پوست و مو, زیبایی, نسخه های گیاهی

طریقه مصرف و طرز استفاده از روغن خراطین

طریقه مصرف و طرز استفاده از روغن خراطین
4.4/5 - (16 امتیاز)

روغن خراطین یکی دیگر از روغن های طبیعی است که می تواند به سلامت و زیبایی انسان کمک شایانی نماید. اما خوب نحوه استفاده هر روغن با دیگری فرق می کند و طریقه مصرف روغن خراطین نیز نسبت به کارایی که از آن می خواهیم متفاوت می باشد که در ادامه به نحوه استفاده از آن در جای جای بدن اشاره خواهیم نمود.

طریقه مصرف روغن خراطین

ابتدا بگوییم که این روغن طبیعی است و همچون داروهای شیمیایی سریع عمل نمی کند. اما نتیجه مطلوب و خوبی به همراه دارد و هیچ گونه عوارض منفی در پی نخواهد داشت. همچنین زمان نتیجه گیری آن نیز نسبت به هر شخص می تواند متفاوت باشد. پس نباید نتیجه کار خود را با سایرین بسنجید.

برای شفاف سازی پوست و رفع چین و چروک

بعد از اینکه حمام نمودید چند قطره از روغن را بر روی پوست خود زده و شروع به ماساژ دادن نمایید. پس از اینکه روغن جذب پوست شد پس از ۲ تا ۳ ساعت محل مورد نظر را بشویید.
زمانی که برای شفاف شدن و ازبین رفتن چین و چروک پوست بایستی صرف شود حدود ۴۵ تا ۶۰ روز می باشد.

طریقه مصرف روغن خراطین

برای افزایش حجم اندام جنسی

بعد از اینکه پوست را با آب و صابون شستشو دادید پوست را مالش دهید تا کمی قرمز شود. پس از آن روغن خراطین را بر روی اندام جنسی خود ریخته و شروع به ماساژ دادن نمایید.

برای تقویت موها

می توانید برای تقویت و رشد موها روغن خراطین را بر روی موها خود زده و شروع به ماساژ دادن مف سر خود کنید. این عمل همچنین باعث کلفت شدن موها می گردد.

طریقه مصرف روغن خراطین برای ترک‌های زایمان

همه خانم هایی که دوران بارداری را گذرانده اند در اطراف شکم و باسن خود ترک هایی را مشاهده کرده اند. روغن خراطین این خاصیت را دارد تا ترک های پوستی این زمان را به راحتی محو و پاک کند و پوستی زیبا را به شما دوباره هدیه دهد. برای بهبود این ترک ها نیز حدود ۴۰ تا ۶۰ روز زمان لازم است.

برای افزایش حجم باسن و سینه

برای حجم دهی به باسن و سینه لازم نیست حتماً هزینه هنگفت را متحمل شویم و ندانیم آیا نتیجه دارد یا خیر با روغن خراطین می توان به راحتی و بدون هیچ عوارضی اندام مورد نظر خود را زیبا کرد.

در هنگام استفاده، ابتدا محل مورد نظر را با آب و صابون بشویید و تمیز کنید. بعد از تمیز کردن پوست را آنقدر ماساژ دهید تا پوست قرمز گردد. حال چند قطره از روغن خراطین را بر روی نقطه مورد نظر ریخته و دوباره ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست گردد.
۶۰ تا ۷۰ روز زمان می برد تا نتیجه را مشاهده کنید.

طریقه مصرف روغن خراطین برای دردهای مفصلی، رماتیسمی و کمر درد

ابتدا روغن خراطین را بر روی محلی که درد می کند بریزید و به آرامی ماساژ بدهید تا جذب پوست شود. اجازه دهید همانگونه بر روی پوست باقی بماند و فردای آن روز به حمام بروید.
زمان اثرپذیری بین ۴۵ تا ۶۰ روز است.

روغن خراطین چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ طریقه مصرف روغن خراطین برویم ابتدا بهتر است بدانیم این روغن از چه بدست آمده؟

یک روغن صدرصد طبیعی که از یک نوع کرم خاکی بدست می آید. در طب سنتی بسیار کاربرد داشته و هم اکنون نیز در سرتاسر جهان به دلیل خواص زیبایی و داروییش ستفاده می گردد. رنگ این روغن به دلیل کرم خراطین قهوه ایی تیره می باشد.

توجه کنید روغن خراطین تقلبی نیز در بازار موجود هستند و بسیاری از فروشندگان این روغن را به صورت ناخالص( خالص نبوده و افزودنی به آن اضافه و ترکیب می نمایند) عرضه می کنند. پس در هنگام خرید از یک مکانی خرید کنید که کیفیت محصول و ضمانت کالا داشته باشد.

از خواص روغن خراطین می توان به: درمان دردهای مفصلی، افزایش حجم آلات تناسلی، افزایش سایز باسن، افزایش سایز سینه، شفاف سازی پوست، رفع چین و چروک و … اشاره کرد.

عوارض روغن خراطین

ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد جوش شود. البته قابل درمان است و بعد از مدتی بهبود می یابد.

شما می توانید روغن خراطین خالص را بصورت انلاین از عطارچیان تهیه کنید. کلیک کنید

خرید روغن خراطین خالص

منابع:

این مطالب نیز برای شما مفید است :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *