آرایشی و زیبایی, طب سنتی, محصولات بهداشتی, مراقبت و سلامتی

تقویت ریش و سیبیل با گیاهان دارویی

تقویت ریش و سیبیل
5/5 - (1 امتیاز)

موهای صوتتان کم پشت شده؟ و ظاهرتان را نازیبا نموده؟ نمی دانید چگونه این مشکل را رفع کنید؟ راه حلی برای تقویت ریش و سیبیل خود ندارید.

ما به شما کمک می کنیم تا بدانید علت کم پشتی ریش و سیبیلتان از چیست و برایتان در این مطلب چند گیاه دارویی فوق العاده آورده ایم تا بتوانید این مشکل را به راحتی و بدون هیچ دردسری رفع نمایید و جذابیت خود را دوباره بازگردانده و دوچندان کنید. کافی است با گیاهان تقویت کننده ریش و سیبیل آشنا شوید تا دیگر نگران چهره خود نباشید. پس پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با عطاری آنلاین چند دقیقه همراه شوید.

تقویت ریش و سیبیل

علت کم پشتی موهای صورت مردان

علت های مختلفی برای کم پشتی ریش و سیبیل وجود دارد که می توان به طور نمونه به موارد شایع آنها به طور خلاصه اشاره نمود:

  • ژنتیک
  • هورمون
  • سبک زندگی
  • تغذیه
  • بیماری
  • آسیب های فیزیکی

موهای بدن به طور عادی در حال ریزش و در حال رشد دوباره هستند. به طور علمی هر تاریی که در بدن رشد می کند فقط چند سال کوتاه عمر می کند و بعد از آن می ریزد و جای آن تار موی دیگری رشد می کند. به این مورد چرخه رشد مو می گویند.

اگر به هر دلیلی این چرخه مورد تهدید قرار بگیرد و رشد تار مو زودتر از وقت مقرر متوقف شود و ریزش پیدا کند. این موقع است که می گویند فرد دچار ریزش مو شده و این ریزش می تواند در هر نقطه از بدن: ریش، سیبیل، موهای سر و … ایجاد شود.

گیاهان دارویی

انواع گیاهان تقویت کننده ریش و سیبیل

استفاده نمودن از روش های طبیعی همچون گیاهان دارویی و روغن ها یک روش کاملاً مناسب برای بدن انسان می باشند. گیاهان و روغن هایی که در این مطلب می خواهیم به آنها اشاره کنیم هر کدام جداگانه برای برطرف نمودن کم پشتی ریش و سیبل مناسب می باشند و می توان حتی با هم ترکیب نموده و از خواص ترکیبی آنها برای بهبود تقویت ریش و سیبیل استفاده نمود.

روغن طبیعی نارگیل

روغن نارگیل به افزایش گردش خون در پوست کمک کرده و باعث: آبرسانی، تقویت فولیکولهای مو و رشد موها می گردد.

همچنین به دلیل دارا بودن اسید های چرب مفید از موهای ریش محافظت نموده و خشکی و شکنندگی را ازبین برده و موها را لطیف و براق می کند. کافی است چند قطره از روغن را به ریش و سیبیل خود مالیده و با سر انگشتان پوست صورت را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست و ریشه موهایتان گردد.

گیاه آرگان باعث تقویت ریش و سیبیل

استفاده از روغن گیاه آرگان یا حتی روغن آرگان به دلیل اینکه دارای: اسید های چرب، ویتامین A، آنتی اکسیدان و لینولئک و سایر ویتامین ها و امگاها می باشد، به ترمیم موهای آسیب دیده کمک کرده و سلامت موها را نیز تضمین می کند.

روغن طبیعی آرگان معجزه طبیعت

گیاه دارویی رزماری

از دیگر گیاهان تقویت کننده ریش و سیبیل می توان به گیاه رزماری اشاره نمود. این گیاه هم به تقویت ریشه مو کمک می کند و هم به دلیل خواص ضد میکروبی که دارد از مو و پوست در برابر عفونت محافظت کند. همچنین با جریان انداختن خون در پوست باعث بهبود خون رسانی به موها می گردد و باعث رشد مجدد موهای نازک و آسیب دیده می شود. امروزه محصولات متنوعی از گیاه رزماری برای تقویت و سلامت مو در بازار موجود می باشد که می توان از آنها نیز استفاده نمود.

تقویت ریش و سیبیل

روغن ترکیبی تقویت ریش و سیبیل

از دیگر محصولات طبیعی که می توان برای تقویت نمودن ریش و سیبیل از آن استفاده نمود روغن تقویت ریش و سیبیل دکتر اویل می باشد.

این روغن یک منبع غنی از خواص دارویی و درمانی برای تقویت موها می باشد. چرا که بهترین روغن های طبیعی همچون: روغن رزماری، روغن بادام تلخ، روغن هسته انگور، روغن بادام شیرین و … اشاره نمود که هر کدام جداگانه باعث تقویت مو می گردند و زمانی که با هم ترکیب می گردند خواص فوق العاده ایی را تشکیل می دهند. پس اگر به دنبال یک روغن منحصر به فرد برای سلامتی ریش و سیبیل خود هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید.

نکته

اگر به روغن های طبیعی و گیاهان دارویی که در این مطلب اشاره نمودیم حساسیت دارید بهتر است از آن استفاده نکنید و اگر درباره این موضوع اطلاعی ندارید، می توانید با تست حساسیت به این موضوع آگاه شوید و در صورت نبود مشکل از خواص آنها بهره ببرید.

در آخر گیاهان از دیرباز تا کنون توانسته اند خود را به ما ثابت کنند و به ما فهانده اند که چقدر می توانند در سلامت و حتی زیبایی ما کارساز و مفید باشند. پس ما نیز بهتر است همیشه شکر خالق خود و این گیاهان باشیم که تا این اندازه هوای سلامت و زیبایی ما را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *