از انواع کاشت که ما نیز می خواهیم راجب آن صحبت کنیم کاشت ناخن پودری می باشد. چگونه می توان اقدام به کاشت این نوع ناخن نمود؟

کاشت ناخن پودری چه نوع کاشتی است؟

در رابطه با کاشت ناخن باید بگوییم که یکی از قدیمی ترین روش های زیبا کردن ناخن ها می باشد و طرفدارن بی شماری هم در کل جهان توانسته جمع نماید. درکشور ما هم حدود ۸۰ درصد افراد از این نوع برای کاشت ناخن استفاده می نمایند. این کاشت به عنوان کاشت مادر شناخته می شود.

 جالب است بدانید متخصصان این حوزه این کاشت را با کاشت های دیگر ترکیب می کنند سپس مورد استفاده قرار می دهند. این کاشت از دوام بالایی برخوردار می باشد.

کاشت ناخن پودری مناسب چه افرادی می باشد؟

کاشت ناخن به صورت پودری زمان‌بر بوده و برای کسانی که وقت و حوصله ندارند، مناسب نمی باشد. اما از نظر کاشت می توان گفت بهترین نوع کاشت ناخن به حساب می آید.

یک روش غیر طبیعی در زیبا سازی ناخن ها به حساب می آید. چرا که ممکن است ضایعاتی در اطراف ناخن ایجاد کند.

اگر مایل به انجام اینکار هستتید بهتر است در یک کلینیک معتبر و سالم اقدام به این کار نمایید.

آیا کاشت پودری مناسب است؟

یکی از بهترین روش های کاشت ناخن است. به وسیله این روش می توان انواع کاشت ناخن را هم انجام داد. چرا که می توان به راحتی مشکلات ناخن را برطرف نمود و حتی به این وسیله باعث مقاومتر شدن کاشت قالب نیز شد. 

کاشت ناخن پودری

طرز کاشت ناخن پودری

برای آشنایی بیشتر به کاشت آن هم به روش پودری برایتان به طور خلاصه کاشت ناخن پودری را توضیح می دهیم.

ابتدا بایستی برای شروع کردن کار سوهان برقی را برداشته و ناحیه کوتیکول را کنار بزنید و بعد پوستهای اضافه را به وسیله نیپر بردارید. بعد از انجام اینکار ضد قارچ را برداشته به تمام سطح ناخن ها بزنید.

حال پرایمر را برداشته متناسب با پودر و لیکوئید طراحی شده شما به اندازه به صدف ناخن ها بزنید.

حال نوبت به مواد گذاری می رسد. در این مرحله باید به طور دقیق اینکار انجام گیرد. با یک قلم ملایم مواد را برداشته و بر روی قسمت انتهایی زده و با قلمو به آرامی به سمت صدف ناخن و پایین بمالید. اینکار را تا زمانی انجام می دهید که به ناحیه کوتیکول برسد بعد از خشک شدن مواد روی ناخن به وسیله یک سوهان برقی مواد اضافی را بگیرید. فقط توجه کنید که امنیت ناحیه کوتیکول و ریشه ناخن حفظ گردد.

حال بایستی به وسیله سوهان دستی نرم، ناخن ها را فرم داده و پولیش نمایید.

حال با این گفته می توانید درباره کاشت ناخن پودری فکر کنید و تصمیم مناسب را بگیرید. در ادامه پیشنهاد می کنیم از صابون های دست ساز صابونچی نیز دیدن کنید و سلامت پوست و موی خود را با لواز بهداشتی ارگانیگ تضمین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *