پوست, زیبایی و بهداشتی, صابون, مو

خواص صابون درخت چای؛ افزایش رشد مو ،ضد لک و جوش قوی

روغن زنجبیل
این پست چقدر براتون مفید بود؟

خواص صابون درخت چای چیست؟

صابون درخت چای که یک صابون ضد لک و جوش قوی می باشد جزو صابون های طبیعی محسوب می شود که برای پوست و مو مناسب می باشد. این صابون از ترکیب روغن درخت چای، روغن آفتابگردان، روغن نارگیل، هیدروکسید سدیم، گلیسیرین بهداشتی و آب مقطر ساخته می شود.

درخت چای از درختان بومی استرالیا می باشد و در ایران رشد نمی کند و در دهه اخیر محصولات آن وارد کشور ایران شده است. درختچه ای کوچک به ارتفاع ۶ متر است که نام اصلی آن کاملیا سینن سیس است. تاج انبوه دارد و پوست آن کاغذی و متمایل به سفید می باشد. برگهای نوک تیزی دارد که بسیار خوشبو هستند و گلهای آن سفید رنگ می باشند. درخت چای حاوی ترپن هیدروکربن ها، منوترپن ها، الکل و سزکوئی ترپن ها می باشد.

برگهای درخت چای سرشار از روغن هستند و به صورت وارداتی وارد ایران می شود. در داروخانه و عطاری ها اصل این محصول پیدا نمی شود و باید از فروشگاه های دارای سیب سلامت محصولات درخت چای را خریداری کرد.

برای خرید صابون درخت چای اصل اینجا کلیک کنید.

صابونچی بهترین عرضه کننده صابون های طبیعی و گیاهی می باشد. شما می توانید صابون درخت چای را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول و خواص آن برایتان توضیح دهیم تا بنابر احتیاج و نیاز خود بتوانید بهترین صابون را برای پوست و موی خود خریداری کنید.

همانطور که گفته شد صابون درخت چای از روغن درخت چای تهیه می شود. این روغن را از برگ های این گیاه می گیرند و بی رنگ تا زرد رنگ می باشد. طبع روغن درخت چای سرد و خشک می باشد و به صورت مالشی قابل استفاده است‌. همچنین دارای خواصی مثل؛ بهبود جای جوش، رفع پوسته پوسته شدن پوست سر، بهبود تبخال، رفع التهابات پوستی و… می باشد.

صابون ضد لک و جوش قوی

خواص صابون درخت چای

از جمله خواص صابون درخت چای برای پوست و مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

خواص صابون درخت چای برای پوست

صابون ضد لک و جوش قوی

برای رفع جوش ها و لک ها مفید است. زیرا دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری می باشد که آلودگی های پوستی را کاهش می دهد و درمانی موثر برای جلوگیری از بروز جوش و آکنه است‌.

رفع چربی پوست

خواص ضد عفونی کنندگی این صابون چربی پوست را کنترل می کند و از بروز مشکلات جدی جلوگیری خواهد نمود.

رفع عفونت های قارچی ناخن

ضد قارچ می باشد و قارچ ها را از بین می برد و همچنین به بهبود زردی ناخن ها کمک می کند.

خواص صابون درخت چای برای مو

بهبود شوره سر

خواص ضد عفونی کنندگی و ضد باکتری صابون درخت چای مناسب برای افرادی است که دچار شوره سر هستند. این صابون کمک می کند تا آلودگی های پوست سر از بین بروند و شوره سر بهبود یابد.

مرطوب کننده مو

خواص مرطوب کنندگی که دارد منجر به آبرسانی ساقه و ریشه موها می شود و موها را درخشان خواهد کرد.

طریقه مصرف صابون درخت چای

پوست صورت و بدنتان را خیس کنید و سپس به کف صابون آغشته کنید. بعد از یک دقیقه پوستتان را بشویید و با حوله نخی به صورت ضربه ای خشک کنید. اگر دچار خشکی پوست شدید از لوسیون های مرطوب کننده استفاده نمایید.

نکته

توجه داشته باشید در هنگام مصرف کف صابون به داخل چشم ها وارد نشود‌. و اگر این اتفاق رخ داد سریعاً با آب سرد شستشو دهید.

ممکن در برخی افراد ایجاد حساسیت کند. در صورت بروز حساسیت به پزشک مراجعه نمایید.

قیمت صابون درخت چای؛ صابون ضد لک و جوش قوی

صابون های گیاهی و طبیعی دارای قیمت های مختلفی هستند و بنا به کیفیت قیمت آن نیز بالا می باشد و شما باید از فروشگاه هایی که دارای تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت هستند خریداری کنید.

صابونچی عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین صابون گیاهی و طبیعی می باشد.

برای خرید صابون با کیفیت بالا و اصل درخت چای که صابون ضد لک و جوش قوی است می توانید وارد سایت فروشگاهی صابونچی شوید. سپس صابون مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و بدون هیچ مواد افزودنی مضر خریداری کنید و مشکلات پوست و مو خود را برطرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *