طب سنتی, نسخه های گیاهی

روغن رازیانه حجم دهنده

روغن رازیانه حجم دهنده
3.9/5 - (8 امتیاز)

روغن رازیانه برای حجم دهی سینه، باسن و اندام های خصوصی بسیار کارآمد و مفید می باشد. افرادی که از این موضوع رنج می برند می توانند به جای تزریق، استفاده از داروهای شیمیایی و عمل از روغن رازیانه اصل استفاده نمایند.

این روغن فوق العاده در تهیه داروهای ادرارآور، بی حس کننده، ضدعفونی کننده و ضد اسپاسم بسیار کاربرد دارد. همچنین در تهیه غذا و خوشبو کننده دهان نیز قابل استفاده می باشد.

گیاه رازیانه چیست؟

رازیانه از گروه گیاهان چتری بوده و طبعی گرم و خشک دارد.

این گیاه را به عنوان داروی بانوان می شناسند اما خوب خواص دارویی بسیاری را نیز به همراه دارد. روغن رازیانه، عرق رازیانه، پودر رازیانه و … جزو محصولات غذایی و دارویی گیاه رازیانه هستند که می توان از این طرق نیز از خواص دارویی و زیبایی آن استفاده و بهره برد.

خواص روغن رازیانه برای حجم دهی

روغن رازیانه برای حجم دهی و افزیش سایز سینه، باسن و آلت تناسلی بسیار مفید می باشد. بافت سینه، باسن و حتی آلت تناسلی به عوامل گوناگونی همچون: وراثت، ورزش، تغذیه و تغییرات هورمونی بستگی دارد.

برخی از خانم ها هستند که بعد از سن بلوغ نیز رشد بافت سینه هایشان کم می باشد و نما و آن خوش فرمی که باید سینه داشته باشد را نخواهد داشت.
این موضوع برای بیشتر خانم ها آزار دهنده است و علاقه به داشتن سینه های بزرگ و سفت آرزویشان است. در بعضی موارد نیز همسران این افراد نیز از این موضوع ناراضی می باشند.

روش های مختلفی برای حجم دهی و افزایش سایز سینه و باسن، همچنین آلت تناسلی وجود دارد. اما بهترین روش برای افزایش حجم بافت استفاده از روغن های طبیعی همچون: روغن کرچک، روغن رازیانه و روغن خراطین است.

طریقه استفاده روغن رازیانه برای حجم دهی

خواص روغن رازیانه

روغن رازیانه به دلیل اینکه از گیاه رازیانه استخراج می گردد تمام خواص دارویی و درمانی گیاه را دارا می باشد و می توان از طریق روغن رازیانه اصل به راحتی از خواص دارویی و زیبایی آن بهره برد.

سم زدا

روغن رازیانه همچون سم ضدا عمل نموده و باعث تحریک ادرار و تعریق می گردد و از این طریق سموم مضر را از بدن خارج می کند.
به عبارتی این خاصیت ادرار آوری باعث تعریق و ادرار می شود و به بدن کمک می نماید تا از شر: سموم، اسید اوریک، نمک و سایر مواد سمی نجات پیدا کند.
همچنین این روند سم زدایی باعث تصفیه خون شده و کلیه به همراه اندام های حیاتی بدن را پاکسازی می نماید.

کاهش وزن

از روش های موثر برای کاهش وزن استفاده از روغن رازیانه اصل می باشد. می تواند سوخت و ساز بدن را بهبود ببخشد و به کاهش سریع وزن کمک شایانی نماید.
کافی است یک تا دو قطره از روغن رازیانه را در یک لیوان آب ریخته و قبل از غذا آن را بنوشید تا به هضم غذا کمک کند.

همچنین استفاده موضعی روغن رازیانه بر روی شکم باعث بهبود گوارش می گردد.

رازیانه

طریقه استفاده روغن رازیانه برای حجم دهی

برای بهره وری از روغن رازیانه می توان آن را به صورت موضعی و خوراکی استفاده نمود.

برای حجم دهی سینه، باسن و آلت تناسلی می توان از روش موضعی روغن رازیانه استفاده نمود.

در این روش ابتدا منطقه مورد نظر را با صابون شستشو دهید تا منافذ پوست باز شوند و گرد و غبار از پوست زدوده شود. شما می توانید حتی بعد از حمام نیز از این روغن طبیعی استفاده نمایید.

پس از آن پوست را کمی ماساژ دهید تا کمی قرمز شود. این عمل کمک می کند تا جریان خون در پوست جریان بیشتری پیدا کند و روغن به راحتی جذب پوست شود.

سپس چند قطره روغن رازیانه اصل را بر روی منطقه مورد نظر ریخته و شروع به ماساژ دادن نمایید. استفاده روزی ۲ بار در چند دوره می تواند به حجم دهی بافت اندام کمک شایانی می نماید.

توجه کنید که اثر بخشی در هر فردی متفاوت است پس اگر کمی طول کشید صبر و پشتکار را پیشه خود قرار دهید.

در آخر شما می توانید از گیاهان دیگر همچون: شوید، سویا، آفتابگردان و کنجد که دارای استروژن هستند برای افزایش بافت اندام خود استفاده نمایید.

همچنین بخوانید:

منابع:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4137549/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *