روابط جنسی, طب سنتی, نسخه های گیاهی

خواص روغن سیاه دانه برای دستگاه تناسلی مردان و نعوظ

خواص روغن سیاه دانه برای دستگاه تناسلی مردان و نعوظ
3.8/5 - (67 امتیاز)

از دانه های کوچک سیاه دانه، روغنی غنی از آنتی اکسیدان بدست می آید که بسیار پرخاصیت بوده و به نام روغن سیاه دانه مشهور است. به دلیل خاصیت قوی این روغن: خواص ضد میکروبی و آنتی بیوتیکی قوی، بر بدن انسان فوق العاده عمل می کند.

روغن بکر این دانه موجب کم کردن وزن و تناسب اندام می شود و عاملی برای جلوگیری از سرطان است. در کنار تمام اینها از خواص روغن سیاه دانه برای دستگاه تناسلی مردان و نعوظ نباید غافل شد. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه خواهیم کرد.

روغن سیاه دانه چیست؟

گیاه معجزه آسا و جادویی سیاه دانه که در طبیعت مناطق جنوب غربی آسیا یافت می شود و از آن به عنواین شونیز و کمون هندی نیز نام می برند. دانه های ریز و سیاه رنگی که از گیاه می روید، در واقع دانه های موجود در گل های بنفش این گیاه است. طی صدها سال از عصاره و روغن سیاه دانه برای استفاده و درمان مرزهای مختلف استفاده شده است.

با انجام یکسری تحقیقات که روی گیاهان مختلف انجام گرفته می توان گیاه شونیز را به از بین برنده دردهای موضعی و تقویت قوای جنسی در مردان شناخت که تا کنون بیشترین تأثیر را هم روی افراد داشته است.

کاربرد این روغن برای رفع مشکلات جنسی مردان بسیار مناسب است و در رفع مشکلات مربوط به نعوظ کمک می کند.

روغن سیاه دانه

خواص روغن سیاه دانه برای سلامت بدن و دستگاه تناسلی مردان و نعوظ

  • کمک به آبرسانی پوست و مو
  • رفع مشکلات نعوظ
  • رفع مشکل زود انزالی در مردان
  • کاهش درد مفاصل
  • بهبود دردهای موضعی
  • روغن سیاه دانه و دستگاه تناسلی

روغن سیاه دانه قابلیت شناخته شده ای برای تقویت باروری در زنان و مردان دارد. تقویت نیروی جنسی، افزایش تعداد اسپرم و درمان ناباروری حاصل کمبود تعداد اسپرم است که این روغن می تواند به بهبود این عومل کمک کند.

درمان زود انزالی

درمان عفونت های قارچی دستگاه تناسلی زنان و تسکین درد رحم همه اینها خاصیت روغن سیاه دانه بر دستگاه تناسلی است.

سیاه دانه از گیاهان پرمصرف و شناخته شده در طب اسلامی است و خواص درمانی زیاد و فوق العاده ای را نیز به همراه دارد. می توان گفت که شناخته شده ترین و بهترین خاصیت روغن سیاه دانه، تاثیر آن بر قوای جنسی و افزایش باروری است. این دانه شگفت انگیز، در درمان خیلی از بیماری ها نقش بسزایی را ایفا می کند.

استفاده از سیاه دانه و روغن آن به درمان بسیاری از بیماری ها، مثل بیماری دستگاه کلیه، دستگاه گوارش (مثل نفخ، تورم معده، زخم معده) و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری های مزمن و سرطان مناسب و موثر می باشد. ویژگی شناخته شده این گیاه بر دستگاه تناسلی و تاثیر آن بر نیروی جنسی و دستگاه تناسلی است.

موارد ارتباط بین روغن سیاده دانه ودستگاه تناسلی به شرح زیر عبارتند از:

افزایش میل جنسی

چنانچه که گویاست، سیاه دانه داری طبعی بسیار گرم است و به همین خاطر استفاده از سیاه دانه با عسل یکی از موارد طبیعی افزایش دهنده میل جنسی است.

بزرگ کردن آلت تناسلی

استعمال موضعی روغن سیاه دانه به تنهایی یا ترکیب با دیگر روغن ها نظیر روغن زیتون و روغن کنجد باعث بزرگ شدن آلت تناسلی مردان می شود.

افزایش تعداد اسپرم و درمان ناباروری حاصل از کمبود تعداد اسپرم

یکی دیگر از خواص روغن سیاه دانه برای دستگاه تناسلی مردان و نعوظ کمک به درمان ناباروری مردان است. به طوریکه مصرف آن باعث افزایش تعداد اسپرم در مردان می شود.

البته لازم به ذکر است سیاه دانه در افرادی که مشکل ناباروری آن ها ناشی از عدم وجود اسپرم است، مفید نمی باشد. نتایج تحقیقات علمی نشان داده است، گروهی از افراد که طی ۲ ماه و ۲ بار در روز به مقدار ۲/۵ میلی لیتر روغن سیاه دانه مصرف می کردند، نسبت به گروهی که از این روغن استفاده نکردند، شاهد بهبود در تعداد اسپرم ها، میزان حرکت اسپرم ها و همچنین حجم مایع منی بودند.

درمان زود انزالی

ترکیب سیاه دانه و عسل می تواند برای درمان زود انزالی معجزه کند. سیاه دانه مزاجی گرم و خشک دارد و عسل همراه آن باعث پخش سیاه دانه به اعضای مختلف بدن می شود. افرادی که داری مزاج بلغمی (سرد و تر) می توانند از این معجون استفاده کنند.

سیاه دانه و روغن آن

درمان عفونت های قارچی دستگاه تناسلی زنان

استعمال موضعی سیاه دانه و استفاده از آن به صورت شیاف برای رفع عفونت های قارچی دستگاه تناسلی زنان مفید است.

تسکین درد رحم

از دیگر خواص روغن سیاه دانه برای دستگاه تناسلی زنان، کمک به درمان درد رحم و زایمان است، به این منظور پودر سـیاه دانه را با عسل و روغن مخلوط نموده، میل کنید.

افزایش هورمون جنسی مردانه

زیاد شدن هورمون جنسی تستوسترون در مردان و از طرف دیگر رابطه های بین خواص روغن سیاه دانه در دستگاه تناسلی مردان و نعوظ، غیر مستقیم است. مصرف روغن سیاه دانه به شکل قابل توجهی می تواند تستوسترون بدن مردان را افزایش دهد.

تستوسترون، به عنوان هورمون مردانه و هم چنین یک استروئید آنابولیک، باعث رشد بافت های تناسلی مردانه، افزایش تراکم استخوان و ماهیچه و افزایش رشد مو های بدن می شود.

خواص روغن سیاه دانه برای دستگاه تناسلی مردان و نعوظ و میل جنسی

روغن سیاه دانه طبع گرمی دارد و برای افزایش میل جنسی آقایان بسیار مؤثر است. ترکیبات مؤثر عصاره این گیاه از جمله اسید لینولئیک و اولئیک اسید، به تحریک تولید هورمون تستوسترون در بدن مردان کمک زیادی می کند.

مردانی که دچار مشکلات نعوظ هستند می توانند مالیدن روغن سیاهدانه به دستگاه تناسلی را امتحان کنند. انجام این کار به صورت مداوم و جذب این روغن گیاهی از طریق پوست، فعالیت غدد جنسی مردانه را افزایش داده و سبب کاهش مشکلات نعوظ می شود.

همچنین، افزایش میزان تستوسترون به وسیله روغن سیاهدانه نیز میل جنسی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

موارد منع و احتیاط مصرف روغن سیاه دانه

مصرف این روغن برای خانم های باردار و شیرده به هیچ وجه توصیه نمی شود.

روغن سیاه دانه در افراد زیر ۲ سال نباید استفاده شود.

توجه کنید که نباید هیچ وقت این محصول را در اطراف یا داخل چشم استفاده کنید، چون صرفاً جهت مصرف موضعی و خارجی تهیه شده است و باید از خوردن آن هم جداً خود داری کنید.

طریقه مصرف روغن سیاه دانه

روش اول

کافیست که شما از مقداری روغن سیاه دانه، دو بار در روز به آلت جنسی و بیضه ها به آرامی بمالید تا جذب روغن به خوبی و کم کم صورت پذیرد و نتیجه آن، خود ارضایی در فرد نباشد.

روش دوم

ترکیب روغن سیاه دانه همراه با روغن زیتون یا کنجد می تواند بسیار موثر عمل کند، فقط کافیست که این کار به مدت زمان ۴۰ روز تا ۴ ماه، در قسمت زیر شکم، آلت تناسلی، بیضه ها و کشاله ران انجام شود.

جالب است که بدانید در طب سنتی در مورد تاثیر روغن سیاه دانه بر دستگاه تناسلی  توضیح داده اند که استفاده و مالیدن عصاره سـیاه دانه به ناحیه کمر، باعث تمدد اعصاب شما و افزایش قدرت جنسی در شما می شود.

روش سوم

در روشی دیگر باید یک قاشق عسل را با ۷ دانه سیاه دانه، هر شب قبل از خواب خوب بجوید و قورت دهید. اگر به مقدار ۱۰۰ گرم سیاه دانه ای که تمیز و بدون خاک است را با یک تا دو لیوان روغن کنجد، روغن زیتون یا روغن بادام ترکیب کنید و آنرا روی حرارت ملایم به آرامی بجوشانید. پس از گذشت نیم ساعت روغن را صاف نموده و آن را در ظرف شیشه ای بریزید.

طریقه خوردن این روغن سیاهدانه این است که مقداری از روغن را ۳ بار در روز در ناحیه مورد نظر بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

شما می توانید این روغن را بصورت انلاین تهیه کنید

روغن سیاه دانه خالص

منابع:

4 دیدگاه در “خواص روغن سیاه دانه برای دستگاه تناسلی مردان و نعوظ

  1. اسماعیل گفت:

    سلام ازدیروزاستفاده میکنم بااین حال دکتررفتم آمدم گفتن خوبه استفاده کردم آب روآتیش بودحتی دکترسونوگرافی وآزمایش هم نوشته بو دازدیشب خوبم خداروشکر

    1. دکتر اویل | پشتیبانی گفت:

      👌✔🌹

  2. سقایی گفت:

    خیلی خوشحالم که هستین

    1. پشتیبانی عطارچیان گفت:

      ممنونیم لطفا دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *