پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون

خواص صابون شمعدانی؛ کاهش استرس، کاهش چین و چروک پوست

گیاه بنفشه
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون شمعدانی چیست؟

صابون شمعدانی یک صابون کاهش چین و چروک پوست است که برای زیبایی و بهداشت پوست استفاده می شود. این صابون از ترکیب روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، عصاره شمعدانی، آب مقطر‌، هیدروکسید سدیم و گلیسیرین بهداشتی تهیه می شود.

شمعدانی از گیاهان غیر خوراکی بومی آفریقا می باشد و جزو گیاهان گلدار دو لپه ای، از تیره شمعدانی می باشد. این گیاه در کنار جنبه تزئینی که دارد دارای خواص درمانی نیز می باشد که کمتر کسی از خواص آن مطلع می باشد.

این گیاه بسیار خوشبو است و گلهای آن رنگ های متنوعی دارد. برگهای آن سبز رنگ هستند و میوه آن شبیه به شمعدانی است و به همین خاطر به این نام خوانده می شود.

از خواص گیاه شمعدانی می توان به تسکین درد گوارشی، رفع استرس، تقویت کلیه، رفع التهابات خصوصاً التهابات درونی معده، بهبود سر درد، تقویت سیستم ایمنی بدن و … اشاره کرد.

برای خرید صابون شمعدانی اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون شمعدانی را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم و بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد از گیاه شمعدانی روغن تهیه می شود. این روغن از سرشاخه های گلدار گیاه به روش بنماری گرفته می شود و طبع گرمی دارد. از روغن شمعدانی به سه صورت استنشاق، مالشی و خوراکی می توان استفاده نمود. همچنین دارای خواصی مثل؛ بهبود درد قاعدگی، کنترل قند خون، بهبود آکنه، ضد افسردگی، کاهش چین و چروک پوست و … می باشد.

صابون کاهش چین و چروک پوست

خواص صابون شمعدانی

از جمله خواص صابون شمعدانی برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون شمعدانی برای پوست

رفع لکه های پوست

خاصیت لایه برداری دارد و سلول های مرده پوست را از بین می برد و موجب کاهش و برطرف شدن لکه های پوستی می شود.

رفع جوش های پوستی

از جمله خواص این صابون رفع جوش های پوستی است . به دلیل خواص ضد باکتریایی که دارد از پوست صورت در برابر باکتری ها محافظت می کند.

صابون کاهش چین و چروک پوست

آلودگی ها منجربه بروز چین و چروک بر روی پوست می شوند. صابون شمعدانی خواص ضد عفونی کنندگی دارد که پوست را پاکسازی می کند و منجربه کاهش چین و چروک پوست می شود. همچنین دارای خواص ضد قارچ و ضد باکتری است که قارچ ها و باکتری ها را از سطح پوست پاک می کند.

رفع تیرگی دور چشم

استفاده مداوم از این صابون به شما کمک می کند تا سلول های مرده زیر چشم را پاکسازی کنید و تیرگی های دور چشم را برطرف نمایید.

طریقه مصرف صابون شمعدانی

برای کاهش چین و چروک پوست همانند دیگر صابون ها استفاده می شود. بدین صورت که ابتدا پوستتان را خیس کنید و سپس با کف حاصل از صابون صورتتان را بشویید و در آخر با آب زیاد شستشو دهید.

نکته

این صابون ضد حساسیت می باشد و با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

قیمت صابون شمعدانی؛ صابون کاهش چین و چروک پوست

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد. شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل شمعدانی که صابون کاهش چین و چروک پوست است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *