استایل, زیبایی و بهداشتی

چگونه می توان با کمک عسل و زنجبیل سایز بینی خود را کوچک کرد؟

این پست چقدر براتون مفید بود؟

هر چقدر سایز بینی شما کوچکتر باشد زیبایی صورت شما نیز زیاد می شود و بسیاری از مردم هستند که از شکل ظاهری بینی خود راضی نیستند و دنبال راهی به جز جراحی هستند. چون همانطور که می دانید جراحی زیبایی بینی هزینه بسیار زیادی دارد و اکثرا به آن چیزی که فکر می کنند، بعد جراحی نمی رسند و از شکل بینی خود حتی بعد از جراحی نیز راضی نیستند. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا با راههای بسیار آسان به سایز دلخواه بینی خود برسید. کوچک کردن بینی با مواد کاملا طبیعی را در صابونچی بیاموزید.

کوچک کردن بینی با کمک زنجبیل

در طب سنتی زنجبیل جایگاه خاصی دارد و برای کوچک کردن سایز بینی یکی از بهترین راه کارهای طبیعی موجود می باشد. شما می توانید مقداری زنجبیل را بصورت پودر از عطاری آنلاین تهیه کنید و با مقداری آب حل کنید و آن را به صورت یک خمیر چسبنده در بیاورید و سپس بر روی بینی خود قرار دهید و بعد از گذشت ۱۵دقیقه بینی را کاملا بشویید و این کار را به مدت ۶روز هر روز انجام دهید تا معجزه زنجبیل را برروی بینی خود ببینید.

برای اثر گذاری بیشتر شما میتوانید مقداری خمیر دندان نیز به زنجبیل اضافه کنید و مقداری سرکه سیب نیز اضافه کنید. سپس مخلوط بدست امده را روی بینی قرار دهید پس از ۱۵دقیقه بینی خود راشستشو دهید و به مدت ۴روزهرروز یک بار این روش را امتحان کنید. ما می توانیم برای اثر بخشی بیشتر از روغن کرچک نیز استفاده کنیم. به اینصورت که مقداری روغن کرچک را به زنجبیل اضافه کنیم و خوب هم بزنیم سپس مایه بدست امده را برروی بینی به مدت ۱۵ دقیقه بمالید و سپس بینی را شستشو دهید. این روش را هم می توانید هرروز یک بار به مدت ۵روز ادامه دهید.

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی با کمک عسل و ماست

کوچک کردن بینی با عسل یکی دیگر از روشهای کاملا طبیعی می باشد که شما می توانید به آسانی در منزل از این روش استفاده کنید و سایز بینی خود را کوچک کنید.

در این روش شما مقداری عسل را با مقداری ماست حل می کنید. سپس مایه بدست آمده را که بصورت خمیر آماده شده را بر روی بینی بمالید. زمان دهید تا کاملا خشک شود و سپس آن را کامل با آب بشوئید.

روغن کرچک و روغن حلقه

شما می توانید از مخلوط روغن کرچک با روغن حلقه نیز بهره ببرید و مقداری از روغن کرچک و روغن حلقه را با هم مخلوط کنید و بعد بر روی بینی خود بمالید. اجازه دهید چند ساعت بر روی بینی بماند و سپس بینی را بشویید و به مدت چند روز هر روز یک بار این کار را انجام دهید تا به نتیجه مطلوب و دلخواه برسید.

مخلوط عسل و سرکه سیب

یکی از امتیازاتی که عسل برای کوچک کردن بینی دارد می شود به این موضوع اشاره کرد که هیچ گونه ماده شیمیایی در عسل وجود ندارد و کاملا طبیعی شما می توانید به سایز دلخواه بینی برسید. مخلوط عسل با سرکه سیب می تواند کمک شایانی به شما برای بدست آوردن سایز دلخواه بینی داشته باشد. چون می تواند به راحتی باعث کاهش چربی ها در زیر پوست بینی شود و سایز بینی گوشتی را کم کند.

برای درست کردن این ماده شما باید مقداری عسل و مقداری سرکه سیب به اندازه مساوی با هم مخلوط کنید. سپس ماده بدست آمده را برروی بینی خود بمالید وبه مدت ۲۰ دقیقه هر روز تا زمانی که به نتیجه دلخواه خود برسید انجام دهید.

زنجبیل و یخ برای تغییر سایز بینی

کوچک کردن بینی با عسل و آب زنجبیل

یکی دیگر از ترکیبات موثر در کوچک کردن بینی می شود به ترکیب عسل و آب زنجبیل اشاره کرد. در این ترکیب شما مقداری از آب زنجبیل را با مقداری عسل مخلوط می کنید. به صورتی که شل نباشد و به راحتی پس از قرارگرفتن برروی بینی  قابل حرکت و جابجایی نباشد. سپس با دستمال کاغذی یا پلاستیک بپوشانید و اجازه دهید تا صبح بر روی بینی شما قرار گیرد. صبح با آب کاملا شستشو دهید. این روش را هم چند شب اجرا کنید تا به سایز دلخواه بینی خود برسید.

ترکیب عسل و دارچین

ترکیب عسل خام و دارچین نیز می تواند به شما در کوچک کردن سایز بینی کمک کند. شما می توانید عسل را گرما دهید سپس با دارچین مخلوط کنید و ماده بدست آمده را به مدت ۲۰دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید. به مدت چند روز تا علائم کوچک شدن سایز بینی خود را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *